Czego szukasz?
18.06.2025
18.06.2025
Niemal co czwarty internauta nie robi zakupów w sieci. Wśród najczęściej wymienianych powodów są m.in. chęć obejrzenia produktu, przyzwyczajenie do kupowania w tradycyjnych sklepach czy brak chęci do czekania na dostawę . Odbiór osobisty wydaje się więc remedium na ich wątpliwości — łączy wygodę zakupów online z szybszym dostępem do towaru. Ale czy z punktu widzenia sprzedawcy to rozwiązanie jest równie dobre? Sprawdzamy.
17.06.2025
17.06.2025
Koszt platformy e-commerce może wynosić od zera do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Skąd taki rozstrzał i co naprawdę wpływa na końcową cenę? W poniższym artykule wyjaśnimy, czym różnią się modele SaaS, open source i rozwiązania dedykowane, wskażemy ukryte opłaty, a także podpowiemy, które silniki najłatwiej połączyć z płatnościami Przelewy24.
09.06.2025
09.06.2025
28 czerwca 2025 r. to dzień, gdy w życie wejdzie Polski Akt o Dostępności. Ustawa ma na celu wdrożenie w polskim prawodawstwie Europejskiego Aktu o Dostępności. W przeciwieństwie do nich WCAG nie jest aktem prawnym, lecz zbiorem wytycznych. Czemu więc jest taki ważny? Czemu e-commerce musi dostosować się do tych wymogów? I czy te wymogi dotyczą każdego e-sklepu? Wyjaśniamy poniżej.
26.05.2025
26.05.2025
Poznaj priorytety nowego prezesa Przelewy24, Michała Hulla, który opowiada o rozwoju platformy na konkurencyjnym rynku płatności online. Dowiedz się, jak firma reaguje na rosnącą popularność BLIKA i innych metod mobilnych, jakie miejsce zajmują lokalne płatności w strategii e-commerce oraz w jakim kierunku zmierza integracja usług płatniczych z narzędziami takimi jak BNPL czy portfele elektroniczne.
22.05.2025
22.05.2025
Czy wiesz, że możesz otrzymać pieniądze za wystawioną fakturę jeszcze zanim kontrahent dokona płatności? Dzięki opcji szybkiej zamiany faktur na gotówkę firmy mogą poprawić swoją płynność finansową i skutecznie rozwijać działalność. W artykule wyjaśnimy, co to jest faktoring, jak działa oraz kiedy warto z niego skorzystać. Sprawdź, czy ta forma finansowania jest odpowiednia dla Twojego biznesu.
15.05.2025
15.05.2025
Statystycznie rzecz biorąc, każdy dorosły Polak ma w swoim portfelu 1,5 karty płatniczej*. Najczęściej są to karty debetowe, rzadziej kredytowe. Jednak wachlarz dostępnych rozwiązań jest znacznie szerszy. Sprawdź, jakimi rodzajami kart mogą dysponować Twoi klienci oraz jakie wyzwania i korzyści niesie ich akceptacja w Twoim sklepie.
09.05.2025
09.05.2025
Subskrypcja często mylona jest z abonamentem. W rzeczywistości to dwa różne modele płatności. Najważniejsza różnica między nimi zasadza się na elastyczności zobowiązania — subskrypcja daje klientowi wolną rękę w decydowaniu o tym, jak długo chce korzystać z usługi i płacić za nią. A jakie zalety ma dla sprzedawcy? I co można w ten sposób sprzedawać? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.
14.04.2025
14.04.2025
Dawniej w handlu wysyłkowym wybór był prosty: albo przedpłacasz tradycyjnym przelewem, albo płacisz za paczkę dopiero przy jej odbiorze. Dziś, mimo wielu nowoczesnych metod płatności, wysyłka za pobraniem wciąż trzyma się mocno — do skorzystania z niej przyznaje się niemal 40% e-konsumentów. Z czego wynika popularność tego rozwiązania i czy warto udostępniać je klientom? Wyjaśniamy poniżej.</
11.04.2025
11.04.2025
Google chwali się, że dzięki dostarczanym przez siebie rozwiązaniom reklamowym opartym na AI możesz znajdować nowych klientów, zwiększać skuteczność przekazu i przyspieszać rozwój firmy. Sprawdźmy, jakie dokładnie elementy reklamy może stworzyć AI i czy systemy inne, niż dostarczane przez platformę Ads, będą równie skutecznie wspierać twoje działania marketingowe.
10.04.2025
10.04.2025
Prowadząc firmę, dobrze wiesz, że decyzje biznesowe oparte wyłącznie na intuicji bywają zawodne. Znacznie bezpieczniej wspierać się twardymi danymi. W e-commerce odpowiednie wykorzystanie informacji o klientach pozwali zwiększyć sprzedaż i budować lepsze relacje z kupującymi. Narzędziem, które w tym pomaga, jest analiza RFM. Dowiedz się, po co i jak ją przeprowadzić oraz jak wykorzystać wyniki.
27.03.2025
27.03.2025
W dzisiejszych czasach, gdy handel elektroniczny dynamicznie się rozwija, a liczba transakcji online stale rośnie, cyberbezpieczeństwo stało się kluczowym elementem prowadzenia biznesu online. Sklepy internetowe przechowują ogromne ilości cennych danych, takich jak adresy klientów, zarówno mailowe, jak i fizyczne, historię zakupów oraz inne, powiązane z zakupami dane, co czyni je atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców.
20.03.2025
20.03.2025
W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci są coraz bardziej świadomi i zwracają uwagę na etyczne aspekty działalności firm, marketing społecznie odpowiedzialny (CSR) staje się kluczowym elementem strategii biznesowej, zwłaszcza w e-commerce.
06.03.2025
06.03.2025
Czy AI jest już pełnoprawnym członkiem zespołu marketingowego? Jej narzędzia mogą analizować trendy, tworzyć angażujące treści, optymalizować reklamy, a nawet wchodzić w interakcje z klientami. W jaki sposób możesz z tego skorzystać? Po jakie narzędzia najlepiej sięgnąć? Wyjaśniamy poniżej, więc czytaj dalej.
