6 pytań do... Jakub Gierszyński


Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Jakub Gierszyński - Dyrektor E-commerce i Marketingu w Inter Cars.

Jakub Gierszyński - Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Od 2017 r. związany z Inter Cars S.A, gdzie rozwija strategie omnichannel B2C w segmencie motocyklowym I’M Inter Motors. Poprzednio w przez 7 lat związany z Decathlon. Swoje doświadczenie nabywał przez zarządzanie sektorem w sklepie, Customer Service i Web Marketing. Jako dyrektor e-commerce przez 3 lata był odpowiedzialny za rozwój decathlon.pl oraz synergie kanałów sprzedaży. Główny obszar działań skupiał się na wsparciu strategii omnichannel oraz generowaniu nowego biznesu w kanałach on-line, w tym transformacji cyfrowej. Pasjonat nowych technologii i sportów walki.

1. Pierwszą rzeczą, którą robię po przyjściu do pracy jest:

Witam się z każdym w biurze i po chwili rozmowy siadam do 15 min prasówki.

2. Twój sposób na sukces w e-commerce:

Skupienie się na kliencie.

3. Opisz swoją firmę w kilku słowach:

Motocykle to nasza pasja! I’M Inter Motors to pierwsza i największa sieć sklepów motocyklowych w Polsce.

4. Gdybyś mógł zmienić jedną rzecz na swojej ścieżce kariery, to co by to było?

Nic bym nie zmienił. Jedynie zacząłbym szybciej.

5. Jak będzie Twoim zdaniem wyglądał e-commerce w przyszłości?

Będzie skupiał się na zadowoleniu klienta i szybkim serwisie. Poprzez wykorzystanie danych oferta będzie dostosowana do naszych oczekiwań. Duże znaczenie będą miały modele subskrypcyjne.

6. Twoje rady dla rozpoczynających karierę w e-commerce:

Skupienie się na kliencie. Bądźcie ciekawi i dzielcie się swoją wiedzą. Używajcie narzędzi, aby być na bieżąco z Waszymi celami biznesowymi.

WRÓĆ DO BLOGA

5   VI
2019

Jak wpływać na lojalizację klientów i sprzedawać więcej?

Lojalni klienci to prawdziwy skarb dla sprzedawcy. Istnieją pewne sposoby na zbudowanie grupy takich klientów.
5   VI
2019

Powracalność klientów – jak ją poprawić?

Stały klient jest bardzo cenny dla sprzedawcy dóbr lub usług. Tłumaczymy, jak zwiększyć liczbę takich klientów poprzez poprawę powracalności.
5   VI
2019

Planowane prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24

W dniu 18 czerwca 2019 r. planowane są prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24.