Skorzystaj z finansowania dla Twojej firmy. Do 300 000 zł na dowolny cel.

Sprawdź w panelu

Czego szukasz?

Blog

#

Aktualności
e-commerce

Blog

Artykuły partnerów

Dla mediów


czerwiec 2025

#

18.06.2025

18.06.2025

Odbiór osobisty w e-commerce — czy to się opłaca?

Niemal co czwarty internauta nie robi zakupów w sieci. Wśród najczęściej wymienianych powodów są m.in. chęć obejrzenia produktu, przyzwyczajenie do kupowania w tradycyjnych sklepach czy brak chęci do czekania na dostawę . Odbiór osobisty wydaje się więc remedium na ich wątpliwości — łączy wygodę zakupów online z szybszym dostępem do towaru. Ale czy z punktu widzenia sprzedawcy to rozwiązanie jest równie dobre? Sprawdzamy.

#

17.06.2025

17.06.2025

Platformy e-commerce — którą wybrać? Porównanie dostępnych rozwiązań

Koszt platformy e-commerce może wynosić od zera do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Skąd taki rozstrzał i co naprawdę wpływa na końcową cenę? W poniższym artykule wyjaśnimy, czym różnią się modele SaaS, open source i rozwiązania dedykowane, wskażemy ukryte opłaty, a także podpowiemy, które silniki najłatwiej połączyć z płatnościami Przelewy24.

#

09.06.2025

09.06.2025

WCAG a e-commerce — przygotowanie sklepu internetowego do wymogów dostępności cyfrowej

28 czerwca 2025 r. to dzień, gdy w życie wejdzie Polski Akt o Dostępności. Ustawa ma na celu wdrożenie w polskim prawodawstwie Europejskiego Aktu o Dostępności. W przeciwieństwie do nich WCAG nie jest aktem prawnym, lecz zbiorem wytycznych. Czemu więc jest taki ważny? Czemu e-commerce musi dostosować się do tych wymogów? I czy te wymogi dotyczą każdego e-sklepu? Wyjaśniamy poniżej.

maj 2025

#

26.05.2025

26.05.2025

Przelewy24 x BLIK: Rozmowa z Michałem Hullem - transkrypcja

Poznaj priorytety nowego prezesa Przelewy24, Michała Hulla, który opowiada o rozwoju platformy na konkurencyjnym rynku płatności online. Dowiedz się, jak firma reaguje na rosnącą popularność BLIKA i innych metod mobilnych, jakie miejsce zajmują lokalne płatności w strategii e-commerce oraz w jakim kierunku zmierza integracja usług płatniczych z narzędziami takimi jak BNPL czy portfele elektroniczne.

#

22.05.2025

22.05.2025

Co to jest faktoring i jak działa?

Czy wiesz, że możesz otrzymać pieniądze za wystawioną fakturę jeszcze zanim kontrahent dokona płatności? Dzięki opcji szybkiej zamiany faktur na gotówkę firmy mogą poprawić swoją płynność finansową i skutecznie rozwijać działalność. W artykule wyjaśnimy, co to jest faktoring, jak działa oraz kiedy warto z niego skorzystać. Sprawdź, czy ta forma finansowania jest odpowiednia dla Twojego biznesu.

#

15.05.2025

15.05.2025

Jakie są rodzaje kart płatniczych?

Statystycznie rzecz biorąc, każdy dorosły Polak ma w swoim portfelu 1,5 karty płatniczej*. Najczęściej są to karty debetowe, rzadziej kredytowe. Jednak wachlarz dostępnych rozwiązań jest znacznie szerszy. Sprawdź, jakimi rodzajami kart mogą dysponować Twoi klienci oraz jakie wyzwania i korzyści niesie ich akceptacja w Twoim sklepie.

#

09.05.2025

09.05.2025

Jak działa subskrypcyjny model sprzedaży?

Subskrypcja często mylona jest z abonamentem. W rzeczywistości to dwa różne modele płatności. Najważniejsza różnica między nimi zasadza się na elastyczności zobowiązania — subskrypcja daje klientowi wolną rękę w decydowaniu o tym, jak długo chce korzystać z usługi i płacić za nią. A jakie zalety ma dla sprzedawcy? I co można w ten sposób sprzedawać? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.

kwiecień 2025

#

14.04.2025

14.04.2025

Płatność za pobraniem — co to jest i czy warto udostępniać ją klientom?

Dawniej w handlu wysyłkowym wybór był prosty: albo przedpłacasz tradycyjnym przelewem, albo płacisz za paczkę dopiero przy jej odbiorze. Dziś, mimo wielu nowoczesnych metod płatności, wysyłka za pobraniem wciąż trzyma się mocno — do skorzystania z niej przyznaje się niemal 40% e-konsumentów. Z czego wynika popularność tego rozwiązania i czy warto udostępniać je klientom? Wyjaśniamy poniżej.</

#

11.04.2025

11.04.2025

Jak wykorzystać AI w reklamach Google Ads?

Google chwali się, że dzięki dostarczanym przez siebie rozwiązaniom reklamowym opartym na AI możesz znajdować nowych klientów, zwiększać skuteczność przekazu i przyspieszać rozwój firmy. Sprawdźmy, jakie dokładnie elementy reklamy może stworzyć AI i czy systemy inne, niż dostarczane przez platformę Ads, będą równie skutecznie wspierać twoje działania marketingowe.

#

10.04.2025

10.04.2025

Analiza RFM — co to jest i jak wykorzystać wiedzę o klientach w e-commerce

Prowadząc firmę, dobrze wiesz, że decyzje biznesowe oparte wyłącznie na intuicji bywają zawodne. Znacznie bezpieczniej wspierać się twardymi danymi. W e-commerce odpowiednie wykorzystanie informacji o klientach pozwali zwiększyć sprzedaż i budować lepsze relacje z kupującymi. Narzędziem, które w tym pomaga, jest analiza RFM. Dowiedz się, po co i jak ją przeprowadzić oraz jak wykorzystać wyniki.

marzec 2025

#

27.03.2025

27.03.2025

Jak uchronić sklep internetowy przed atakami przestępców?

W dzisiejszych czasach, gdy handel elektroniczny dynamicznie się rozwija, a liczba transakcji online stale rośnie, cyberbezpieczeństwo stało się kluczowym elementem prowadzenia biznesu online. Sklepy internetowe przechowują ogromne ilości cennych danych, takich jak adresy klientów, zarówno mailowe, jak i fizyczne, historię zakupów oraz inne, powiązane z zakupami dane, co czyni je atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców.

#

20.03.2025

20.03.2025

Marketing Społecznie Odpowiedzialny (CSR) w E-commerce

W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci są coraz bardziej świadomi i zwracają uwagę na etyczne aspekty działalności firm, marketing społecznie odpowiedzialny (CSR) staje się kluczowym elementem strategii biznesowej, zwłaszcza w e-commerce.

#

06.03.2025

06.03.2025

Jak prowadzić social media firmy z narzędziami AI?

Czy AI jest już pełnoprawnym członkiem zespołu marketingowego? Jej narzędzia mogą analizować trendy, tworzyć angażujące treści, optymalizować reklamy, a nawet wchodzić w interakcje z klientami. W jaki sposób możesz z tego skorzystać? Po jakie narzędzia najlepiej sięgnąć? Wyjaśniamy poniżej, więc czytaj dalej.

#

05.03.2025

05.03.2025

Outsourcing — co to jest i kiedy warto skorzystać z usług zewnętrznych?

Każda firma dąży do maksymalnego wykorzystania swoich zasobów. Ale przychodzi moment, gdy dostęp do ich nowych pokładów staje się coraz bardziej ograniczony. Rozwiązaniem w tej sytuacji jest sięgnięcie po sprawdzone rozwiązania zewnętrzne, które pozwolą utrzymać dynamikę rozwoju i zwiększać przewagę konkurencyjną. Mowa o outsourcingu. Dowiedz się, na czym on polega i jak z niego skorzystać.</

#

04.03.2025

04.03.2025

Rynek e-commerce a rynek magazynowy w Polsce

Logistyka to fundament e-commerce. Strategicznie rozmieszczone magazyny, szybka dystrybucja i efektywne zarządzanie zapasami często decydują o być albo nie być sklepu internetowego. Tym samym dynamiczny rozwój e-handlu kształtuje rynek magazynowy. Z tego artykułu dowiesz się, jak wygląda ta synergia i jakie wyzwania stoją przed branżą.</

luty 2025

#

17.02.2025

17.02.2025

Raty dla firm — dogodne rozwiązania płatnicze dla B2B

Ty prowadzisz firmę i Twój kontrahent prowadzi firmę. On potrzebuje Twoich produktów lub usług, ale chciałby rozłożyć płatność na raty — dzięki temu może lepiej zarządzać firmowym budżetem. Ty z kolei chcesz zapewnić sobie terminową płatność. Wasze interesy da się pogodzić. O tym, jak sprawić, aby zarządzanie finansami było wygodne i przewidywalne, przeczytasz poniżej.

#

07.02.2025

07.02.2025

Co to jest SEM i jak wspiera sprzedaż online?

Zastanawiałeś się kiedyś, ile wyborów zakupowych jest naprawdę Twoich? W świecie e-commerce przypadki zdarzają się rzadko. To, co widzisz w wynikach wyszukiwania czy na banerach reklamowych, to często efekt precyzyjnie zaplanowanej kampanii SEM. Zobacz, jak możesz wykorzystać ją w swoim e-biznesie.

#

06.02.2025

06.02.2025

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Założenie e-sklepu to więcej niż stworzenie strony internetowej. Wiele osób planując uruchomienie własnego e-biznesu, nie zdaje sobie sprawy, jakie elementy składają się na jego budowę i funkcjonalność. Od wyboru technologii, przez projekt graficzny, aż po integrację płatności — każdy z tych kroków oznacza koszty. Sprawdź, jaka jest cena gotowego e-sklepu.

styczeń 2025

#

23.01.2025

23.01.2025

Jakie są źródła finansowania działalności gospodarczej?

Jeśli dopiero zastanawiasz się nad założeniem działalności gospodarczej, to prawdopodobnie chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób możesz sfinansować jej prowadzenie. Dodatkowych źródeł finansowania działalności gospodarczej możesz też szukać w momencie, gdy Twój biznes urósł, ale i zaczął pochłaniać więcej wydatków. Skąd zatem można wziąć dodatkowe środki?

#

15.01.2025

15.01.2025

Finansowanie dla nowych i aktualnych partnerów Przelewy24

W przeciwieństwie do zobowiązań zaciąganych prywatnie, finansowanie dla biznesu rzadziej kojarzy się z koniecznością, a częściej jest postrzegane jako narzędzie umożliwiające realizację ambitnych planów i pomnażanie kapitału. Kiedy warto z niego skorzystać? I jak to zrobić? Wyjaśniamy poniżej.

#

14.01.2025

14.01.2025

Szkolenia e-commerce — jakie kompetencje powinien mieć właściciel sklepu internetowego?

Szacuje się, że na koniec 2024 r. liczba zarejestrowanych w Polsce firm z branży e-commerce przekroczy 70 tys. Jeszcze w 2019 r. było ich o połowę mniej. Tak liczna konkurencja stawia przed właścicielami e-sklepów zupełnie nowe wyzwania — konieczność rozwijania określonych kompetencji i nieustannego aktualizowania stanu wiedzy. Sprawdź, w jakie szkolenia warto zainwestować.

grudzień 2024

#

11.12.2024

11.12.2024

Jak ograniczyć liczbę zwrotów towarów zakupionych przez internet?