05.03.2025
05.03.2025
Każda firma dąży do maksymalnego wykorzystania swoich zasobów. Ale przychodzi moment, gdy dostęp do ich nowych pokładów staje się coraz bardziej ograniczony. Rozwiązaniem w tej sytuacji jest sięgnięcie po sprawdzone rozwiązania zewnętrzne, które pozwolą utrzymać dynamikę rozwoju i zwiększać przewagę konkurencyjną. Mowa o outsourcingu. Dowiedz się, na czym on polega i jak z niego skorzystać.</
04.03.2025
04.03.2025
Logistyka to fundament e-commerce. Strategicznie rozmieszczone magazyny, szybka dystrybucja i efektywne zarządzanie zapasami często decydują o być albo nie być sklepu internetowego. Tym samym dynamiczny rozwój e-handlu kształtuje rynek magazynowy. Z tego artykułu dowiesz się, jak wygląda ta synergia i jakie wyzwania stoją przed branżą.</
17.02.2025
17.02.2025
Ty prowadzisz firmę i Twój kontrahent prowadzi firmę. On potrzebuje Twoich produktów lub usług, ale chciałby rozłożyć płatność na raty — dzięki temu może lepiej zarządzać firmowym budżetem. Ty z kolei chcesz zapewnić sobie terminową płatność. Wasze interesy da się pogodzić. O tym, jak sprawić, aby zarządzanie finansami było wygodne i przewidywalne, przeczytasz poniżej.
07.02.2025
07.02.2025
Zastanawiałeś się kiedyś, ile wyborów zakupowych jest naprawdę Twoich? W świecie e-commerce przypadki zdarzają się rzadko. To, co widzisz w wynikach wyszukiwania czy na banerach reklamowych, to często efekt precyzyjnie zaplanowanej kampanii SEM. Zobacz, jak możesz wykorzystać ją w swoim e-biznesie.
06.02.2025
06.02.2025
Założenie e-sklepu to więcej niż stworzenie strony internetowej. Wiele osób planując uruchomienie własnego e-biznesu, nie zdaje sobie sprawy, jakie elementy składają się na jego budowę i funkcjonalność. Od wyboru technologii, przez projekt graficzny, aż po integrację płatności — każdy z tych kroków oznacza koszty. Sprawdź, jaka jest cena gotowego e-sklepu.
23.01.2025
23.01.2025
Jeśli dopiero zastanawiasz się nad założeniem działalności gospodarczej, to prawdopodobnie chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób możesz sfinansować jej prowadzenie. Dodatkowych źródeł finansowania działalności gospodarczej możesz też szukać w momencie, gdy Twój biznes urósł, ale i zaczął pochłaniać więcej wydatków. Skąd zatem można wziąć dodatkowe środki?
15.01.2025
15.01.2025
W przeciwieństwie do zobowiązań zaciąganych prywatnie, finansowanie dla biznesu rzadziej kojarzy się z koniecznością, a częściej jest postrzegane jako narzędzie umożliwiające realizację ambitnych planów i pomnażanie kapitału. Kiedy warto z niego skorzystać? I jak to zrobić? Wyjaśniamy poniżej.
14.01.2025
14.01.2025
Szacuje się, że na koniec 2024 r. liczba zarejestrowanych w Polsce firm z branży e-commerce przekroczy 70 tys. Jeszcze w 2019 r. było ich o połowę mniej. Tak liczna konkurencja stawia przed właścicielami e-sklepów zupełnie nowe wyzwania — konieczność rozwijania określonych kompetencji i nieustannego aktualizowania stanu wiedzy. Sprawdź, w jakie szkolenia warto zainwestować.
11.12.2024
11.12.2024
Zwroty są naturalną częścią funkcjonowania sklepu internetowego. Jeśli jednak jest ich zbyt wiele, mogą znacząco wpłynąć na rentowność biznesu. Warto więc przyjrzeć się, co sprawia, że klienci oddają zakupione towary i poszukać odpowiednich rozwiązań, które zahamują ten proces. Sprawdź, jakie działania możesz wdrożyć, aby skutecznie ograniczyć liczbę zwrotów.
10.12.2024
10.12.2024
Czy Twoja strategia marketingowa przypomina zbiór przypadkowych działań? Od czasu do czasu napiszesz artykuł na firmowego bloga. Obiło Ci się o uszy, że Insta-gram promuje posty w postaci rolek, więc nakręciłeś dwie czy trzy. Przed Świętami zainwestujesz w płatną reklamę.
09.12.2024
09.12.2024
Dane to złoto XXI wieku — właściwie wykorzystane dają ogromną przewagę konkurencyjną. W e-commerce analiza informacji o klientach, ich zachowaniach i preferencjach to klucz do sukcesu. Sprawdź, jakie narzędzia analityczne pomogą Ci osiągnąć założone cele i przekształcić dane w konkretne działania.
25.11.2024
25.11.2024
Wyobraź sobie, że masz minutę, aby zamówić online jedzenie. Albo, że podczas spaceru trafiasz na coś wyjątkowego w lokalnym sklepie, a nie masz przy sobie gotówki ani karty. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi BLIK — wygodny system płatności umożliwiający szybkie transakcje za pomocą jednorazowych kodów.
22.11.2024
22.11.2024
22.11.2024
Dzień darmowej dostawy w kalendarzu e-commerce próbuje rozpychać się łokciami, aby popularnością dorównać Black Friday czy Cyber Monday. I słusznie, bo dla kupujących to dobra okazja na przedświąteczne zakupy bez dodatkowych kosztów, a dla merchantów — szansa na zwiększenie sprzedaży i poszerzenie grona stałych klientów. Razem z Przelewy24 przygotuj swój sklep na ten dzień.
