Czego szukasz?
14.12.2025
14.12.2025
Strategia omnichannel w e-commerce polega na zintegrowaniu wszystkich kanałów sprzedaży – online i offline – w jeden spójny, synergiczny ekosystem, w którym doświadczenie zakupowe klienta pozostaje jednolite, bez względu na to, gdzie i jak dokonuje transakcji.
10.12.2025
10.12.2025
PaysafeCard to rodzaj przedpłaconej karty płatniczej. Od kart prepaid oferowanych przez banki, odróżnia ją jednak to, że nie wymaga posiadania konta ani podawania danych osobowych podczas dokonywania płatności. Po prostu kupujesz kartę i robiąc zakupy online, podajesz specjalny kod. W zamyśle twórców ma to umożliwić anonimowość podobną do tej, jaką daje płacenie gotówką w sklepie stacjonarnym. Jak jest w rzeczywistości?
09.12.2025
09.12.2025
Niekończące się promocje, kody rabatowe ważne tylko dzisiaj, płynne przechodzenie z jednego sezonu wyprzedaży w drugi, punkty lojalnościowe do wykorzystania przy następnych zakupach — wachlarz technik, które mają przyciągnąć uwagę i wzbudzić impuls zakupowy jest potężny. I chociaż wiele z nich usprawnia proces zakupowy, to są klienci, którzy czują się nimi zmęczeni. Świadome podejście do zakupów stało się więc dla nich nie tyle trendem, ile codzienną praktyką.
02.12.2025
02.12.2025
Nowoczesne technologie płatnicze, takie jak biometria, Click2Pay, tokenizacja czy agent AI, już dziś zmieniają sposób, w jaki klienci dokonują zakupów online. Integracja tych rozwiązań w e-commerce przynosi realne korzyści - od poprawy bezpieczeństwa, przez zwiększenie konwersji, aż po lepsze doświadczenia zakupowe.
26.11.2025
26.11.2025
Roboty AGV, drony, automatyczne regały, roboty do kompletacji zamówień — bez wątpienia w ciągu ostatnich kilku lat logistyka przeszła prawdziwą rewolucję. Aby jednak hardware w centrach logistycznych działał sprawnie, potrzebny jest jeszcze „mózg”. W tej roli doskonale odnajduje się sztuczna inteligencja.
25.11.2025
25.11.2025
Black Friday przestał być tylko świętem promocji. Dziś Czarny Piątek to poligon testowy dla zaawansowanych narzędzi e-commerce, takich jak sztuczna inteligencja, personalizacja, buy now pay later oraz strategia marketingowa oparta o analizę danych. Coraz więcej klientów kupuje rozważnie, a sprzedawcy z sektora MŚP muszą stawiać na technologię, by nie zostać w tyle.
24.11.2025
24.11.2025
Wysoka cena produktu może zniechęcić do zakupu, ale rozłożenie płatności na kilka mniejszych części sprawi, że decyzja stanie się łatwiejsza. Sprzedaż na raty zwiększa konwersję i zmniejsza liczbę porzuconych koszyków. A to dopiero początek listy jej zalet.
20.11.2025
20.11.2025
Black Friday 2025 przypada na 28 listopada, ale wiele firm i przedsiębiorców rozpoczyna akcje promocyjne wcześniej, organizując Black Week(s). Ich celem jest rozłożenie ruchu zakupowego na dłuższy czas, zwiększenie widoczności oferty oraz maksymalizacja sprzedaży w całym sezonie okołoświątecznym. Atrakcyjne ceny to jednak nie wszystko, by w pełni wykorzystać potencjał tego okresu. Warto także zadbać o wygodne i elastyczne formy płatności, które ułatwią klientom finalizację zakupów i zwiększą wartość koszyka. Jest to dobry moment na wprowadzenie takich rozwiązań jak płatności odroczone czy ratalne.
19.11.2025
19.11.2025
Odpowiedzialny e-commerce 2025 to nie tylko trend, ale nowy standard działania dla sklepów internetowych. Zgodnie z najnowszym raportem e-Izby, konsumenci coraz mocniej oczekują transparentności, ekologii, bezpieczeństwa danych i odpowiedzialności społecznej. Jak może odpowiedzieć na to Twój e-biznes?
18.11.2025
18.11.2025
Strategiczne partnerstwa w e-commerce to coś więcej niż tylko wymiana logo i wymiana faktur. To inwestycja w długofalowy rozwój, oparte na wspólnych celach, technologicznej integracji (API) i precyzyjnym monitorowaniu efektów (KPI). Chemia zespołów tylko wzmacnia ten układ, ale nie zastąpi realnych działań po obu stronach. W erze marketplace'ów, jak Empik czy Amazon, takie podejście staje się kluczowe dla przetrwania i wzrostu biznesu.
04.11.2025
04.11.2025
Działalność w transgranicznym e-commerce oznacza nieuchronny kontakt z rynkiem walutowym, a ten bywa nieprzewidywalny. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep sprzedający do Niemiec, czy dystrybuujesz produkty za ocean, jesteś narażony na fluktuacje kursów walut. Odpowiedź na start? Kluczem do ochrony marży i stabilnych przychodów jest wdrożenie strategii zabezpieczenia kursowego.
30.10.2025
Tylko w I kwartale 2025 r. przeprowadzono aż 2,4 mld transakcji bezgotówkowych kartami płatniczymi. Ich łączna wartość wyniosła 187,9 mld zł1. Dane pokazują, że korzystanie z kart debetowych czy kredytowych stało się integralną częścią codziennych zakupów.
29.10.2025
29.10.2025
Zwiększenie stabilności zespołu w e-commerce to jedno z największych wyzwań dla firm MŚP w dobie rosnącej konkurencji i mobilności pracowników. Odpowiedzią jest silna strategia firmy, rozwój zawodowy i angażowanie pracowników w misję organizacji.
28.10.2025
28.10.2025
Płatności powtarzalne BLIK to rozwiązanie umożliwiające automatyczne opłacanie usług, subskrypcji i abonamentów z wykorzystaniem systemu BLIK. Usługa jest dostępna w trzech modelach, które różnią się sposobem inicjacji i zatwierdzania transakcji. Z poniższego tekstu dowiesz się, jak działają poszczególne mechanizmy i w jakich sytuacjach każdy z nich sprawdzi się najlepiej.
13.10.2025
13.10.2025
Płatności zbliżeniowe cieszą się dziś ogromną popularnością – zgodnie z danymi NBP w I kwartale 2025 roku transakcje bezgotówkowe stanowiły 95,7% liczby wszystkich transakcji kartami płatniczymi. Sprawdź, w jaki sposób działa płatność zbliżeniowa, jak przykładać kartę do terminala i czy takie metody płatności przydają się podczas zakupów online.
Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Włącz płatności