Zwroty są naturalną częścią funkcjonowania sklepu internetowego. Jeśli jednak jest ich zbyt wiele, mogą znacząco wpłynąć na rentowność biznesu. Warto więc przyjrzeć się, co sprawia, że klienci oddają zakupione towary i poszukać odpowiednich rozwiązań, które zahamują ten proces. Sprawdź, jakie działania możesz wdrożyć, aby skutecznie ograniczyć liczbę zwrotów.

#

10.12.2024

10.12.2024

Model PESO — jak wykorzystać go w e-commerce?

Czy Twoja strategia marketingowa przypomina zbiór przypadkowych działań? Od czasu do czasu napiszesz artykuł na firmowego bloga. Obiło Ci się o uszy, że Insta-gram promuje posty w postaci rolek, więc nakręciłeś dwie czy trzy. Przed Świętami zainwestujesz w płatną reklamę.

#

09.12.2024

09.12.2024

Co najmniej 5 narzędzi analitycznych dla sklepów internetowych — dlaczego warto ich używać?

Dane to złoto XXI wieku — właściwie wykorzystane dają ogromną przewagę konkurencyjną. W e-commerce analiza informacji o klientach, ich zachowaniach i preferencjach to klucz do sukcesu. Sprawdź, jakie narzędzia analityczne pomogą Ci osiągnąć założone cele i przekształcić dane w konkretne działania.

listopad 2024

#

25.11.2024

25.11.2024

Jak płacić BLIKIEM w sklepie i przez internet?

Wyobraź sobie, że masz minutę, aby zamówić online jedzenie. Albo, że podczas spaceru trafiasz na coś wyjątkowego w lokalnym sklepie, a nie masz przy sobie gotówki ani karty. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi BLIK — wygodny system płatności umożliwiający szybkie transakcje za pomocą jednorazowych kodów.

#

22.11.2024

22.11.2024

Jak płacić Apple Pay? Płatności iPhone’em

Badania wykazują, że aż trzy na cztery osoby korzystają ze smartfonów do robienia e-zakupów. Dla użytkowników iPhone’a chcących uprościć ten proces i w pełni wykorzystać możliwości swojego urządzenia doskonałym rozwiązaniem jest Apple Pay.

#

22.11.2024

22.11.2024

Kiedy jest dzień darmowej dostawy i jak przygotować do niego sklep internetowy?

Dzień darmowej dostawy w kalendarzu e-commerce próbuje rozpychać się łokciami, aby popularnością dorównać Black Friday czy Cyber Monday. I słusznie, bo dla kupujących to dobra okazja na przedświąteczne zakupy bez dodatkowych kosztów, a dla merchantów — szansa na zwiększenie sprzedaży i poszerzenie grona stałych klientów. Razem z Przelewy24 przygotuj swój sklep na ten dzień.

#

20.11.2024

20.11.2024

Click to Pay - co to jest i jak działa

W dzisiejszym świecie e-commerce, szybkość i wygoda płatności są kluczowe dla sukcesu każdej transakcji online. Przelewy24, lider w dziedzinie płatności internetowych, przedstawia Click to Pay - innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki płacimy za zakupy w sieci.

#

04.11.2024

04.11.2024

Cyberprzestępcy Nie Chcą, Abyś To Wiedział: 7 Sposobów na Ochronę Przed Socjotechniką

W erze cyfrowej, gdzie nasze życie przeniosło się do sieci, cyberprzestępcy stale poszukują nowych metod, aby oszukać nieświadome ofiary i wyłudzić od nich poufne informacje.

październik 2024

#

25.10.2024

25.10.2024

Finansowanie dla firm – jak to działa?

Aby rozwijać swój biznes, musisz doskonalić – i najczęściej poszerzać – swoją ofertę. To jednak wymaga odpowiednich funduszy. Na szczęście jest sporo metod, by pozyskać finansowanie dla firm.

#

23.10.2024

23.10.2024

Na czym polegają testy A/B w e-commerce?

Jako przedsiębiorca prowadzący biznes w sektorze e-commerce wiesz na pewno, że na sukces Twojej działalności w dużej mierze ma wpływ konwersja – im wyższy współczynnik konwersji, tym więcej osób, które odwiedziło Twoją stronę, zdecydowało się dokonać zakupu.

#

17.10.2024

17.10.2024

Czy będąc followerem możesz stać się narzędziem oszustwa? – O kradzieży danych kartowych, manipulacji i rozproszeniu odpowiedzialności

W świecie, gdzie życie cyfrowe coraz bardziej przeplata się z rzeczywistością, granice między niewinną rozrywką a poważnym przestępstwem często się zacierają. Ostatnio spotykamy przypadki, w których w mediach społecznościowych udostępniane są dane cudzych kart płatniczych.

#

16.10.2024

16.10.2024

Sprzedaż e-commerce na rynkach zagranicznych a przyjmowanie płatności

Wejście na międzynarodowy rynek e-commerce przypomina wysłanie rakiety na Księżyc: wymaga precyzyjnego planowania, niezawodnej technologii i uwzględnienia wielu zmiennych, które zdecydują o powodzeniu misji.

wrzesień 2024

#

25.09.2024

25.09.2024

Płatności Przelewy24 w Shoper – kolejny krok na drodze do sukcesu w crossboder e-commerce

Umożliwienie klientom korzystania z preferowanych przez nich metod płatności to ważny element strategii sklepu, który decyduje się na rozpoczęcie sprzedaży za granicą. Platforma Przelewy24 oferuje kompleksowe rozwiązania, które pomagają skutecznie wdrożyć międzynarodowe metody płatności w sklepie internetowym Shoper.

#

23.09.2024

23.09.2024

Jak działa TikTok Shopping? Sklep internetowy na TikToku

TikTok Shopping to odpowiedź giganta social mediów na wyzwanie, jakim jest łączenie funkcji rozrywkowych z e-commerce. Odpowiedź błyskotliwa, sprawnie wykorzystująca zalety marketingu szeptanego, wirusowego czy — będącego ich odmianą — influencer marketingu. Co musisz wiedzieć o TikTok Shopping? Czy to rozwiązanie dobre dla Twojego biznesu? Czytaj dalej i dowiedz się więcej.

#

17.09.2024

17.09.2024

E-commerce dla B2B — jakie powinien mieć funkcje?

Częstym błędem, jaki wkrada się do strategii firm działających w modelu B2B, jest stosowanie tych samych narzędzi, które są domeną sektora B2C. Tymczasem platforma e-commerce skrojona pod potrzeby B2B powinna mieć bardziej zaawansowane funkcje, jak możliwość personalizacji ofert czy obsługa metod płatności dogodnych dla klientów biznesowych. Co jeszcze? Dowiedz się z poniższego artykułu.

#

11.09.2024

11.09.2024

PragmaGo x Przelewy24 Finance, czyli wygodna pożyczka dla firm

Usługa PragmaGo x Przelewy24 Finance umożliwia otrzymanie wygodnego finansowania dla firm w kwocie od 3000 zł do nawet 150 000 zł. Co wyjątkowo istotne, to nie jest zwykła pożyczka dla firm. Wyróżnikiem jest forma spłaty zobowiązania – odbywa się całkowicie bezobsługowo, czyli nie musisz ręcznie wykonywać przelewu. To innowacyjne rozwiązanie, które jest dostępne już od 7 sierpnia 2024 roku.

#

10.09.2024

10.09.2024

Jak działa spingo? Płatności odroczone dla firm

Płatności odroczone są dostępne nie tylko dla konsumentów – jako przedsiębiorca również możesz z nich korzystać dzięki spingo. To rozwiązanie, które pozwoli Ci m.in. na kupno towaru nawet w sytuacji, gdy Twoi kontrahenci nie zapłacą Twoich faktur na czas.

sierpień 2024

#

20.08.2024

20.08.2024

Wishlista w sklepie internetowym – dlaczego warto ją wdrożyć?

Wishlista w sklepie online: zmniejsz liczbę porzuconych koszyków, ułatwiaj zakupy i buduj lojalność klientów dzięki zapisywaniu ulubionych produktów na później.

#

13.08.2024

13.08.2024

Czy raty online sprawdzą się w Twoim sklepie internetowym?

Masz swój sklep internetowy i zastanawiasz się nad tym, czy warto wprowadzić do niego możliwość opłacenia zakupów poprzez e-raty? Jest to rozwiązanie, które może dać Ci wiele korzyści. Raty w sklepie internetowym zwiększą Twoją konkurencyjność na rynku i sprawią, że klienci chętniej będą korzystać właśnie z Twojej oferty.

#

04.08.2024

04.08.2024

Jak wdrożyć bramkę płatności i ile to kosztuje?

Wybierając bramkę płatności, należy wziąć pod uwagę zasadnicze kryteria, jakimi są koszty, obsługiwane metody płatności oraz łatwość integracji z Twoim sklepem internetowym. Celem jest nie tylko zapewnienie szerokiego zakresu opcji płatniczych, ale również zagwarantowanie płynności i bezpieczeństwa każdej transakcji. Dowiedz się, jakie kroki podjąć, aby wybrać bramkę płatniczą, która będzie wspierać Twój e-commerce w osiąganiu zamierzonych celów.

lipiec 2024

#

14.07.2024

14.07.2024

7 skutecznych sposobów na zdobycie klientów w internecie

Gdy konkurencja w e-commerce osiąga niespotykane wcześniej poziomy, zastosowanie skutecznych metod zdobywania klientów online decyduje o być albo nie być wielu firm. W tym artykule odkryjemy 7 najbardziej efektywnych strategii, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się i przyciągnąć nowych klientów w przestrzeni cyfrowej.

#

09.07.2024

09.07.2024

Czym jest przelew natychmiastowy i jak działa ta metoda płatności?

Przelew to jedna z najpopularniejszych form płatności bezgotówkowych. Zazwyczaj jednak środki zlecone w ramach przelewu trafiają na konto odbiorcy albo po kilku godzinach, albo już następnego dnia. W niektórych sytuacjach to jednak zdecydowanie za późno. Jako sprzedający również chcesz jak najszybciej otrzymać płatność – w takim wypadku najlepiej sprawdza się przelew natychmiastowy. Jak działa?

maj 2024

#

28.05.2024

28.05.2024

Kiedy wyprzedaże w Twoim sklepie internetowym pomogą Ci zwiększyć sprzedaż?

Niemal każda osoba prowadząca sprzedaż w Internecie choć raz zdecydowała się na zorganizowanie wyprzedaży lub choćby większej promocji. Przyczyny takiej decyzji są różne; czasem chodzi o pozbycie się zalegającego w magazynie towaru, czasem o odzyskanie zamrożonego kapitału. Zazwyczaj jednak nadrzędny cel jest taki sam – mowa o zwiększeniu sprzedaży. Kiedy wyprzedaże i promocje faktycznie w tym pomogą?

#

21.05.2024

21.05.2024

Czy warto wprowadzić program lojalnościowy w sklepie internetowym?

Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym jest zazwyczaj nadrzędnym celem każdego e-biznesu. Jednym ze sposobów na poprawienie wyników sprzedaży jest zdobycie stałych klientów, którzy regularnie będą dokonywać zakupów w sklepie internetowych. Do tego może ich z kolei zachęcić program lojalnościowy.