20.11.2024
20.11.2024
W dzisiejszym świecie e-commerce, szybkość i wygoda płatności są kluczowe dla sukcesu każdej transakcji online. Przelewy24, lider w dziedzinie płatności internetowych, przedstawia Click to Pay - innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki płacimy za zakupy w sieci.
23.10.2024
23.10.2024
Jako przedsiębiorca prowadzący biznes w sektorze e-commerce wiesz na pewno, że na sukces Twojej działalności w dużej mierze ma wpływ konwersja – im wyższy współczynnik konwersji, tym więcej osób, które odwiedziło Twoją stronę, zdecydowało się dokonać zakupu.
17.10.2024
17.10.2024
W świecie, gdzie życie cyfrowe coraz bardziej przeplata się z rzeczywistością, granice między niewinną rozrywką a poważnym przestępstwem często się zacierają. Ostatnio spotykamy przypadki, w których w mediach społecznościowych udostępniane są dane cudzych kart płatniczych.
25.09.2024
25.09.2024
Umożliwienie klientom korzystania z preferowanych przez nich metod płatności to ważny element strategii sklepu, który decyduje się na rozpoczęcie sprzedaży za granicą. Platforma Przelewy24 oferuje kompleksowe rozwiązania, które pomagają skutecznie wdrożyć międzynarodowe metody płatności w sklepie internetowym Shoper.
23.09.2024
23.09.2024
TikTok Shopping to odpowiedź giganta social mediów na wyzwanie, jakim jest łączenie funkcji rozrywkowych z e-commerce. Odpowiedź błyskotliwa, sprawnie wykorzystująca zalety marketingu szeptanego, wirusowego czy — będącego ich odmianą — influencer marketingu. Co musisz wiedzieć o TikTok Shopping? Czy to rozwiązanie dobre dla Twojego biznesu? Czytaj dalej i dowiedz się więcej.
17.09.2024
17.09.2024
Częstym błędem, jaki wkrada się do strategii firm działających w modelu B2B, jest stosowanie tych samych narzędzi, które są domeną sektora B2C. Tymczasem platforma e-commerce skrojona pod potrzeby B2B powinna mieć bardziej zaawansowane funkcje, jak możliwość personalizacji ofert czy obsługa metod płatności dogodnych dla klientów biznesowych. Co jeszcze? Dowiedz się z poniższego artykułu.
11.09.2024
11.09.2024
Usługa PragmaGo x Przelewy24 Finance umożliwia otrzymanie wygodnego finansowania dla firm w kwocie od 3000 zł do nawet 150 000 zł. Co wyjątkowo istotne, to nie jest zwykła pożyczka dla firm. Wyróżnikiem jest forma spłaty zobowiązania – odbywa się całkowicie bezobsługowo, czyli nie musisz ręcznie wykonywać przelewu. To innowacyjne rozwiązanie, które jest dostępne już od 7 sierpnia 2024 roku.
10.09.2024
10.09.2024
Płatności odroczone są dostępne nie tylko dla konsumentów – jako przedsiębiorca również możesz z nich korzystać dzięki spingo. To rozwiązanie, które pozwoli Ci m.in. na kupno towaru nawet w sytuacji, gdy Twoi kontrahenci nie zapłacą Twoich faktur na czas.
13.08.2024
13.08.2024
Masz swój sklep internetowy i zastanawiasz się nad tym, czy warto wprowadzić do niego możliwość opłacenia zakupów poprzez e-raty? Jest to rozwiązanie, które może dać Ci wiele korzyści. Raty w sklepie internetowym zwiększą Twoją konkurencyjność na rynku i sprawią, że klienci chętniej będą korzystać właśnie z Twojej oferty.
04.08.2024
04.08.2024
Wybierając bramkę płatności, należy wziąć pod uwagę zasadnicze kryteria, jakimi są koszty, obsługiwane metody płatności oraz łatwość integracji z Twoim sklepem internetowym. Celem jest nie tylko zapewnienie szerokiego zakresu opcji płatniczych, ale również zagwarantowanie płynności i bezpieczeństwa każdej transakcji. Dowiedz się, jakie kroki podjąć, aby wybrać bramkę płatniczą, która będzie wspierać Twój e-commerce w osiąganiu zamierzonych celów.
14.07.2024
14.07.2024
Gdy konkurencja w e-commerce osiąga niespotykane wcześniej poziomy, zastosowanie skutecznych metod zdobywania klientów online decyduje o być albo nie być wielu firm. W tym artykule odkryjemy 7 najbardziej efektywnych strategii, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się i przyciągnąć nowych klientów w przestrzeni cyfrowej.
09.07.2024
09.07.2024
Przelew to jedna z najpopularniejszych form płatności bezgotówkowych. Zazwyczaj jednak środki zlecone w ramach przelewu trafiają na konto odbiorcy albo po kilku godzinach, albo już następnego dnia. W niektórych sytuacjach to jednak zdecydowanie za późno. Jako sprzedający również chcesz jak najszybciej otrzymać płatność – w takim wypadku najlepiej sprawdza się przelew natychmiastowy. Jak działa?
28.05.2024
28.05.2024
Niemal każda osoba prowadząca sprzedaż w Internecie choć raz zdecydowała się na zorganizowanie wyprzedaży lub choćby większej promocji. Przyczyny takiej decyzji są różne; czasem chodzi o pozbycie się zalegającego w magazynie towaru, czasem o odzyskanie zamrożonego kapitału. Zazwyczaj jednak nadrzędny cel jest taki sam – mowa o zwiększeniu sprzedaży. Kiedy wyprzedaże i promocje faktycznie w tym pomogą?
21.05.2024
21.05.2024
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym jest zazwyczaj nadrzędnym celem każdego e-biznesu. Jednym ze sposobów na poprawienie wyników sprzedaży jest zdobycie stałych klientów, którzy regularnie będą dokonywać zakupów w sklepie internetowych. Do tego może ich z kolei zachęcić program lojalnościowy.
