Ważne święta e-commerce

Blog
13.11.2017


Wielkimi krokami zbliża się najintensywniejszy okres zakupowy - dla kupujących oznacza to przedświąteczną gorączkę, dla sprzedawców wzmożony ruch i zwielokrotnione obroty. Szacuje się, że w tym okresie dziennie wykonywanych jest nawet 4-5 milionów transakcji. Poniżej zebraliśmy daty, które warto odnotować w kalendarzu, alby odpowiednio przygotować się przedświątecznych zakupów. Wcześniej jednak kilka faktów..



Święta zakupowe w e-commerce

  • 24.11.2017 BLACK FRIDAY – dzień największych wyprzedaży w roku. Czarny Piątek wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, ale jest coraz bardziej popularny w innych krajach, m.in. w Polsce. Cykliczne święto rabatów odbywające się w każdy ostatni piątek listopada, dzień po Święcie Dziękczynienia.

  • 27.11.2017 CYBER MONDAY – to dzień wyprzedaży, który przypada na pierwszy poniedziałek po Black Friday. Święto początkowo było przeznaczone dla sklepów online, jednak aktualnie odbywa się i w tradycyjnych placówkach, i w Internecie. Cyber Monday jest obecnie skierowany do tych, którzy nie zdążyli zrobić zakupów podczas Czarnego Piątku.

  • 5.12.2017 DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY – kolejne e-commersowe „święto”, które przyszło do Polski z USA. Jak sama nazwa wskazuje – w ten dzień w wielu sklepach internetowych obowiązuje darmowa wysyłka, z czego klienci bardzo chętnie korzystają.

  • 24.12 – WIGILIA - zakupy typowo świąteczne, czyli głównie prezenty, dekoracje bożonarodzeniowe, ubrania oraz zakupy spożywcze.

  • 31.12 – SYLWESTER - zakupy "imprezowe", czyli wszelkiego typu kreacje balowe, kostiumy, gadżety, ozdoby.

  • 14.02 – WALENTYNKI - prezenty dla ukochanej osoby, kwiaty, czekoladki, perfumy, bielizna, w skrócie, czerwone serduszko pod każdą postacią.


Życzymy wysokich wyników!

PR & Marketing - Przelewy24

Udostępnij:
Podobne artykuły

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.