#

07.05.2024

07.05.2024

Case study migracji Dotpay. Synergia działu Technicznego i Biznesowego kluczem do sukcesu w projektach IT

Projekt migracji, który obejmował przepięcie ponad 30 000 Merchantów z platformy Dotpay na platformę Przelewy24 stanowił jedno z największych wyzwań w historii obu spółek, wymagające zaangażowania różnych działów naszej firmy. Zapraszamy do lektury case study, które przygotował Michał Bzowy, CIO Przelewy24.

#

07.05.2024

07.05.2024

Jak przygotować się do transmisji sprzedażowych live?

Transmisje sprzedażowe na żywo cieszą się rosnącą popularnością – i na tle tradycyjnej sprzedaży w Internecie stanowią swoisty fenomen. Zazwyczaj prowadzone są za pośrednictwem social mediów, a przedmiotem sprzedaży często są odzież i akcesoria (choć nie tylko). Jeśli również myślisz o prowadzeniu transmisji sprzedażowych live, sprawdź, o czym musisz pamiętać.

kwiecień 2024

#

08.04.2024

08.04.2024

Czym są płatności cykliczne i w jakich branżach się sprawdzają?

Kawa albo psia karma na abonament? Tak, w nowoczesnym e-commerce takie rozwiązania stają się coraz bardziej powszechne. Płatności cykliczne, model subskrypcyjny, abonament — udostępniając to rozwiązanie swoim klientom, możesz zapewnić sobie ich zadowolenie i lojalność oraz zyskać regularny przychód. Dowiedz się, jak to działa i które branże mogą najbardziej skorzystać z tego modelu płatności.

#

03.04.2024

03.04.2024

DMC i DCC, czyli płatności walutowe w Twoim sklepie internetowym

Czy planujesz rozwinięcie swojego biznesu i wejście na rynek międzynarodowy, czy chcesz pozyskać nowych klientów na rynku krajowym — płatności walutowe będą kluczem do Twojego sukcesu. Wprowadzenie ich w e-sklepie może także pozytywnie wpłynąć na jego wizerunek globalnie zorientowanego przedsiębiorstwa. Tylko jak zapewnić bezpieczeństwo takich transakcji? I jak wygląda ich rozliczanie? Dowiedz się wszystkiego z poniższego artykułu.

#

02.04.2024

02.04.2024

Jak włączyć płatności internetowe w swoim sklepie?

Nie musisz być programistą, żeby włączyć płatności internetowe w swoim sklepie online. Ten proces jest łatwy i intuicyjny, z formalnościami ograniczonymi do minimum. Sprawdź, jak włączyć systemy płatności online za pomocą wtyczek lub API.

marzec 2024

#

14.03.2024

14.03.2024

Gdzie można płacić Visa Mobile? Twój sklep internetowy może być takim miejscem

Czy wiesz, że w Europie Środkowo-Wschodniej jest już ponad 100 mln tokenów Visa, a liczba transakcji z ich użyciem rośnie 4 razy szybciej, niż liczba wszystkich płatności Visa? Dodatkowo wykorzystanie tokenów przyczyniło się do 3-procentowego wzrostu zatwierdzonych transakcji i znacznego spadku oszustw przy płatnościach internetowych. Tylko co to ma wspólnego z Visa Mobile?

#

13.03.2024

13.03.2024

Omnichannel, multichannel, single channel — jak wybrać efektywną strategię dla e-commerce?

Single channel, multichannel, omnichannel — które strategie są na topie, a których miejsce jest w e-commerce’owym niebycie? W ciągle zmieniającym się e-biznesie wybór odpowiedniej strategii marketingowej to klucz do sukcesu.

#

12.03.2024

12.03.2024

Jakie są najpopularniejsze metody płatności online?

Chcąc zwiększyć efektywność sprzedaży online, warto postawić na różnorodność dostępnych metod płatności. Im szybszy i bardziej intuicyjny jest proces dokonywania zapłaty, tym klient chętniej realizuje kolejne transakcje. Mając sklep internetowy przede wszystkim należy wdrożyć najpopularniejsze metody płatności, do których należą takie rozwiązania jak BLIK, przelewy online, płatności kartami czy też PayPo. Na czym polegają te najczęściej wybierane oraz jakie niosą korzyści dla kupujących i sprzedających?

#

01.03.2024

01.03.2024

Jaki system do obsługi pożyczek?

System do obsługi pożyczek od Przelewy24 przeznaczony jest dla firm pożyczkowych, których celem jest usprawnienie obsługi klienta: skuteczna weryfikacja, natychmiastowy przelew gotówki oraz umożliwienie wygodnej spłaty.

#

01.03.2024

01.03.2024

Czy płatności walutowe w e-commerce się opłacają?

Jeśli prowadzisz swój biznes już od jakiegoś czasu lub od startu funkcjonowania Twojej firmy myślisz o wejściu na zagraniczne rynki, to płatności walutowe powinny Cię zainteresować. To jeden z kluczowych elementów, o jaki warto zadbać przy ekspansji za granicę.

luty 2024

#

29.02.2024

29.02.2024

Szybkie płatności online — czego jeszcze o nich nie wiesz?

Czy wiesz, że Twój klient może wykonywać szybkie płatności jeszcze szybciej i to bez wychodzenia ze strony sklepu? Z drugiej strony — nie musi w ogóle otwierać witryny www, aby opłacić fakturę lub rachunek za złożone zamówienie. Jeśli nowoczesne metody płatności wzbudziły Twoją ciekawość, możesz je testować w sklepie demo od Przelewy24 i sprawdzić, czego jeszcze o nich nie wiesz.

#

26.02.2024

26.02.2024

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Zastanawiasz się jak sprzedawać w internecie swoje produkty i robić to dobrze? Odkryj tajniki sprzedaży w e-commerce, dzięki którym zwiększysz konwersje i zyski. Wykorzystaj najnowsze trendy wśród kupujących i stwórz najlepszą strategię.

#

13.02.2024

13.02.2024

PayPo dla firm. Płatności odroczone i ich zalety dla Sprzedających

PayPo, czyli metoda płatności odroczonych „zamów teraz, zapłać później”, jest coraz popularniejsza w Polsce. Pozwala klientom na podejmowanie bardziej spontanicznych, swobodnych decyzji zakupowych. A jakie korzyści może przynieść dla Sprzedających? O tym piszemy w dzisiejszym artykule.

styczeń 2024

#

15.01.2024

15.01.2024

Cross-border e-commerce – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

Nowoczesne technologie znacząco ułatwiają firmom wejście na zagraniczny rynek bez konieczności otwierania oddziału w danym kraju. Cross-border e-commerce niesie jednak ze sobą wiele wyzwań, na przykład związanych z barierą językową, płatnościami czy logistyką. Sprawdź, o czym warto pamiętać, planując sprzedaż online zagranicę.

#

09.01.2024

09.01.2024

Czym różnią się poszczególne metody płatności online?

Osoby dokonujące zakupów w sklepach internetowych zwracają uwagę nie tylko na cenę produktów czy ich jakość, ale też na takie czynniki jak metoda dostawy czy sposób płatności. Jakie metody płatności online są obecnie dostępne na polskim rynku, czym różnią się między sobą i dlaczego – z punktu widzenia konsumenta – jest tak istotne, by w twoim sklepie funkcjonowało kilka różnych metod płatności?

#

08.01.2024

08.01.2024

Pay-by-link a open banking – porównanie

Płatności pay-by-link zapewniły Kupującym szybsze i wygodniejsze przelewy online. Mechanizm ten nadal sprawdza się bardzo dobrze, jednak popularność zyskuje też alternatywa, nowsza technologia, czyli przelewy PIS oparte o tak zwany open banking. Sprawdź, jak działają i czym różnią się obie te usługi.

grudzień 2023

#

28.12.2023

28.12.2023

Cross-selling i up-selling, czyli jak zwiększać zyski ze sprzedaży

W dzisiejszym świecie biznesu skuteczne strategie sprzedażowe stanowią kluczowy element sukcesu każdej firmy. Dwa pojęcia, które zdobywają coraz większą popularność w kontekście wzmacniania przychodów to cross-selling i up-selling. Dowiedz się, jak możesz wykorzystać te techniki do zwiększenia zysków ze sprzedaży w swoim sklepie online.

#

22.12.2023

22.12.2023

Czym jest AML i dlaczego jest ważny?

Skrót AML / z ang. Anti - Money Laundering / to zestaw procedur, regulacji i działań, które mają na celu przeciwdziałać praniu pieniędzy.

#

18.12.2023

18.12.2023

Internetowy sklep demo – jak przetestować rozwiązania płatnicze?

Z internetowym sklepem demo najprościej sprawdzisz, jak w praktyce działają poszczególne metody płatności. To bezpłatna wersja demonstracyjna e-commerce’u, dzięki której bez zobowiązań przetestujesz wszystkie dostępne funkcje. Poznasz bliżej między innymi płatności cykliczne, ratalne czy zintegrowane, a także mobilne z przekierowaniem na formatkę płatniczą Przelewy24.

listopad 2023

#

21.11.2023

21.11.2023

Raty przez internet. Dlaczego warto je uruchomić właśnie teraz?

Według badań rynkowych liczba konsumentów, którzy wybierają zakupy online wciąż rośnie. Klienci doceniają wygodę i różnorodność oferty prezentowaną w sklepach internetowych. E-sklepy odpowiadają na ich oczekiwania, oferując nie tylko szeroki asortyment, ale i ułatwienia zakupowe. Aby sprostać potrzebom obecnych czasów, wiele sklepów online proponuje raty przez internet.

#

19.11.2023

19.11.2023

Black Friday z wykorzystaniem płatności online – jak przygotować sklep na Black Friday

Na Black Friday czekają zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorcy. Dla wielu sklepów internetowych jest to czas nie tylko zwiększonych sprzedaży, ale i wyjątkowa okazja do pokazania swoich mocnych stron i zdobycia nowych klientów. W tym szczególnym okresie, gdy klienci z zaangażowaniem przeszukują sieć w poszukiwaniu najlepszych ofert, kluczowe staje się nie tylko atrakcyjne przedstawienie produktów, ale i zapewnienie płynności procesu zakupowego.

#

09.11.2023

09.11.2023

Co to jest marketplace i jak działa?

Zawarte w raporcie Gemius za 2022 rok „E-Commerce w Polsce” dane dotyczące handlu elektronicznego mówią, że aż dwie trzecie czasu spędzonego w witrynach i aplikacjach zakupowych polscy internauci przeznaczają na odwiedzanie sklepów wielobranżowych i platform marketplace. Marketplace’y, będące wirtualnymi bazarami, zrewolucjonizowały sposób robienia zakupów. Dzięki skoncentrowaniu różnorodnych ofert od wielu Sprzedawców na jednej platformie konsumenci zyskują wygodę i szeroki wybór, podczas gdy Sprzedający – dostęp do znacznie szerszej bazy klientów.

październik 2023

#

18.10.2023

18.10.2023

Jak sprzedawać na raty w sklepie internetowym?

Sprzedaż na raty to prosty sposób na przyciągnięcie dodatkowych klientów. Dzięki temu rozwiązaniu klient może od razu otrzymać zamówiony towar, ale nie musi za niego płacić w momencie zawierania transakcji. Zakup może spłacić w wygodnych, comiesięcznych ratach. Sprawdź, jak sprzedawać na raty w sklepie internetowym.