07.05.2024
07.05.2024
Projekt migracji, który obejmował przepięcie ponad 30 000 Merchantów z platformy Dotpay na platformę Przelewy24 stanowił jedno z największych wyzwań w historii obu spółek, wymagające zaangażowania różnych działów naszej firmy. Zapraszamy do lektury case study, które przygotował Michał Bzowy, CIO Przelewy24.
07.05.2024
07.05.2024
Transmisje sprzedażowe na żywo cieszą się rosnącą popularnością – i na tle tradycyjnej sprzedaży w Internecie stanowią swoisty fenomen. Zazwyczaj prowadzone są za pośrednictwem social mediów, a przedmiotem sprzedaży często są odzież i akcesoria (choć nie tylko). Jeśli również myślisz o prowadzeniu transmisji sprzedażowych live, sprawdź, o czym musisz pamiętać.
08.04.2024
08.04.2024
Kawa albo psia karma na abonament? Tak, w nowoczesnym e-commerce takie rozwiązania stają się coraz bardziej powszechne. Płatności cykliczne, model subskrypcyjny, abonament — udostępniając to rozwiązanie swoim klientom, możesz zapewnić sobie ich zadowolenie i lojalność oraz zyskać regularny przychód. Dowiedz się, jak to działa i które branże mogą najbardziej skorzystać z tego modelu płatności.
03.04.2024
03.04.2024
Czy planujesz rozwinięcie swojego biznesu i wejście na rynek międzynarodowy, czy chcesz pozyskać nowych klientów na rynku krajowym — płatności walutowe będą kluczem do Twojego sukcesu. Wprowadzenie ich w e-sklepie może także pozytywnie wpłynąć na jego wizerunek globalnie zorientowanego przedsiębiorstwa. Tylko jak zapewnić bezpieczeństwo takich transakcji? I jak wygląda ich rozliczanie? Dowiedz się wszystkiego z poniższego artykułu.
02.04.2024
14.03.2024
14.03.2024
Czy wiesz, że w Europie Środkowo-Wschodniej jest już ponad 100 mln tokenów Visa, a liczba transakcji z ich użyciem rośnie 4 razy szybciej, niż liczba wszystkich płatności Visa? Dodatkowo wykorzystanie tokenów przyczyniło się do 3-procentowego wzrostu zatwierdzonych transakcji i znacznego spadku oszustw przy płatnościach internetowych. Tylko co to ma wspólnego z Visa Mobile?
13.03.2024
13.03.2024
Single channel, multichannel, omnichannel — które strategie są na topie, a których miejsce jest w e-commerce’owym niebycie? W ciągle zmieniającym się e-biznesie wybór odpowiedniej strategii marketingowej to klucz do sukcesu.
12.03.2024
12.03.2024
Chcąc zwiększyć efektywność sprzedaży online, warto postawić na różnorodność dostępnych metod płatności. Im szybszy i bardziej intuicyjny jest proces dokonywania zapłaty, tym klient chętniej realizuje kolejne transakcje. Mając sklep internetowy przede wszystkim należy wdrożyć najpopularniejsze metody płatności, do których należą takie rozwiązania jak BLIK, przelewy online, płatności kartami czy też PayPo. Na czym polegają te najczęściej wybierane oraz jakie niosą korzyści dla kupujących i sprzedających?
01.03.2024
01.03.2024
Jeśli prowadzisz swój biznes już od jakiegoś czasu lub od startu funkcjonowania Twojej firmy myślisz o wejściu na zagraniczne rynki, to płatności walutowe powinny Cię zainteresować. To jeden z kluczowych elementów, o jaki warto zadbać przy ekspansji za granicę.
29.02.2024
29.02.2024
Czy wiesz, że Twój klient może wykonywać szybkie płatności jeszcze szybciej i to bez wychodzenia ze strony sklepu? Z drugiej strony — nie musi w ogóle otwierać witryny www, aby opłacić fakturę lub rachunek za złożone zamówienie. Jeśli nowoczesne metody płatności wzbudziły Twoją ciekawość, możesz je testować w sklepie demo od Przelewy24 i sprawdzić, czego jeszcze o nich nie wiesz.
13.02.2024
13.02.2024
PayPo, czyli metoda płatności odroczonych „zamów teraz, zapłać później”, jest coraz popularniejsza w Polsce. Pozwala klientom na podejmowanie bardziej spontanicznych, swobodnych decyzji zakupowych. A jakie korzyści może przynieść dla Sprzedających? O tym piszemy w dzisiejszym artykule.
15.01.2024
15.01.2024
Nowoczesne technologie znacząco ułatwiają firmom wejście na zagraniczny rynek bez konieczności otwierania oddziału w danym kraju. Cross-border e-commerce niesie jednak ze sobą wiele wyzwań, na przykład związanych z barierą językową, płatnościami czy logistyką. Sprawdź, o czym warto pamiętać, planując sprzedaż online zagranicę.
09.01.2024
09.01.2024
Osoby dokonujące zakupów w sklepach internetowych zwracają uwagę nie tylko na cenę produktów czy ich jakość, ale też na takie czynniki jak metoda dostawy czy sposób płatności. Jakie metody płatności online są obecnie dostępne na polskim rynku, czym różnią się między sobą i dlaczego – z punktu widzenia konsumenta – jest tak istotne, by w twoim sklepie funkcjonowało kilka różnych metod płatności?
08.01.2024
08.01.2024
Płatności pay-by-link zapewniły Kupującym szybsze i wygodniejsze przelewy online. Mechanizm ten nadal sprawdza się bardzo dobrze, jednak popularność zyskuje też alternatywa, nowsza technologia, czyli przelewy PIS oparte o tak zwany open banking. Sprawdź, jak działają i czym różnią się obie te usługi.
