Spośród przygotowanych innowacji na uwagę zasługuje sekcja „Pomoc”, która została gruntownie przebudowana. Dzięki zupełnie nowej wyszukiwarce oraz wygodnemu podziałowi najczęściej pojawiających się pytań na kategorie „Kupujący”, „Sprzedający”, „Pomoc techniczna”, z łatwością znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi.

- Głównym celem było ułatwienie dotarcia do interesujących treści. Od teraz każdy może znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie oraz samodzielnie sprawdzić status transakcji i pobrać potwierdzenie jej realizacji – wyjaśnia Iga Fuchs, Product Manager Przelewy24.

Aby ułatwić nawigację, w każdej z głównych kategorii pytania podzielone są na obszary tematyczne. Na przykład po kliknięciu w „Sprzedający” użytkownik ma do wyboru m.in. „Rozpoczęcie współpracy”, „Zwroty” czy „Wypłaty”.

Jak działa wyszukiwarka treści Pomocy?

Na samej górze Centrum pomocy znajdziemy pasek „Rozpocznij wyszukiwanie…” Wystarczy w tym miejscu wpisać słowo kluczowe, np. „Raporty”, a na stronie pokażą się wszystkie pytania i odpowiedzi zawierające tę frazę.

Lista zagadnień w sekcji Pomoc powstała na podstawie najczęściej pojawiających się pytań od klientów sklepów internetowych oraz sprzedających. W Centrum pomocy znajduje się również formularz kontaktowy oraz infolinia.

NOWOŚĆ: Sprawdzenie statusu transakcji

Przydatną funkcją dla klientów indywidualnych będzie możliwość sprawdzenia statusu płatności. Wystarczy wpisać unikalny numer transakcji, który znajduje się w mailu od Przelewy24 otrzymanym po opłaceniu zamówienia.

Co oznaczają statusy?

Po wpisaniu numeru i zatwierdzeniu go, otrzymasz informację o statusie transakcji.

NIEDOSTĘPNA / NIEOPŁACONA – oznacza, że nie otrzymaliśmy jeszcze informacji o wpłacie 

W TRAKCIE REALIZACJI – wpłata do nas dotarła i oczekuje na zaksięgowanie przez odbiorcę 

ZREALIZOWANA – wpłata została zaksięgowana przez odbiorcę