#

11.10.2023

11.10.2023

Jak wygenerować link do płatności Przelewy24?

Generator linku Przelewy24 może być sposobem na zwiększenie konwersji w Twoim sklepie internetowym. To rozwiązanie pomaga Twoim klientom, ponieważ ułatwia proces zakupowy i przyspiesza płatności za zamówienia. Jak wygenerować link do płatności w panelu Przelewy24 i dlaczego warto korzystać z tej opcji?

#

09.10.2023

09.10.2023

Modele rozliczania marketplace’ów – jakie są różnice?

Marketplace’y jako centra handlu elektronicznego łączą różnorodnych Sprzedawców z szeroką bazą klientów. Ważnym aspektem zarządzania platformą jest właściwy dobór modelu rozliczenia, co ma bezpośredni wpływ na atrakcyjność marketplace’u dla Sprzedawców oraz na jego rentowność.

wrzesień 2023

#

03.09.2023

03.09.2023

Jak zadbać o bezpieczeństwo danych klienta w sieci?

Troska o dane klientów to obowiązek każdego sprzedającego. Dlatego prowadząc biznes e-commerce, powinno się wprowadzić rozwiązania, które zminimalizują ryzyko wycieku danych. Stosowanie odpowiednich zabezpieczeń buduje także zaufanie i lojalność użytkowników.

#

03.09.2023

03.09.2023

Płatności kartą przez internet

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zapewnić swoim Klientom najlepsze warunki dokonywania zakupów? Zależy Ci na skróceniu procesu składania zamówień i ograniczeniu formalności do niezbędnego minimum? Zadbaj o szybki system elektronicznej płatności. Wśród dostępnych rozwiązań na uwagę zasługują m.in. płatności kartą, w tym kredytową.

sierpień 2023

#

08.08.2023

08.08.2023

Czym jest cyberbezpieczeństwo? Jakie narzędzia zapewniają bezpieczne płatności online

Rozwój branży e-commerce sprawia, że coraz większe znaczenie zyskuje cyberbezpieczeństwo. Co to jest i jak je zapewnić w kontekście płatności kartą online? Wyjaśniamy, jak chronione są wrażliwe dane kupujących dzięki rozwiązaniom takim jak PCI DSS, tokenizacja i technologia 3D Secure. Wskazujemy też, dlaczego warto znać podstawowe zasady cyberbezpieczeństwa w sieci.

lipiec 2023

#

31.07.2023

31.07.2023

Jak dodać płatność BLIK do strony internetowej?

Różnorodność dostępnych metod płatności to element podnoszący efektywność sprzedaży online. BLIK jest aktualnie jednym z najbardziej popularnych sposobów opłacania zamówienia w e-commerce.

#

30.07.2023

30.07.2023

Jak skorzystać z płatności odroczonych PayPo?

Oferowanie elastycznych rozwiązań płatniczych jest obecnie ważnym czynnikiem umożliwiającym osiągnięcie sukcesu w branży e-commerce. Klienci cenią sobie tę opcję, ponieważ pozwala na większą swobodę podczas zakupów, a przedsiębiorcy dostrzegają w niej skuteczny sposób na zwiększenie satysfakcji klienta i – finalnie – sprzedaży.

czerwiec 2023

#

28.06.2023

28.06.2023

Bezpieczeństwo transakcji w internecie, czyli jak robić zakupy w sieci

Zakupy w internecie są wygodne i bezpieczne, wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach. Oto kolejny artykuł, w którym podpowiadamy, kiedy należy być ostrożnym.

#

15.06.2023

15.06.2023

Płatności jednym kliknięciem w Twoim biznesie

W dobie zakupów internetowych wygoda klienta zawsze jest najważniejsza. Automatyzacja procesu transakcyjnego powinna być głównym zadaniem każdej działalności e-commerce. Dzisiaj przeanalizujemy, jakie są korzyści integracji płatności jednym kliknięciem do Twojego sklepu internetowego.

maj 2023

#

17.05.2023

17.05.2023

Kupuj bezpieczniej i wygodniej. Płatność kartą w sklepie internetowym 

W TOP3 najpopularniejszych metod opłacenia zamówienia, według danych zawartych w najnowszym raporcie „E-commerce w Polsce 2022”, znalazła się płatność kartą online. Popularność tego rozwiązania wzrasta z roku na rok. I nic dziwnego – możliwości, które daje karta płatnicza w e-commerce, jest naprawdę wiele.

#

10.05.2023

10.05.2023

Jak zadbać o ścieżkę zakupową w Twoim sklepie?

W sklepie internetowym zamówienie obejmuje kilka etapów: dodanie produktu do koszyka, rejestrację konta klienta, podanie podstawowych danych, wybór opcji dostawy i metody płatności. Jak zaprojektować proces zakupowy tak, aby przyciągnąć nowych klientów?

luty 2023

#

08.02.2023

08.02.2023

Czym są white i private label w sklepie internetowym?

Zarówno white, jak i private label to rozwiązania, które cieszą się sporą popularnością w e-commerce. I choć czytelnicy naszego bloga mogą kojarzyć white label z jedną z metod wdrożenia płatności w sklepie internetowym, dziś zajmiemy się innym rozumieniem tego terminu – w aspekcie marketingowym. Postaramy się przybliżyć pojęcia white i private label w kontekście budowania i rozwijania własnego brandu.

styczeń 2023

#

05.01.2023

05.01.2023

Dyrektywa Omnibus – nowe przepisy dla e-commerce

Dyrektywa Unii Europejskiej, znana szerzej pod nazwą Omnibus, weszła w życie 1 stycznia 2023 r. Jej celem jest zwiększenie ochrony konsumentów i przejrzystości polityki cenowej w sklepach. W krótkim artykule podsumowujemy nowe przepisy z perspektywy branży e-commerce.

wrzesień 2022

#

07.09.2022

07.09.2022

Możliwości wykorzystania kart płatniczych w Twoim e-commerce

Karty debetowe i kredytowe są często wykorzystywane do płatności zbliżeniowych, wypłat z bankomatów czy transakcji dokonywanych za granicą. Okazuje się jednak, że mogą być także świetnym rozwiązaniem dla e-commerce, ponieważ oferują szerokie możliwości wyboru metod płatności za zamówienie i wiele dodatkowych opcji. Jak zatem – z korzyścią dla klienta i sprzedawcy – stosować karty płatnicze w sklepie internetowym?

maj 2022

#

31.05.2022

31.05.2022

Jak ułatwić klientom zakupy mobilne?

Współczesny model zakupowy przede wszystkim skupia się na rozwiązaniach dedykowanym rynkowi mobile. Badania przeprowadzone przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oraz Mobile Institute w roku 2022 wskazały, że 60% kupujących w sieci wykorzystuje do tego celu smartfona. Poznaj sprawdzone sposoby na ułatwienie klientom interakcji z prowadzoną przez Ciebie działalnością E-commerce z poziomu urządzeń mobilnych.

#

30.05.2022

30.05.2022

Sezonowość w e-commerce - jak ją wykorzystać?

Każdy przedsiębiorca decydujący się na prowadzenie działalności e-commerce, powinien być doskonale zapoznany ze zjawiskiem sezonowości sprzedaży. Aby zmaksymalizować zyski nie tylko w trakcie peaku sezonu, ale i również w słabszych okresach, warto poznać sprawdzone sposoby na przyciągnięcie klientów.

kwiecień 2022

#

28.04.2022

28.04.2022

3 najpopularniejsze metody płatności mobilnych w Polsce

Płatności mobilne zyskują coraz to większą popularność wśród konsumentów oraz przedsiębiorców. Jakie są tego przyczyny? W poniższym artykule przedstawimy 3 najpopularniejsze metody płatności mobilnych w Polsce, którymi warto się zainteresować.

#

20.04.2022

20.04.2022

Podsumowanie Targów eHandlu 2022

Targi eHandlu 2022, czyli jedno z największych tegorocznych wydarzeń branży e-commerce w Polsce, już za nami. Zapraszamy na krótką fotorelację.

luty 2022

#

22.02.2022

22.02.2022

Międzynarodowy sklep internetowy – wdrożenie i płatności

Polskie produkty bardzo często wyróżniają się wysoką jakością i niższą ceną, co samo w sobie przyciąga klientów z zagranicy. Konkurencyjna oferta może jednak nie wystarczyć – by międzynarodowa ekspansja okazała się sukcesem, trzeba się do niej dobrze przygotować. Sprawdź, czego potrzebujesz, by stworzyć międzynarodowy sklep internetowy, który będzie sprzedawał.

#

06.02.2022

06.02.2022

Płatności BLIK - dostępne metody wdrożenia i ich zalety

To jedna z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Klienci doceniają BLIK-a za wygodę i szybkość działania, zaś właściciele e-biznesów fakt, że dostępność tej formy płatności zachęca konsumentów do finalizacji zakupów. Jakie możliwości wdrożenia BLIK-a są dostępne w Przelewy24?

styczeń 2022

#

14.01.2022

14.01.2022

Sklep demo i możliwości wdrożenia – do czego służą te funkcjonalności?

Każda metoda płatności może być wdrożona na kilka różnych sposobów. Ty decydujesz, czy klient zapłaci na formatce płatniczej Przelewy24, czy bezpośrednio na stronie Twojego sklepu. Warto zastanowić się, jaki sposób płatności będzie najbardziej korzystny i podniesie wyniki sprzedażowe.

#

14.01.2022

14.01.2022

Jak zmieniła się „Pomoc” na stronie przelewy24.pl?

Spośród przygotowanych innowacji na uwagę zasługuje sekcja „Pomoc”, która została gruntownie przebudowana. Dzięki zupełnie nowej wyszukiwarce oraz wygodnemu podziałowi najczęściej pojawiających się pytań na kategorie „Kupujący”, „Sprzedający”, „Pomoc techniczna”, z łatwością znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi.

#

14.01.2022

14.01.2022

Do pobrania – jak korzystać z materiałów?

Spośród przygotowanych innowacji na uwagę zasługuje sekcja „Pomoc”, która została gruntownie przebudowana. Dzięki zupełnie nowej wyszukiwarce oraz wygodnemu podziałowi najczęściej pojawiających się pytań na kategorie „Kupujący”, „Sprzedający”, „Pomoc techniczna”, z łatwością znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi.

#

14.01.2022

14.01.2022

Pierwsze kroki w Przelewy24 – Rozpoczęcie współpracy

Zapraszamy do zakładki, w której zamieściliśmy informacje niezbędne dla nowych klientów. Tutaj znajdziesz potrzebne dokumenty (w tym wzór umowy), instrukcje dotyczące integracji modułu płatności oraz gotowe wtyczki. Zapoznaj się z nimi i załóż konto w serwisie Przelewy24.

#

10.01.2022

10.01.2022

Płatności krok po kroku. Poradnik dla e-commerce

Jak bezpiecznie płacić w Internecie? Jak wdrożyć płatności online w swoim e-commerce? Zapraszamy do lektury naszego poradnika!

#

05.01.2022

05.01.2022

Czym jest i jak działa 3D Secure Authentication 2.0?