28.12.2023
28.12.2023
W dzisiejszym świecie biznesu skuteczne strategie sprzedażowe stanowią kluczowy element sukcesu każdej firmy. Dwa pojęcia, które zdobywają coraz większą popularność w kontekście wzmacniania przychodów to cross-selling i up-selling. Dowiedz się, jak możesz wykorzystać te techniki do zwiększenia zysków ze sprzedaży w swoim sklepie online.
18.12.2023
18.12.2023
Z internetowym sklepem demo najprościej sprawdzisz, jak w praktyce działają poszczególne metody płatności. To bezpłatna wersja demonstracyjna e-commerce’u, dzięki której bez zobowiązań przetestujesz wszystkie dostępne funkcje. Poznasz bliżej między innymi płatności cykliczne, ratalne czy zintegrowane, a także mobilne z przekierowaniem na formatkę płatniczą Przelewy24.
21.11.2023
21.11.2023
Według badań rynkowych liczba konsumentów, którzy wybierają zakupy online wciąż rośnie. Klienci doceniają wygodę i różnorodność oferty prezentowaną w sklepach internetowych. E-sklepy odpowiadają na ich oczekiwania, oferując nie tylko szeroki asortyment, ale i ułatwienia zakupowe. Aby sprostać potrzebom obecnych czasów, wiele sklepów online proponuje raty przez internet.
19.11.2023
19.11.2023
Na Black Friday czekają zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorcy. Dla wielu sklepów internetowych jest to czas nie tylko zwiększonych sprzedaży, ale i wyjątkowa okazja do pokazania swoich mocnych stron i zdobycia nowych klientów. W tym szczególnym okresie, gdy klienci z zaangażowaniem przeszukują sieć w poszukiwaniu najlepszych ofert, kluczowe staje się nie tylko atrakcyjne przedstawienie produktów, ale i zapewnienie płynności procesu zakupowego.
09.11.2023
09.11.2023
Zawarte w raporcie Gemius za 2022 rok „E-Commerce w Polsce” dane dotyczące handlu elektronicznego mówią, że aż dwie trzecie czasu spędzonego w witrynach i aplikacjach zakupowych polscy internauci przeznaczają na odwiedzanie sklepów wielobranżowych i platform marketplace. Marketplace’y, będące wirtualnymi bazarami, zrewolucjonizowały sposób robienia zakupów. Dzięki skoncentrowaniu różnorodnych ofert od wielu Sprzedawców na jednej platformie konsumenci zyskują wygodę i szeroki wybór, podczas gdy Sprzedający – dostęp do znacznie szerszej bazy klientów.
18.10.2023
18.10.2023
Sprzedaż na raty to prosty sposób na przyciągnięcie dodatkowych klientów. Dzięki temu rozwiązaniu klient może od razu otrzymać zamówiony towar, ale nie musi za niego płacić w momencie zawierania transakcji. Zakup może spłacić w wygodnych, comiesięcznych ratach. Sprawdź, jak sprzedawać na raty w sklepie internetowym.
11.10.2023
11.10.2023
Generator linku Przelewy24 może być sposobem na zwiększenie konwersji w Twoim sklepie internetowym. To rozwiązanie pomaga Twoim klientom, ponieważ ułatwia proces zakupowy i przyspiesza płatności za zamówienia. Jak wygenerować link do płatności w panelu Przelewy24 i dlaczego warto korzystać z tej opcji?
09.10.2023
09.10.2023
Marketplace’y jako centra handlu elektronicznego łączą różnorodnych Sprzedawców z szeroką bazą klientów. Ważnym aspektem zarządzania platformą jest właściwy dobór modelu rozliczenia, co ma bezpośredni wpływ na atrakcyjność marketplace’u dla Sprzedawców oraz na jego rentowność.
03.09.2023
03.09.2023
Troska o dane klientów to obowiązek każdego sprzedającego. Dlatego prowadząc biznes e-commerce, powinno się wprowadzić rozwiązania, które zminimalizują ryzyko wycieku danych. Stosowanie odpowiednich zabezpieczeń buduje także zaufanie i lojalność użytkowników.
03.09.2023
03.09.2023
Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zapewnić swoim Klientom najlepsze warunki dokonywania zakupów? Zależy Ci na skróceniu procesu składania zamówień i ograniczeniu formalności do niezbędnego minimum? Zadbaj o szybki system elektronicznej płatności. Wśród dostępnych rozwiązań na uwagę zasługują m.in. płatności kartą, w tym kredytową.
08.08.2023
08.08.2023
Rozwój branży e-commerce sprawia, że coraz większe znaczenie zyskuje cyberbezpieczeństwo. Co to jest i jak je zapewnić w kontekście płatności kartą online? Wyjaśniamy, jak chronione są wrażliwe dane kupujących dzięki rozwiązaniom takim jak PCI DSS, tokenizacja i technologia 3D Secure. Wskazujemy też, dlaczego warto znać podstawowe zasady cyberbezpieczeństwa w sieci.
30.07.2023
30.07.2023
Oferowanie elastycznych rozwiązań płatniczych jest obecnie ważnym czynnikiem umożliwiającym osiągnięcie sukcesu w branży e-commerce. Klienci cenią sobie tę opcję, ponieważ pozwala na większą swobodę podczas zakupów, a przedsiębiorcy dostrzegają w niej skuteczny sposób na zwiększenie satysfakcji klienta i – finalnie – sprzedaży.
15.06.2023
15.06.2023
W dobie zakupów internetowych wygoda klienta zawsze jest najważniejsza. Automatyzacja procesu transakcyjnego powinna być głównym zadaniem każdej działalności e-commerce. Dzisiaj przeanalizujemy, jakie są korzyści integracji płatności jednym kliknięciem do Twojego sklepu internetowego.
17.05.2023
17.05.2023
W TOP3 najpopularniejszych metod opłacenia zamówienia, według danych zawartych w najnowszym raporcie „E-commerce w Polsce 2022”, znalazła się płatność kartą online. Popularność tego rozwiązania wzrasta z roku na rok. I nic dziwnego – możliwości, które daje karta płatnicza w e-commerce, jest naprawdę wiele.
