Czym jest White Label?

Blog
24.09.2018

Na internautów siedzących przed monitorami laptopów i ekranami smartfonów oddziałuje bardzo wiele bodźców: reklamy statyczne i dynamiczne, filmiki, różnorodne, często dobrane na zasadzie kontrastów kolory i formaty czcionek.

Witryny z przyjemnym, prostym w obsłudze interfejsem i ciekawą grafiką strony różnią się od popularnych treści dostępnych w Internecie, dlatego zwracają uwagę i sprawiają, że internauci chętnie do nich wracają. E-sprzedawcy, którzy nieustannie optymalizują swoje sklepy i dążą do poprawy ich funkcjonalności, stawiają na prosty i przejrzysty layout, z dobrze działającym systemem płatności on-line, mogą skorzystać z usługi White Label. Czym jest to rozwiązanie i jakie korzyści płyną z jego stosowania w sklepie on-line?



Czym jest White Label?

E-konsumenci doceniają płatności on-line, które są szybko realizowane (na stronach sklepów) za pośrednictwem wyspecjalizowanych w tym bramek płatności. Internauci wskazują tę formę płacenia za koszyk, jako najbardziej zachęcającą do kupowania w sieci i ograniczającą ryzyko popełnienia błędów, które występowały podczas ręcznego uzupełniania danych do przelewu. Do tej pory klient wybierał opcję „zapłać” i był przenoszony na stronę serwisu płatności on-line. Teraz sklepy internetowe mają możliwość skorzystania z usługi White Label po to, by kupujący od momentu przeglądania produktów, aż do zakończenia transakcji – zakupu, pozostał na stronie sklepu.

Jak działa White Label?

White Label to rozwiązanie, które ma na celu dostosowanie procesu płatności do linii graficznej sklepu internetowego. Transakcje za pośrednictwem przelewów i kart mają odbywać się bezpośrednio w e-sklepie. Klient, płacąc za koszyk, będzie poruszał się po stronie dostosowanej graficznie i funkcjonalnie do sklepu internetowego. Nie będzie natomiast widział, który serwis płatności on-line pośredniczy w realizacji transakcji.

Jakie są korzyści ze stosowania White Label?

W sklepach internetowych, które korzystają z usługi White Label, proces zakupu staje się dla klientów komfortowy i intuicyjny. E-konsumenci nie opuszczają witryny, a podczas dokonywania płatności on-line poruszają się po tej samej stronie, co w trakcie wybierania produktów. Również podczas obsługi płatności kartą ich procesowanie nie wymaga przekierowania do operatora – wszystko dzieje się w witrynie zakupowej. Dostosowanie procesu zakupu do klientów ceniących intuicyjne rozwiązania może przełożyć się na wzrost konwersji. Dla sprzedawcy oznacza to, że osoby, które wchodzą na stronę sklepu, chętniej będą dokonywały zakupów. Dodatkowym atutem usługi White Label (oferowanej między innymi przez Przelewy24) dla sprzedawcy jest to, że sam konfiguruje interfejs panelu płatności, a obsługa płatności on-line jest uproszczona i przyspieszona.

Komu spodoba się White Label?

Z usługi White Label mogą z powodzeniem korzystać wszystkie sklepy internetowe. Rozwiązanie powinno szczególnie spodobać się tym e-sprzedawcom, którzy dbają o zachowanie spójności pomiędzy wszystkimi elementami graficznymi witryny. Użytkownicy na pewno będą zadowoleni z poprawy komfortu dokonywania płatności i docenią innowacyjność sklepu internetowego, dlatego White Label może być również dobrym sposobem na powiększenie portfela e-klientów.

White Label to bardzo ciekawe rozwiązanie na rynku płatności on-line. Jego wdrożenie powinny rozważyć te sklepy internetowe, którym zależy na budowaniu spójnej identyfikacji wizualnej oraz dbaniu o komfort procesu.

Udostępnij:
Podobne artykuły

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.