Płatność za pośrednictwem karty płatniczej w sklepach internetowych wybierało w 2021 r. 23% wszystkich kupujących w sieci, co sytuuje tę metodę płatności wśród najpopularniejszych (obok szybkich przelewów online i BLIK-a. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, jak działają zabezpieczenia płatności kartą - tzw. 3D Secure

grudzień 2021

#

15.12.2021

15.12.2021

Podsumowanie 2021 roku w e-commerce

Mijający rok był niezwykle pracowitym z perspektywy branży e-handlu. Które wydarzenia były najważniejsze?

#

05.12.2021

05.12.2021

W jaki sposób ustalać politykę cenową w sklepie internetowym?

Określenie kwoty, za jaką klienci mogą nabyć daną rzecz lub usługę, jest kluczowym elementem polityki cenowej przedsiębiorstwa. Dowiedz się, czym charakteryzują się poszczególne strategie cenowe i jak je wdrożyć.

listopad 2021

#

22.11.2021

22.11.2021

Zaczynamy Black Week. Gotowi?

Ostatni tydzień listopada to najgorętszy czas w branży e-commerce. To właśnie w tych dniach można się spodziewać obniżek cen w praktycznie każdej kategorii produktowej, zakupić pierwsze prezenty świąteczne, a przy tym zaoszczędzić.

#

17.11.2021

17.11.2021

One step checkout w e-commerce — czy to opłacalne rozwiązanie?

Walka z porzuconymi koszykami bywa trudna. Jednym z rozwiązań, które zwiększają szansę na finalizację transakcji przez klienta, jest one step checkout. Kiedy warto wdrożyć taką funkcjonalność?

#

09.11.2021

09.11.2021

Platformy marketplace — najpopularniejsze metody płatności

Amazon, Allegro czy AlliExpress to platformy internetowe, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Setki tysięcy użytkowników za ich pośrednictwem sprzedaje bądź nabywa różnego rodzaju dobra. Jeśli zastanawiasz się, jakie metody płatności są ich ulubionymi, sprawdź w dzisiejszym artykule.

październik 2021

#

06.10.2021

06.10.2021

E-commerce z perspektywy klienta z pokolenia "Z"

Przedstawiciel generacji Z od najmłodszych lat miał dostęp do internetu w domu lub szkole, bankowość elektroniczna nie ma przed nim tajemnic, a możliwość dokonania zakupu online nie jest niczym nowym. Na pierwszy rzut oka wydaje się być wymarzonym klientem dla przedsiębiorstw działających online. Czy jest tak w rzeczywistości?

#

04.10.2021

04.10.2021

Jak dostosować sklep online do wersji mobilnej?

Sprzedaż przez internet jest dla przedsiębiorców szansą na znaczne zyski. Aby w pełni wykorzystać potencjał e-handlu, trzeba nadążać za oczekiwaniami konsumentów. W tym artykule przedstawimy kilka wskazówek dotyczących przygotowania wersji mobilnej sklepu internetowego.

wrzesień 2021

#

22.09.2021

22.09.2021

Mikropłatności – co powinniśmy o nich wiedzieć?

Na rozpowszechnienie tytułowego pojęcia znaczny wpływ miało pojawienie się nowych metod płatności – BLIKa, Apple Pay czy Google Pay – które ułatwiły szybkie wykonywanie transakcji. Czym są mikropłatności i gdzie są stosowane? W tym artykule znajdziesz najważniejsze informacje na ich temat.

#

10.09.2021

10.09.2021

Jak wykorzystać Google Analytics w e-commerce?

Analiza informacji zgromadzonych w GA i wyciągnięcie z nich wniosków, pozwala na podjęcie skutecznych działań i poprawę wyników sprzedażowych sklepu internetowego. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał Analyticsa do realizacji własnych celów biznesowych.

sierpień 2021

#

24.08.2021

24.08.2021

Sprzedaż i płatności na Facebooku - od czego zacząć?

Social media służą obecnie do wielu celów, w tym także do zakupów czy kontaktu z ulubionymi markami. Dzisiaj przyglądamy się nowym możliwościom sprzedażowym, jakie oferuje Facebook.

#

16.08.2021

16.08.2021

Przelewy online - czym wyróżniają się wśród innych metod płatniczych?

Przelewy online od lat są jedną z najchętniej wybieranych metod płatności za zakupy w Internecie. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, z czego wynika ich popularność i dlaczego warto je wdrożyć w sklepie.

lipiec 2021

#

29.07.2021

29.07.2021

Marketplace czy własny e-commerce?

Dzisiaj analizujemy dwa sposby sprzedaży w internecie: współpracę z marketplace oraz uruchomienie własnego sklepu internetowego.

#

26.07.2021

26.07.2021

Innowacje technologiczne a rozwój e-commerce

Jak branża e-commerce może wykorzystać osiągnięcia nowoczesnych technologii? Sprawdźcie w artykule, które nowinki usprawnią wkrótce handel online.

czerwiec 2021

#

23.06.2021

23.06.2021

Zakup ratalny przez Internet: procedury, zasady, korzyści dla klientów

Sprawdź, na czym polegają nowoczesne e-Raty i jakie korzyści możesz osiągnąć, wprowadzając je do swojego sklepu internetowego.

#

07.06.2021

07.06.2021

Portfele elektroniczne – czy warto z nich korzystać?

Aby zwiększyć konkurencyjność swojego e-sklepu, warto dać klientom możliwość korzystania z portfeli elektronicznych. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, dlaczego.

maj 2021

#

31.05.2021

31.05.2021

Historia 6 lat sukcesów płatności BLIK

9 lutego 2021 roku płatności BLIK obchodziły szóste urodziny. 9 maja tego samego roku zrealizowano miliardową transakcję tą metodą. Z artykułu dowiesz się, jak działa system BLIK oraz na czym polega jego fenomen.

#

25.05.2021

25.05.2021

Jak założyć sklep internetowy: formalności, platforma, rozwiązania płatnicze

O czym należy pamiętać, rozpoczynając prowadzenie sklepu online? Na jakie aspekty koniecznie zwrócić uwagę? Wszystko wyjaśniamy w tym artykule.

kwiecień 2021

#

29.04.2021

29.04.2021

Płatności odroczone — jak z nich korzystać i dlaczego warto?

Chcesz zrealizować swój cel, bez konieczności długotrwałego oszczędzania? Spotkały Cię niezaplanowane wydatki? Płatności odroczone to metoda, dzięki której można kupić wybrany produkt bądź usługę, a zapłacić dopiero po pewnym czasie.

#

27.04.2021

27.04.2021

Jak powstała najnowsza kampania “P24NOW - Historie rodzinne”?

Czego w telewizji nie widać, czyli kilka ciekawostek z planu filmowego kampanii "P24NOW – Historie rodzinne".

#

25.04.2021

25.04.2021

Świadome budowanie marki: komunikacja z klientem

Skuteczna strategia komunikacji oraz konsekwentne działania w jej ramach mogą przełożyć się na wyniki sprzedażowe. W artykule podpowiadamy, jak to osiągnąć.

marzec 2021

#

22.03.2021

22.03.2021

Świadome budowanie marki: kreacja graficzna i key visual

W poprzednim artykule z serii "Świadome budowanie marki" precyzyjnie omówiliśmy tematykę analizę rynku i konkurencji. Dziś zdradzimy tajniki kreacji graficznej i key visual.

#

11.03.2021

11.03.2021

SEO sklepu internetowego — kiedy warto w nie zainwestować?

Dziś wyjaśnimy, jakie czynności składają się na SEO, kiedy warto w nie zainwestować i na co zwrócić szczególną uwagę, podejmując współpracę ze specjalistą.

luty 2021

#

28.02.2021

28.02.2021

Świadome budowanie marki: analiza rynku i konkurencji

Zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki to marzenie wielu przedsiębiorców. Nic dziwnego. Silny brand, który na dobre zapisze się w sercach i umysłach odbiorców, to synonim zaufania, renomy, a dla właściciela — wielowymiarowego sukcesu.

#

22.02.2021

22.02.2021

Czym jest socjotechnika i jak się przed nią bronić?

Socjotechnika jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod działania cyberprzestępców. W artykule wyjaśnimy, na czym dokładnie polega i jakie formy może przybierać. Podpowiemy także, jak się przed nią bronić.

#

15.02.2021

15.02.2021

Jakie zmiany nastąpiły w polskim e-commerce w 2020 roku?

Na podstawie badań i raportów możemy zobaczyć, co dokładnie się zmieniło w polskim e-commerce w 2020 roku. Jak zmieniły się nawyki zakupowe Polaków oraz wykorzystywane przez nich sposoby płatności?

#

02.02.2021

02.02.2021

7 wskazówek, które pomogą Ci w wyborze najlepszej platformy e-commerce

Aby sklep mógł prawidłowo funkcjonować należy wybrać platformę e-commerce, na której powstanie. Jak spośród szerokiej oferty zdecydować się na najlepsze rozwiązanie?

styczeń 2021

#

21.01.2021

21.01.2021

Czym są i jakie korzyści dają płatności automatyczne?

Płatności automatyczne to rodzaj płatności, która wykonywana jest bez konieczności podawania danych z każdą transakcją. Na czym dokładnie polega usługa „automatic payment”?

#

15.01.2021

15.01.2021

Cross-selling i up-selling sposobem na poprawę wyników sprzedażowych

Sprzedaż produktów (lub usług) komplementarnych to jedna ze skutecznych metod na poprawę wyników sprzedażowych. Polega na proponowaniu dodatkowego produktu klientowi, który już zdecydował się na zakupy.

#

08.01.2021

08.01.2021

Jak zapewnić klientom wygodne zakupy w sklepie internetowym?

Aby klienci chętnie dokonywali zakupu w sklepie internetowym, należy sprawić, by poruszanie się po nim było przyjemne i intuicyjne. Jak należy zatem rozumieć wygodne zakupy i co się na nie składa?

grudzień 2020

#

29.12.2020

29.12.2020

Jakie metody płatności wybierają konsumenci? Omówienie obecnych trendów

Odejście od transakcji gotówkowych na rzecz płatności bezgotówkowych obserwujemy od kilku lat. Trend ten mocno pogłębiła pandemia, podczas której dla wielu osób codziennością stały się zakupy w sklepach internetowych. Jak zmieniają się wybory konsumentów w kwestii płatności?

#

14.12.2020

14.12.2020

Porównanie systemów płatności w e-commerce

Zakładając jakikolwiek biznes w internecie, należy udostępnić kupującym różne możliwości dokonywania zapłaty za produkty bądź usługi. W tym celu należy podjąć współpracę z dostawcą rozwiązań płatniczych, który pozwala na wdrożenie szybkich płatności na stronie usługodawcy bądź e-commerce.

listopad 2020

#

26.11.2020

26.11.2020

Bezpieczne zakupy w Black Friday i Cyber Monday

Black Friday i przypadający tuż po nim Cyber Monday to prawdzie święta zakupowe, które od pewnego czasu goszczą już na stałe w naszych kalendarzach. Jest to nie tylko świetna okazja na wcześniejszy zakup prezentów świątecznych, ale także możliwość trafienia naprawdę korzystnych promocji na produkty, które od dawna mieliśmy na liście.

#

13.11.2020

13.11.2020

Jak wykorzystać przedświąteczny BOOM sprzedażowy?