10.05.2023
10.05.2023
W sklepie internetowym zamówienie obejmuje kilka etapów: dodanie produktu do koszyka, rejestrację konta klienta, podanie podstawowych danych, wybór opcji dostawy i metody płatności. Jak zaprojektować proces zakupowy tak, aby przyciągnąć nowych klientów?
08.02.2023
08.02.2023
Zarówno white, jak i private label to rozwiązania, które cieszą się sporą popularnością w e-commerce. I choć czytelnicy naszego bloga mogą kojarzyć white label z jedną z metod wdrożenia płatności w sklepie internetowym, dziś zajmiemy się innym rozumieniem tego terminu – w aspekcie marketingowym. Postaramy się przybliżyć pojęcia white i private label w kontekście budowania i rozwijania własnego brandu.
05.01.2023
05.01.2023
Dyrektywa Unii Europejskiej, znana szerzej pod nazwą Omnibus, weszła w życie 1 stycznia 2023 r. Jej celem jest zwiększenie ochrony konsumentów i przejrzystości polityki cenowej w sklepach. W krótkim artykule podsumowujemy nowe przepisy z perspektywy branży e-commerce.
07.09.2022
07.09.2022
Karty debetowe i kredytowe są często wykorzystywane do płatności zbliżeniowych, wypłat z bankomatów czy transakcji dokonywanych za granicą. Okazuje się jednak, że mogą być także świetnym rozwiązaniem dla e-commerce, ponieważ oferują szerokie możliwości wyboru metod płatności za zamówienie i wiele dodatkowych opcji. Jak zatem – z korzyścią dla klienta i sprzedawcy – stosować karty płatnicze w sklepie internetowym?
31.05.2022
31.05.2022
Współczesny model zakupowy przede wszystkim skupia się na rozwiązaniach dedykowanym rynkowi mobile. Badania przeprowadzone przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oraz Mobile Institute w roku 2022 wskazały, że 60% kupujących w sieci wykorzystuje do tego celu smartfona. Poznaj sprawdzone sposoby na ułatwienie klientom interakcji z prowadzoną przez Ciebie działalnością E-commerce z poziomu urządzeń mobilnych.
30.05.2022
30.05.2022
Każdy przedsiębiorca decydujący się na prowadzenie działalności e-commerce, powinien być doskonale zapoznany ze zjawiskiem sezonowości sprzedaży. Aby zmaksymalizować zyski nie tylko w trakcie peaku sezonu, ale i również w słabszych okresach, warto poznać sprawdzone sposoby na przyciągnięcie klientów.
28.04.2022
28.04.2022
Płatności mobilne zyskują coraz to większą popularność wśród konsumentów oraz przedsiębiorców. Jakie są tego przyczyny? W poniższym artykule przedstawimy 3 najpopularniejsze metody płatności mobilnych w Polsce, którymi warto się zainteresować.
22.02.2022
22.02.2022
Polskie produkty bardzo często wyróżniają się wysoką jakością i niższą ceną, co samo w sobie przyciąga klientów z zagranicy. Konkurencyjna oferta może jednak nie wystarczyć – by międzynarodowa ekspansja okazała się sukcesem, trzeba się do niej dobrze przygotować. Sprawdź, czego potrzebujesz, by stworzyć międzynarodowy sklep internetowy, który będzie sprzedawał.
06.02.2022
06.02.2022
To jedna z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Klienci doceniają BLIK-a za wygodę i szybkość działania, zaś właściciele e-biznesów fakt, że dostępność tej formy płatności zachęca konsumentów do finalizacji zakupów. Jakie możliwości wdrożenia BLIK-a są dostępne w Przelewy24?
14.01.2022
14.01.2022
Każda metoda płatności może być wdrożona na kilka różnych sposobów. Ty decydujesz, czy klient zapłaci na formatce płatniczej Przelewy24, czy bezpośrednio na stronie Twojego sklepu. Warto zastanowić się, jaki sposób płatności będzie najbardziej korzystny i podniesie wyniki sprzedażowe.
14.01.2022
14.01.2022
Spośród przygotowanych innowacji na uwagę zasługuje sekcja „Pomoc”, która została gruntownie przebudowana. Dzięki zupełnie nowej wyszukiwarce oraz wygodnemu podziałowi najczęściej pojawiających się pytań na kategorie „Kupujący”, „Sprzedający”, „Pomoc techniczna”, z łatwością znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi.
14.01.2022
14.01.2022
Spośród przygotowanych innowacji na uwagę zasługuje sekcja „Pomoc”, która została gruntownie przebudowana. Dzięki zupełnie nowej wyszukiwarce oraz wygodnemu podziałowi najczęściej pojawiających się pytań na kategorie „Kupujący”, „Sprzedający”, „Pomoc techniczna”, z łatwością znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi.
14.01.2022
14.01.2022
Zapraszamy do zakładki, w której zamieściliśmy informacje niezbędne dla nowych klientów. Tutaj znajdziesz potrzebne dokumenty (w tym wzór umowy), instrukcje dotyczące integracji modułu płatności oraz gotowe wtyczki. Zapoznaj się z nimi i załóż konto w serwisie Przelewy24.
05.01.2022
05.01.2022
Płatność za pośrednictwem karty płatniczej w sklepach internetowych wybierało w 2021 r. 23% wszystkich kupujących w sieci, co sytuuje tę metodę płatności wśród najpopularniejszych (obok szybkich przelewów online i BLIK-a. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, jak działają zabezpieczenia płatności kartą - tzw. 3D Secure
09.11.2021
09.11.2021
Amazon, Allegro czy AlliExpress to platformy internetowe, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Setki tysięcy użytkowników za ich pośrednictwem sprzedaje bądź nabywa różnego rodzaju dobra. Jeśli zastanawiasz się, jakie metody płatności są ich ulubionymi, sprawdź w dzisiejszym artykule.
06.10.2021
06.10.2021
Przedstawiciel generacji Z od najmłodszych lat miał dostęp do internetu w domu lub szkole, bankowość elektroniczna nie ma przed nim tajemnic, a możliwość dokonania zakupu online nie jest niczym nowym. Na pierwszy rzut oka wydaje się być wymarzonym klientem dla przedsiębiorstw działających online. Czy jest tak w rzeczywistości?
04.10.2021
04.10.2021
Sprzedaż przez internet jest dla przedsiębiorców szansą na znaczne zyski. Aby w pełni wykorzystać potencjał e-handlu, trzeba nadążać za oczekiwaniami konsumentów. W tym artykule przedstawimy kilka wskazówek dotyczących przygotowania wersji mobilnej sklepu internetowego.
22.09.2021
22.09.2021
Na rozpowszechnienie tytułowego pojęcia znaczny wpływ miało pojawienie się nowych metod płatności – BLIKa, Apple Pay czy Google Pay – które ułatwiły szybkie wykonywanie transakcji. Czym są mikropłatności i gdzie są stosowane? W tym artykule znajdziesz najważniejsze informacje na ich temat.
10.09.2021
10.09.2021
Analiza informacji zgromadzonych w GA i wyciągnięcie z nich wniosków, pozwala na podjęcie skutecznych działań i poprawę wyników sprzedażowych sklepu internetowego. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał Analyticsa do realizacji własnych celów biznesowych.
29.04.2021
29.04.2021
Chcesz zrealizować swój cel, bez konieczności długotrwałego oszczędzania? Spotkały Cię niezaplanowane wydatki? Płatności odroczone to metoda, dzięki której można kupić wybrany produkt bądź usługę, a zapłacić dopiero po pewnym czasie.
28.02.2021
29.12.2020
29.12.2020
Odejście od transakcji gotówkowych na rzecz płatności bezgotówkowych obserwujemy od kilku lat. Trend ten mocno pogłębiła pandemia, podczas której dla wielu osób codziennością stały się zakupy w sklepach internetowych. Jak zmieniają się wybory konsumentów w kwestii płatności?
14.12.2020
14.12.2020
Zakładając jakikolwiek biznes w internecie, należy udostępnić kupującym różne możliwości dokonywania zapłaty za produkty bądź usługi. W tym celu należy podjąć współpracę z dostawcą rozwiązań płatniczych, który pozwala na wdrożenie szybkich płatności na stronie usługodawcy bądź e-commerce.
26.11.2020
26.11.2020
Black Friday i przypadający tuż po nim Cyber Monday to prawdzie święta zakupowe, które od pewnego czasu goszczą już na stałe w naszych kalendarzach. Jest to nie tylko świetna okazja na wcześniejszy zakup prezentów świątecznych, ale także możliwość trafienia naprawdę korzystnych promocji na produkty, które od dawna mieliśmy na liście.
13.11.2020
13.11.2020
Przez wiele lat, aż do początku XXI wieku, kluczowy sezon w handlu rozpoczynał się na kilka tygodni przed świętami Bożego Narodzenia. Jesteśmy jednak świadkami zmiany zachowań i stylu życia, czego oznaką jest rosnąca sprzedaż w internecie, a tym samym – ciągłe przyspieszanie początku sezonu sprzedażowego.
13.09.2019
13.09.2019
Banki mające w swojej ofercie bankowość elektroniczną coraz głośniej mówią o tym, że 20 grudnia 2018 r. w życie weszła dyrektywa PSD2, która wprowadzi na rynek usług finansowych szereg zmian. III kwartał 2019 roku, a dokładniej 14 września br., to kolejne zmiany, których wprowadzenie ona zakłada.
03.04.2019
03.04.2019
Cashback oznacza zwrot środków za zakupy dokonywane online. To stosunkowo nowe rozwiązanie w Polsce, które dopiero zaczyna istnieć i docierać do większego grona odbiorców robiących zakupy przez Internet. Na czym dokładnie polega i czy warto korzystać?
02.04.2019
02.04.2019
Nowe metody płatności szybko wzbudzają zainteresowanie Polaków i równie szybko stają się popularne. Płatności zbliżeniowe, BLIK, Google Pay, Apple Pay, rozwiązania mobilne – to formy, które wywarły wpływ na sposób robienia zakupów.
25.03.2019
25.03.2019
Digital-only banki to banki bez fizycznej siedziby, z łatwymi w obsłudze aplikacjami, przyjaznymi dla klientów usługami cyfrowymi i przejrzystymi, niskimi opłatami. Banki te oferują podstawowe usługi w postaci prawdziwej dokumentacji, danych w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanych procesów.
12.03.2019
12.03.2019
Za pomocą BLIKa możemy zarówno płacić za produkty oraz usługi, jak i wypłacać pieniądze z bankomatu – bez konieczności posiadania karty płatniczej. Płatności BLIK w zeszłym roku odniosły ogromny sukces - odnotowano prawie 100 mln transakcji za pośrednictwem BLIKa we wszystkich kanałach: płatnościach za zakupy, wypłatach bankomatowych czy e-commerce.
08.03.2019
08.03.2019
Ponad dwie trzecie ankietowanych Polaków korzystała z płatności cyfrowych – portfeli elektronicznych, poprzez zapisanie danych karty w sklepie internetowym czy płatności mobilnych. W przypadku płatności mobilnych widzimy wzrost względem ubiegłych lat i prognozujemy, że w najbliższym czasie przechylą się znacznie na rzecz transakcji wykonywanych telefonem.
08.03.2019
08.03.2019
Pierwsze przelewy bankowe, następnie płatności zbliżeniowe, BLIK czy wirtualna portmonetka to naturalna ewolucja, która ma na celu zoptymalizowanie transakcji, zaoszczędzenie czasu oraz wygodę użytkowników. Obecnie silnym trendem, jaki obserwujemy w sektorze płatności jest przeniesienie ich do urządzeń mobilnych.