Przez wiele lat, aż do początku XXI wieku, kluczowy sezon w handlu rozpoczynał się na kilka tygodni przed świętami Bożego Narodzenia. Jesteśmy jednak świadkami zmiany zachowań i stylu życia, czego oznaką jest rosnąca sprzedaż w internecie, a tym samym – ciągłe przyspieszanie początku sezonu sprzedażowego.

październik 2020

#

28.10.2020

28.10.2020

Wyzwania w e-commerce: skuteczne opisy produktów

Napisanie opisu produktu wydaje się dość prostym zadaniem. Jest jednak kolosalna różnica między zwykłym opisem a takim, który skutecznie sprzedaje.

#

06.10.2020

06.10.2020

Wyzwania w e-commerce: logistyka i koszty przesyłek

Logistyka w e-commerce to obszar, który rozwija się bardzo dynamicznie i dziś przyjrzymy się bliżej temu aspektowi prowadzenia sklepu internetowego.

wrzesień 2020

#

07.09.2020

07.09.2020

Wyzwania w e-commerce: porzucone koszyki

Czy wiesz, że niemal 70% transakcji w e-commerce nie jest finalizowanych? Odpowiadają za nie konsumenci, którzy dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie nie decydują się na ich zakup.

sierpień 2020

#

26.08.2020

26.08.2020

7 zasad bezpiecznych zakupów online

Visa radzi jak bezpiecznie kupować w internecie

#

06.08.2020

06.08.2020

Wyzwania w e-commerce: UX sklepu internetowego

Doświadczenie użytkownika ma znaczenie! Dziś ze szczegółami piszemy o tym, na co warto zwrócić uwagę przy projektowaniu e-sklepu.

lipiec 2020

#

29.07.2020

29.07.2020

Płatności one-click – dwa warianty i wiele korzyści

Czy warto wdrożyć rozwiązanie one-click? Przedstawiamy szereg możliwości dla sprzedających i kupujących.

#

27.07.2020

27.07.2020

Poznaj Przelewy24 z nowej strony

Sprawdź, jakie funkcjonalności wprowadziliśmy na stronie www.

#

08.07.2020

08.07.2020

4 rzeczy, które warto wiedzieć na temat Paysafecard

Paysafecard (PSC) to jedno z najpopularniejszych rozwiązań płatności przedpłaconych (prepaid).

#

01.07.2020

01.07.2020

Co robić w razie kradzieży telefonu z aplikacją płatniczą?

Według raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej, smartfony posiada dziś 74,8% Polaków, a wielu z nich na tych urządzeniach korzysta z bankowości mobilnej.

czerwiec 2020

#

26.06.2020

26.06.2020

3 najpopularniejsze modele integracji – czyli sposoby na wdrożenie płatności w sklepie internetowym

Odpowiednie dostosowanie ścieżki płatności dla sklepu internetowego może w znacznym stopniu wpłynąć na zwiększenie jego konwersji.

#

10.06.2020

10.06.2020

Nowa nadzieja dla Biebrzy

Przelewy 24 oraz Fundacja dla Biebrzy rozpoczynają zbiórkę środków na rzecz Strażaków z Biebrzańskiego Parku Narodowego.

#

09.06.2020

09.06.2020

E-commerce bez tajemnic: regulamin sklepu internetowego

Podpowiadamy, jak dostosować regulamin e-sklepu do aktualnych norm prawnych.

maj 2020

#

29.05.2020

29.05.2020

Jak sprzedawać w Internecie bez sklepu?

Obecnie już połowa internautów dokonuje zakupów on-line.

#

08.05.2020

08.05.2020

Facebook Pixel – co to jest, jak wdrożyć i do czego stosować?

Aby nasz sklep internetowy lub blog przynosił jak największe zyski i przyciągał nowe rzesze klientów, warto właściwie odczytywać dane, które udostępniają nam różnorodne narzędzia internetowe.

#

04.05.2020

04.05.2020

System płatności BLIK a bezpieczeństwo

BLIK to polski system płatności, w którym w ciągu 5 lat według danych Polskiego Standardu Płatności zrealizowano 353 mln transakcji (większość w sklepach internetowych).

kwiecień 2020

#

29.04.2020

29.04.2020

E-commerce bez tajemnic: obowiązki informacyjne w sklepie internetowym

Prowadzenie działalności gospodarczej w formie sklepu internetowego niesie ze sobą wiele korzyści, ale też obowiązki, których nie mają przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą stacjonarną.

#

16.04.2020

16.04.2020

Wysoki współczynnik odrzuceń – co oznacza i jak mu zaradzić?

Różnorodność i duża liczba wskaźników, raportów i widoków w Google Analytics sprawia, że potrzeba sporo czasu, by każdy z nich dokładnie poznać.

#

15.04.2020

15.04.2020

Płatności krok po kroku

Przelew online, przelew tradycyjny, płatność kartą i BLIK - krok po kroku.

#

03.04.2020

03.04.2020

Jak działać w czasie kryzysu? Wskazówki dla sklepów stacjonarnych

Przygotuj solidny plan działania i sprawdź, czy e-commerce może pomóc w rozwoju Twojego biznesu.

marzec 2020

#

27.03.2020

27.03.2020

Jak działać w czasie kryzysu? Wskazówki dla e-commerce

Rozpoczynamy serię artykułów z poradami dla właścicieli sklepów internetowych.

#

25.03.2020

25.03.2020

Czy wiesz jak bezpiecznie kupować online?

Wskazówki dla e-kupujących przekazujemy w formie infografiki.

#

20.03.2020

20.03.2020

Pomoc dla gastronomii od POSbistro

Odbieranie zamówień składanych drogą telefoniczną dzięki POScaller jest bardzo łatwe i bezproblemowe.

#

05.03.2020

05.03.2020

Prezentownik: Dzień Kobiet

Razem z partnerami Przelewy24 przygotowaliśmy kilka propozycji prezentów na Dzień Kobiet.

#

02.03.2020

02.03.2020

Poradnik dla średniozaawansowanych w e-commerce – reklama online i programy lojalnościowe

Zapraszamy na drugą odsłonę poradnika dla twórców e-biznesów.

luty 2020

#

27.02.2020

27.02.2020

Chargeback – czym jest i jak z niego korzystać?

Chargeback to korzyść zarówno dla sprzedawcy, jak i dla konsumenta!

#

17.02.2020

17.02.2020

Poradnik dla początkujących w e-commerce – zakładanie sklepu internetowego

Założenie własnego sklepu internetowego wiąże się z podjęciem wielu decyzji. Wybierz najkorzystniejsze rozwiązania i osiągnij sukces w e-commerce!

styczeń 2020

#

20.01.2020

20.01.2020

Prognozy na 2020 rok – co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Najbliższe 12 miesięcy przyniesie wiele zmian, które wpłyną na przedsiębiorstwa i konsumentów. Czego dokładnie możemy się spodziewać?

#

20.01.2020

20.01.2020

Podsumowanie roku 2019 w fintech i e-commerce

Sprawdź, jak trendy wpływały na branżę w ubiegłym roku.

grudzień 2019

#

12.12.2019

12.12.2019

Najpopularniejsze firmy kurierskie w Polsce

Zastanawiasz się, który kurier świadczy najlepsze usługi w Polsce? Sprawdź też tych najpopularniejszych. Czy znasz ich wszystkich?

#

02.12.2019

02.12.2019

Raport „Płatności Cyfrowe 2019”

Jako jeden z partnerów tej publikacji, zachęcamy do sprawdzenia bieżących trendów w świecie e-zakupów oraz opinii konsumentów nt. płatności online.

listopad 2019

#

20.11.2019

20.11.2019

Uszkodzona przesyłka pocztowa – co robić?

Z niecierpliwością czekałeś na przesyłkę, a ona jest uszkodzona. Reklamować u przewoźnika? Zapoznaj się z krokami, które musisz podjąć.

#

05.11.2019

05.11.2019

Zwrot płatności w sklepie internetowym – ile potrwa i jak się o niego ubiegać?

Kupujący w sklepie online może w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru odstąpić od zawartej na odległość umowy. Co jednak z płatnością za zakupy?

październik 2019

#

30.10.2019

30.10.2019

Jak wybrać moduł płatności do swojego sklepu e-commerce?

Jednym z czynników decydujących o wyborze sklepu internetowego jest wygodny moduł płatności elektronicznych. Jak wybrać ten najlepszy?

#

15.10.2019

15.10.2019

Płatności PaySafeCard – wszystko co chciałbyś o nich wiedzieć

Znana w wielu krajach metoda PaySafeCard zdobywa zaufanie Polaków. Zobacz jak wykorzystać jej potencjał.

wrzesień 2019

#

16.09.2019

16.09.2019

Phishing w 2019 - jak z nim walczyć i się przed nim ustrzec?

Współcześnie największym problemem, z którym borykają się internauci korzystający z dóbr nowoczesności jest phishing. Warto wiedzieć, że można się od tego ustrzec.

#

13.09.2019

13.09.2019

Dyrektywa PSD2 - w jaki sposób wpłynie na bankowość elektroniczną? Prognozy na III kwartał 2019

Banki mające w swojej ofercie bankowość elektroniczną coraz głośniej mówią o tym, że 20 grudnia 2018 r. w życie weszła dyrektywa PSD2, która wprowadzi na rynek usług finansowych szereg zmian. III kwartał 2019 roku, a dokładniej 14 września br., to kolejne zmiany, których wprowadzenie ona zakłada.

lipiec 2019

#

30.07.2019

30.07.2019

Aplikacje do płatności mobilnych

Z aplikacji do płatności mobilnych korzysta coraz więcej osób. Informujemy, które aplikacje i systemy płatności są najpopularniejsze na świecie oraz w Polsce.

#

30.07.2019

30.07.2019

Jak zrobić przelew z karty kredytowej?

Warto wiedzieć, że istnieje możliwość wykonywania przelewów bankowych przy pomocy karty kredytowej. Tłumaczymy na czym polega takie rozwiązanie.

#

30.07.2019

30.07.2019

Jak zrobić przelew na kartę kredytową?

Wielu Polaków posiada karty kredytowe. Sprawdzamy, czy takie osoby mogą wykonać przelew na swoją „kredytówkę”.

czerwiec 2019

#

24.06.2019

24.06.2019

Dlaczego warto płacić BLIKiem?

Płatności BLIK zyskują coraz większą popularność. Tłumaczymy, jakie zalety wspomnianych płatności najbardziej cenią sobie e-klienci.

#

05.06.2019

05.06.2019

Jak wpływać na lojalizację klientów i sprzedawać więcej?

Lojalni klienci to prawdziwy skarb dla sprzedawcy. Istnieją pewne sposoby na zbudowanie grupy takich klientów.

#

05.06.2019

05.06.2019

Powracalność klientów – jak ją poprawić?

Stały klient jest bardzo cenny dla sprzedawcy dóbr lub usług. Tłumaczymy, jak zwiększyć liczbę takich klientów poprzez poprawę powracalności.

#

03.06.2019

03.06.2019

Jak język komunikacji wpływa na sprzedaż?

Oprócz zalet produktu lub usługi, bardzo ważna jest także dobra prezentacja oferty. Wyjaśniamy, dlaczego język komunikacji z klientem wpływa na sprzedaż.

kwiecień 2019

#

08.04.2019

08.04.2019

6 pytań do... Grzegorz Drągowski

Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Grzegorz Drągowski, CFO w DrTusz.

#

03.04.2019

03.04.2019

Akcje cashback – czy warto z nich korzystać?

Cashback oznacza zwrot środków za zakupy dokonywane online. To stosunkowo nowe rozwiązanie w Polsce, które dopiero zaczyna istnieć i docierać do większego grona odbiorców robiących zakupy przez Internet. Na czym dokładnie polega i czy warto korzystać?