06.03.2019
06.03.2019
Jakie produkty kupujemy online najczęściej? Jaką rozpoznawalność ma serwis Przelewy24? Co decyduje o wyborze konkretnego operatora płatności? Czy przelew to najczęściej używany sposób płatności, a BLIK najszybszy? Kto wykonuje najwięcej e-przelewów? Sprawdź, jak płacimy w internecie.
10.01.2019
10.01.2019
10.01.2019
Płatności online rozwijają się w ekspresowym tempie. Z roku na rok użytkownicy otrzymują nowe funkcjonalności, które ułatwiają dokonywanie transakcji. Czym zaskoczył rok 2018? W jakim kierunku zmierza płatność elektroniczna?
09.01.2019
08.01.2019
08.01.2019
Chatbot to wirtualny konsultant i doradca, dzięki któremu klient o każdej porze ma możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą produktów lub usług. Chatbot może zostać osadzony na stronie www lub w katalogu, w którym znajdziemy poszukiwanego bota.
07.01.2019
05.12.2018
05.12.2018
Internet pełen jest możliwości, podobnie jak zagrożeń. Czasem jeden przelew przez Internet może kosztować nas o wiele więcej niż wartość transakcji. Jakie są najczęściej spotykane oszustwa internetowe i jak się przed nimi ustrzec?
04.12.2018
04.12.2018
Dynamiczny rozwój handlu internetowego sprawił, że banki i operatorzy technologii bankowych stworzyli opcję na szybki przelew elektroniczny e-payment. Jedną z form e-płatności jest Pay-By-Link (PBL), która jest najchętniej wybieraną przez użytkowników opcją zapłaty.
30.10.2018
30.10.2018
System komunikacyjny, dzięki któremu dzwoniący otrzymuje interaktywną obsługę to doskonała opcja dla firm opartych na częstym kontakcie z klientem. IVR pozwala na zautomatyzowanie pierwszego kontaktu poprzez zastosowanie komunikatów głosowych odtwarzanych w odpowiedzi na pytania dzwoniącego.
29.10.2018
29.10.2018
Przy dużej liczbie rachunków łatwo się pogubić co zostało zapłacone, a co jeszcze czeka na swoją kolej. W takim przypadku mogą zdarzyć się opóźnienia lub brak płatności. Rozwiązaniem są płatności cykliczne i subskrypcje, dzięki którym wszystkie przelewy wyjdą o czasie.
23.10.2018
23.10.2018
Skrót QR pochodzi od wyrażenia „Quick Respond”, czyli „Szybka Odpowiedź”, bo zgodnie z założeniem kody służą do przenoszenia informacji. W czarno-białym znaku graficznym może zmieścić się nawet 4 tysiące znaków, czyli kompletna i rozbudowana treść.
30.01.2018
30.01.2018
Ustawa ogranicza handel w galeriach handlowych i marketach do dwóch niedzieli w miesiącu, w 2019 roku do jednej niedzieli, a w 2020 zrobienie zakupów w niedziele przestanie być możliwe. Wyjątkami mają być okresy przedświąteczne oraz ostatnie niedziele stycznia, kwietnia, czerwca i sierpnia.
12.01.2018
12.01.2018
Po bardzo udanym dla branży e-commerce roku 2017, prognozy na rozpoczynający się 2018 r. są równie optymistyczne, zarówno pod kątem umacniających się trendów sprzedaży internetowej, jak i większemu zwróceniu się ku nowoczesnym technologiom. Co nas czeka, czemu się przyglądać, co będzie na topie?
26.10.2017
26.10.2017
AML (ang. anti-money laundering) i KYC (ang. Know your customer) to pojęcia funkcjonujące w branży od dłuższego czasu, niemniej wciąż dla większości z nas brzmiące dość tajemniczo. Co oznaczają dla branży finansowej i klientów korzystających z jej usług? Co gwarantują i czy mają realny wpływ na biznes? Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na te pytania i rozwiewamy wątpliwości.
09.04.2017
04.09.2016
04.09.2016
Kolejki, a przede wszystkim oczekiwanie w nich bywa tak irytujące jak korki uliczne, bo w obecnych czasach pędu i pośpiechu jest to okropna strata cennego czasu. Dzięki ogólnodostępnym usługom, możliwe jest na szczęście ograniczenie stania w kolejkach do minimum i spożytkowanie cennego czasu na rzeczy ważniejsze i ciekawsze.
03.07.2016
03.07.2016
Płatności mobilne, dzięki swej funkcjonalności, znacząco przyspieszają realizację transakcji, zachęcając tym samym do ponownego skorzystania z oferty danego sklepu. Generuje to oczywiście znaczny i ciągły wzrost zainteresowania klientów metodami mobilnymi.
26.06.2016
26.06.2016
Poczucie strachu i zagrożenia tylko wtedy jest akceptowalne, kiedy dotyczy oglądanego w kinie dobrego horroru. Nie lubimy, nie chcemy i, co najważniejsze, nie powinniśmy obawiać się o nasze bezpieczeństwo ani w życiu realnym, ani wirtualnym.
29.05.2016
29.05.2016
Rynek e-commerce z roku na rok zyskuje nowych zwolenników, którzy skłonni są wydawać coraz więcej pieniędzy na zakupy internetowe, a tendencja ta stale motywuje operatorów płatności online do rozszerzania oferty i podnoszenia jakości świadczonych usług.
17.05.2016
17.05.2016
Rosnące oczekiwania użytkowników sieci oraz właścicieli sklepów internetowych, wpływają na operatorów płatności online, stale motywując do rozwoju technologicznego, poszerzania oferty i podnoszenia jakości świadczonych usług, łącząc nowoczesność i funkcjonalność z atrakcyjnością wizualną procesu.
Wczytaj więcej
Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Włącz płatnościod
©PayPro SA 2025