#

02.04.2019

02.04.2019

Rynek FMCG – co warto o nim wiedzieć?

Branża FMCG to branża ogromnych pieniędzy, z czego coraz większą część stanowi sprzedaż internetowa. Jej potencjał wykorzystują zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i niewielkie firmy oferując możliwość zakupów online.

#

02.04.2019

02.04.2019

Rozwiązania płatnicze, które odmieniły nawyki zakupowe Polaków

Nowe metody płatności szybko wzbudzają zainteresowanie Polaków i równie szybko stają się popularne. Płatności zbliżeniowe, BLIK, Google Pay, Apple Pay, rozwiązania mobilne – to formy, które wywarły wpływ na sposób robienia zakupów.

#

01.04.2019

01.04.2019

6 pytań do... Małgorzata Iwuć

Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Małgorzata Iwuć, COO w SkarpetkoweLove.

marzec 2019

#

25.03.2019

25.03.2019

6 pytań do... Anita Komar

Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Anita Komar - Marketing & PR Manager w KappAhl.

#

25.03.2019

25.03.2019

Banki digital-only – realna wizja przyszłości?

Digital-only banki to banki bez fizycznej siedziby, z łatwymi w obsłudze aplikacjami, przyjaznymi dla klientów usługami cyfrowymi i przejrzystymi, niskimi opłatami. Banki te oferują podstawowe usługi w postaci prawdziwej dokumentacji, danych w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanych procesów.

#

18.03.2019

18.03.2019

6 pytań do... Agata Dublasiewicz

Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Agata Dublasiewicz - E- commerce Manager w Bakalland

#

12.03.2019

12.03.2019

Płatności BLIK – czy niebawem będą jeszcze szybsze?

Za pomocą BLIKa możemy zarówno płacić za produkty oraz usługi, jak i wypłacać pieniądze z bankomatu – bez konieczności posiadania karty płatniczej. Płatności BLIK w zeszłym roku odniosły ogromny sukces - odnotowano prawie 100 mln transakcji za pośrednictwem BLIKa we wszystkich kanałach: płatnościach za zakupy, wypłatach bankomatowych czy e-commerce.

#

11.03.2019

11.03.2019

6 pytań do... Tomasz Szagdaj

Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Tomasz Szagdaj - Dyrektor e-Commerce w Itaka.

#

08.03.2019

08.03.2019

Płatności mobilne a płatności elektroniczne – co w przyszłości zdominuje rynek?

Ponad dwie trzecie ankietowanych Polaków korzystała z płatności cyfrowych – portfeli elektronicznych, poprzez zapisanie danych karty w sklepie internetowym czy płatności mobilnych. W przypadku płatności mobilnych widzimy wzrost względem ubiegłych lat i prognozujemy, że w najbliższym czasie przechylą się znacznie na rzecz transakcji wykonywanych telefonem.

#

08.03.2019

08.03.2019

Rewolucyjne metody płatności, które ułatwiają codzienne funkcjonowanie

Pierwsze przelewy bankowe, następnie płatności zbliżeniowe, BLIK czy wirtualna portmonetka to naturalna ewolucja, która ma na celu zoptymalizowanie transakcji, zaoszczędzenie czasu oraz wygodę użytkowników. Obecnie silnym trendem, jaki obserwujemy w sektorze płatności jest przeniesienie ich do urządzeń mobilnych.

#

06.03.2019

06.03.2019

Tak płacimy w internecie - infografika

Jakie produkty kupujemy online najczęściej? Jaką rozpoznawalność ma serwis Przelewy24? Co decyduje o wyborze konkretnego operatora płatności? Czy przelew to najczęściej używany sposób płatności, a BLIK najszybszy? Kto wykonuje najwięcej e-przelewów? Sprawdź, jak płacimy w internecie.

#

04.03.2019

04.03.2019

6 pytań do... Michał Wojas

Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Michał Wojas - E-commerce Manager w Wojas.

luty 2019

#

25.02.2019

25.02.2019

6 pytań do... Jakub Gierszyński

Osobowości e-commerce: Jakub Gierszyńki - Dyrektor E-commerce i Marketingu w Inter Cars.

styczeń 2019

#

29.01.2019

29.01.2019

Jaki wpływ na zachowania konsumentów mają programy lojalnościowe?

Programy lojalnościowe zostały stworzone, aby budować i utrzymywać trwałą relację z konsumentem. Dobrze skonstruowany program lojalnościowy przyniesie profity zarówno firmie, jak i jej klientom.

#

28.01.2019

28.01.2019

4 nietypowe i ciekawe sposoby płatności

Rozwój technologiczny nie zatrzymuje się nawet na chwilę, w związku z czym możemy spodziewać się kolejnych ciekawych metod płatności. To jeden z najpopularniejszych sposobów dokonywania opłaty za zakupy i usługi.

#

24.01.2019

24.01.2019

Płatności mobilne – garść informacji

Powszechny dostęp do smartfonów sprawia, że przenosimy do nich większość naszego życia – media społecznościowe, zakupy, naukę języków czy płatności mobilne. Są one maksymalnie dopracowane pod względem ochrony danych.

#

10.01.2019

10.01.2019

E-grocery rośnie w siłę. Sprawdź, jak wielu Polaków robi zakupy spożywcze online!

Zakupy spożywcze online cieszą się coraz większą popularnością. Zakupy online rozrosły się o kolejne kategorie, aż do produktów spożywczych, świeżych owoców oraz warzyw, żywności pakowanej, pieczywa.

#

10.01.2019

10.01.2019

Podsumowanie roku 2018 : kierunki rozwoju płatności online w Polsce i na świecie

Płatności online rozwijają się w ekspresowym tempie. Z roku na rok użytkownicy otrzymują nowe funkcjonalności, które ułatwiają dokonywanie transakcji. Czym zaskoczył rok 2018? W jakim kierunku zmierza płatność elektroniczna?

#

09.01.2019

09.01.2019

W jaki sposób sztuczna inteligencja wpłynie na e-commerce?

Sztuczna inteligencja to niezastąpione wsparcie w obszarze e-commerce. Konsumenci liczą na wsparcie, a technologia, której firmy używają do komunikacji z nimi oraz personalizacji oferty, spotyka się z pozytywnym przyjęciem.

#

08.01.2019

08.01.2019

Chatbot – dlaczego warto wprowadzić go do swojego sklepu internetowego?

Chatbot to wirtualny konsultant i doradca, dzięki któremu klient o każdej porze ma możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą produktów lub usług. Chatbot może zostać osadzony na stronie www lub w katalogu, w którym znajdziemy poszukiwanego bota.

#

07.01.2019

07.01.2019

Trendy w płatnościach i e-commerce na 2019 rok

Początek nowego roku to świetny moment na podsumowania, ale także na przyjrzenie się nadchodzącym trendom. Na podstawie raportu przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej [link] przedstawiamy dziś znaczące trendy na 2019 rok.

grudzień 2018

#

06.12.2018

06.12.2018

Czym są e-portfele i dlaczego nieustannie zyskują na popularności?

E-portfel to wirtualny odpowiednik tradycyjnego portfela. E-portfel umożliwia wpłatę i wypłatę środków oraz przesyłanie pieniędzy pomiędzy e-portfelami oraz podpinanie karty płatniczej.

#

05.12.2018

05.12.2018

Częste metody wyłudzeń podczas płatności internetowych – na co uważać?

Internet pełen jest możliwości, podobnie jak zagrożeń. Czasem jeden przelew przez Internet może kosztować nas o wiele więcej niż wartość transakcji. Jakie są najczęściej spotykane oszustwa internetowe i jak się przed nimi ustrzec?

#

04.12.2018

04.12.2018

Na czym polegają płatności Pay-By-Link?

Dynamiczny rozwój handlu internetowego sprawił, że banki i operatorzy technologii bankowych stworzyli opcję na szybki przelew elektroniczny e-payment. Jedną z form e-płatności jest Pay-By-Link (PBL), która jest najchętniej wybieraną przez użytkowników opcją zapłaty.

#

04.12.2018

04.12.2018

Czy korzystanie z płatności mobilnych za pomocą zewnętrznych aplikacji na telefon jest bezpieczne?

Rosnąca popularność aplikacji, w których za zakupy lub usługi możemy zapłacić mobilnie budzi wiele kontrowersji.

listopad 2018

#

08.11.2018

08.11.2018

Ślub, wesele i wieczór panieński w najmodniejszym stylu - zobacz trendy na sezon 2019

W trendach jest organizowanie ślubu i wesela w jednym, spójnym stylu. Jeżeli jesteście ciekawi, jakie trendy ślubne będą na topie w nadchodzącym sezonie koniecznie zapraszamy do czytania!

październik 2018

#

30.10.2018

30.10.2018

IVR – czym jest?

System komunikacyjny, dzięki któremu dzwoniący otrzymuje interaktywną obsługę to doskonała opcja dla firm opartych na częstym kontakcie z klientem. IVR pozwala na zautomatyzowanie pierwszego kontaktu poprzez zastosowanie komunikatów głosowych odtwarzanych w odpowiedzi na pytania dzwoniącego.

#

29.10.2018

29.10.2018

Płatności cykliczne i subskrypcje – dlaczego warto z nich korzystać?

Przy dużej liczbie rachunków łatwo się pogubić co zostało zapłacone, a co jeszcze czeka na swoją kolej. W takim przypadku mogą zdarzyć się opóźnienia lub brak płatności. Rozwiązaniem są płatności cykliczne i subskrypcje, dzięki którym wszystkie przelewy wyjdą o czasie.

#

23.10.2018

23.10.2018

Na czym polegają płatności QR i kiedy się z nich korzysta?

Skrót QR pochodzi od wyrażenia „Quick Respond”, czyli „Szybka Odpowiedź”, bo zgodnie z założeniem kody służą do przenoszenia informacji. W czarno-białym znaku graficznym może zmieścić się nawet 4 tysiące znaków, czyli kompletna i rozbudowana treść.

#

17.10.2018

17.10.2018

Czym są przelewy zdefiniowane?

Przy dużej liczbie przelewów do różnych odbiorców warto uporządkować transakcje, zaplanować je i zautomatyzować. W przypadku nieregularnych lub różnych wartości transakcji lepszym rozwiązaniem będzie przelew zdefiniowany

wrzesień 2018

#

25.09.2018

25.09.2018

Korzyści użytkowania aplikacji mobilnej BLIK

A gdyby płatność w sklepie stacjonarnym mogła odbywać się zdecydowanie szybciej?

#

24.09.2018

24.09.2018

Czym jest White Label?

E-sprzedawcy, którzy nieustannie optymalizują swoje sklepy i dążą do poprawy ich funkcjonalności, mogą skorzystać z usługi White Label.

sierpień 2018

#

31.08.2018

31.08.2018

SkyCash – wszystko co powinieneś o nim wiedzieć

Aplikacja SkyCash umożliwia płacenie telefonem za parkingi, bilety na pociąg, do kina, czy za przejazd komunikacją miejską. Jak działa płatność elektroniczna realizowana przez aplikację i co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

#

16.08.2018

16.08.2018

One click payment – zalety

Czym są płatności w systemie One Click Payment i w jaki sposób ułatwiają życie klientom?

#

14.08.2018

14.08.2018

Czym jest Multichannel Commerce?

Na czym dokładnie polega to zjawisko i dlaczego we współczesnym świecie jest kluczowym czynnikiem warunkującym udaną sprzedaż?

#

13.08.2018

13.08.2018

Google Pay – zalety usługi

Jedną z najbardziej popularnych aplikacji, która pozwala zamienić telefon w cyfrowy portfel, jest Google Pay.

lipiec 2018

#

24.07.2018

24.07.2018

Czy niedziele bez handlu są przeszkodą dla konsumentów?

Od marca bieżącego roku mamy do czynienia z zakazem handlu w niedziele.

#

13.07.2018

13.07.2018

Kiedy warto skorzystać z możliwości odroczenia płatności?

Przykładem innowacyjnego rozwiązania są internetowe płatności odroczone, które cieszą się coraz większą popularnością.

#

12.07.2018

12.07.2018

Zakupy przez Internet – jak robić je szybko i bezpiecznie?

O czym trzeba pamiętać, by bezpiecznie robić zakupy przez Internet i dlaczego szybki przelew to w wielu sytuacjach świetna metoda płatności?

maj 2018

#

15.05.2018

15.05.2018

Jak działa płatność telefonem?

Jak wynika z raportu „Mobile Advertising Forecasts 2017”, przygotowanego przez agencję Zenith – średnio aż 63% ludności z 52 krajów objętych raportem korzysta na co dzień ze smartfonów.

#

14.05.2018

14.05.2018

Formy płatności w Internecie – garść informacji

Dziś kupujący przez Internet klienci mają do dyspozycji szereg innowacyjnych metod płatności.

kwiecień 2018

#

10.04.2018

10.04.2018

Przelewy zagraniczne i ich realizacja za pomocą Przelewy24

Osobom, które nie miały styczności z przelewami zagranicznymi, mogą wydawać się one dość kłopotliwe. Nic bardziej mylnego.

marzec 2018

#

23.03.2018

23.03.2018

Ile kosztują płatności online?

Handel internetowy intensywnie się rozwija. Tylko w Polsce rynek e-commerce wyceniany jest dziś na blisko 40 mld złotych. Ewoluują również potrzeby klientów, którzy oczekują natychmiastowej realizacji transakcji.

#

12.03.2018

12.03.2018

Czy smartfony zastąpią karty płatnicze

Mobilna rewolucja w płatnościach jeszcze nie nastąpiła. Jednak chwila, kiedy telefony zaczną wypierać plastikowe karty płatnicze wydaje się coraz bliższa.

luty 2018

#

16.02.2018

16.02.2018

Za jakie dokumenty można zapłacić online?

Zmiany usprawniające płatności w instytucjach państwowych wprowadzane są stopniowo we wszystkich oddziałach.

#

09.02.2018

09.02.2018

Jaki system płatności online dla sklepu internetowego?

Systemy płatności online są dużym udogodnieniem dla sprzedawców i kupujących. Dzięki nim nawet w ciągu kilku sekund obie strony dostają informację o potwierdzeniu zapłaty.

#

08.02.2018

08.02.2018

Raport e-commerce styczeń 2018

Kilka dni temu ukazał się najnowszy raport e-commerce, który opisuje m.in. nawyki zakupowe Polaków w internecie.

#

07.02.2018

07.02.2018

Jak usprawnić płatności online w sklepie internetowym?

Przy podejmowaniu decyzji o metodach płatności w swoim sklepie internetowym warto zastanowić się, co będzie najbardziej użyteczne dla kupującego.

#

06.02.2018

06.02.2018

Dyrektywa PSD2 - bezpieczne płatności przez Internet

W styczniu 2018 roku przyjęto nowelizację ustawy dostosowującej polskie prawo do dyrektywy PSD2 (Payment Services Directive).

#

02.02.2018

02.02.2018

Czas realizacji przelewów zagranicznych

Realizację przelewów zagranicznych umożliwiają wybrane banki oraz międzynarodowe systemy płatności.

styczeń 2018

#

30.01.2018

30.01.2018

Zakaz handlu w niedziele – kalendarz i lista wyjątków

Ustawa ogranicza handel w galeriach handlowych i marketach do dwóch niedzieli w miesiącu, w 2019 roku do jednej niedzieli, a w 2020 zrobienie zakupów w niedziele przestanie być możliwe. Wyjątkami mają być okresy przedświąteczne oraz ostatnie niedziele stycznia, kwietnia, czerwca i sierpnia.

#

12.01.2018

12.01.2018

E-commerce – co nas czeka w roku 2018?

Po bardzo udanym dla branży e-commerce roku 2017, prognozy na rozpoczynający się 2018 r. są równie optymistyczne, zarówno pod kątem umacniających się trendów sprzedaży internetowej, jak i większemu zwróceniu się ku nowoczesnym technologiom. Co nas czeka, czemu się przyglądać, co będzie na topie?

listopad 2017

#

13.11.2017

13.11.2017

Ważne święta e-commerce

Wielkimi krokami zbliża się najintensywniejszy okres zakupowy - dla kupujących oznacza to przedświąteczną gorączkę, dla sprzedawców wzmożony ruch i zwielokrotnione obroty.

październik 2017

#

26.10.2017

26.10.2017

Tylko wiarygodni sprzedawcy

AML (ang. anti-money laundering) i KYC (ang. Know your customer) to pojęcia funkcjonujące w branży od dłuższego czasu, niemniej wciąż dla większości z nas brzmiące dość tajemniczo. Co oznaczają dla branży finansowej i klientów korzystających z jej usług? Co gwarantują i czy mają realny wpływ na biznes? Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na te pytania i rozwiewamy wątpliwości.

wrzesień 2017

#

18.09.2017

18.09.2017

Nowe przepisy dotyczące ochrony danych w e-sklepach

25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać RODO, czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które wprowadza nowe wymogi dotyczące przetwarzania danych.

lipiec 2017

#

25.07.2017

25.07.2017

Bezpieczne e-płatności - oczami sprzedawcy

Powodzenie w prowadzeniu biznesu internetowego zależy w dużym stopniu od niezawodności standardów bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji internetowych.

czerwiec 2017

#

11.06.2017

11.06.2017

Bilet do kina za jeden klik

Zakupy BLIKIEM OneClick za pośrednictwem Przelewy24 są już dostępne dla klientów Multikina.

maj 2017

#

21.05.2017

21.05.2017

Rola płatności online we współczesnym e-commerce

Prawdopodobnie wszyscy sprzedawcy internetowi funkcjonujący na współczesnym rynku, mają świadomość szeregu wyzwań wynikających z dynamicznych zmian zachodzących w XXIw., przed którymi stoją.

kwiecień 2017

#

09.04.2017

09.04.2017

7 przydatnych narzędzi do prowadzenia biznesu w internecie

W dzisiejszych czasach biznes, komunikacja z klientami czy operacje księgowe, są ściśle związane z Internetem. Istnieje wiele narzędzi online, które nie tylko mogą usprawnić naszą działalność, ale także uczynić ją bardziej wydajną.

marzec 2017

#

23.03.2017

23.03.2017

Jakie klauzule lepiej usunąć z regulaminu e-sklepu?

Z początkiem roku warto sprawdzić, czy regulamin naszego e-sklepu nie zawiera klauzul, które mogą zostać uznane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za zapisy naruszające prawa konsumentów.

#

20.03.2017

20.03.2017

Kupon specjalny na 7. urodziny AliExpress

Obchody 7. rocznicy powstania chińskiego giganta e-commerce zaplanowano na 28-30 marca. Szykuje się drugie, po listopadowym Dniu Singla, zniżkowo - rabatowo – promocyjne święto e-zakupów, tym razem z kuponem dedykowanym Polakom.

#

07.03.2017

07.03.2017

Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy

Z okazji Dnia Kobiet – eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej z udziałem Przelewy24 – opracowali Poradnik pt. “Kobiety w e-commerce”.

styczeń 2017

#

25.01.2017

25.01.2017

6 błędów popełnianych przez e-sprzedawców

Na błędach, jak mówi popularne powiedzenie, człowiek się uczy. Wskazujemy więc niektóre problemy sprzedawców internetowych, trzymając kciuki, żeby się nie powtarzały.

listopad 2016

#

27.11.2016

27.11.2016

Dzień Darmowej Dostawy

Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z przesyłką zamówień.

#

14.11.2016

14.11.2016

EKOMERSY 2016 PRZYZNANE – POZNAJ LAUREATÓW

Najważniejsze nagrody branży e-commerce zostały rozdane 09 listopada br. na gali, podczas wieczoru podsumowującego XI edycję Targów eHandlu w Warszawie.

wrzesień 2016

#

21.09.2016

21.09.2016

Reklamacje w sklepie internetowym: co warto wiedzieć

Każdemu sprzedawcy zdarza się otrzymać od klienta reklamacje w związku z wadą zamówionego towaru. Warto w takiej sytuacji znać zarówno swoje prawa, jak i obowiązki wobec konsumenta.

#

04.09.2016

04.09.2016

Za czym kolejka ta stoi

Kolejki, a przede wszystkim oczekiwanie w nich bywa tak irytujące jak korki uliczne, bo w obecnych czasach pędu i pośpiechu jest to okropna strata cennego czasu. Dzięki ogólnodostępnym usługom, możliwe jest na szczęście ograniczenie stania w kolejkach do minimum i spożytkowanie cennego czasu na rzeczy ważniejsze i ciekawsze.

lipiec 2016

#

27.07.2016

27.07.2016

5 sposobów na walkę z porzuconymi koszykami

Przedstawiamy kilka prostych metod, które sprawią, że walka z porzuconymi koszykami przestanie być walką z wiatrakami i pozwoli na znaczne ograniczenie, a nawet eliminację problemu.

#

03.07.2016

03.07.2016

Płatności mobilne jeszcze nigdy nie były tak proste

Płatności mobilne, dzięki swej funkcjonalności, znacząco przyspieszają realizację transakcji, zachęcając tym samym do ponownego skorzystania z oferty danego sklepu. Generuje to oczywiście znaczny i ciągły wzrost zainteresowania klientów metodami mobilnymi.

czerwiec 2016

#

26.06.2016

26.06.2016

Kiedy możemy mieć pewność, że płacimy bezpiecznie?

Poczucie strachu i zagrożenia tylko wtedy jest akceptowalne, kiedy dotyczy oglądanego w kinie dobrego horroru. Nie lubimy, nie chcemy i, co najważniejsze, nie powinniśmy obawiać się o nasze bezpieczeństwo ani w życiu realnym, ani wirtualnym.

maj 2016

#

29.05.2016

29.05.2016

Najpopularniejsze metody płatności online

Rynek e-commerce z roku na rok zyskuje nowych zwolenników, którzy skłonni są wydawać coraz więcej pieniędzy na zakupy internetowe, a tendencja ta stale motywuje operatorów płatności online do rozszerzania oferty i podnoszenia jakości świadczonych usług.

#

17.05.2016

17.05.2016

Płatności online w nowej odsłonie

Rosnące oczekiwania użytkowników sieci oraz właścicieli sklepów internetowych, wpływają na operatorów płatności online, stale motywując do rozwoju technologicznego, poszerzania oferty i podnoszenia jakości świadczonych usług, łącząc nowoczesność i funkcjonalność z atrakcyjnością wizualną procesu.


Wczytaj więcej


Załóż konto online już teraz

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.

Włącz płatności