6 pytań do... Anita Komar


Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Anita Komar - Marketing & PR Manager w KappAhl.

Anita Komar – absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Od 2006 roku związana z KappAhl pełniąc obowiązki kierownika marketingu i PR. Od 2015 aktywnie zaangażowana za uruchomienie, funkcjonowanie i rozwój sklepu internetowego KappAhl w Polsce oraz synergię działań w różnych kanałach sprzedaży i obsługi klienta. Po godzinach mól książkowy i podróżnik.

1. Pierwszą rzeczą, którą robię po przyjściu do pracy jest:

Oczywiście witam się z tymi, którzy już dotarli do biura. A zaraz potem z kubkiem herbaty w ręce sprawdzam wyniki poprzedniego dnia i to co wydarzyło się na świecie.

2. Sposób na sukces w e-commerce to:

Wsłuchanie się w potrzeby klienta i otwartość na wszystko co nowe i - często na pierwszy rzut oka, szalone.

3. Opisz swoją firmę w kilku słowach:

Uwielbiamy modę! I wierzymy, że każda kobieta bez względu na to jak wygląda i ile ma lat, jest piękna, a ubranie tylko to piękno podkreśla.

4. Gdybyś mógła zmienić jedną rzecz na swojej ścieżce kariery, to co by to było?

Nie zmieniłabym niczego.

5. Jak będzie Twoim zdaniem wyglądał e-commerce w przyszłości?

Szybkość i personalizacja. Dzięki pogłębionej analizie danych będziemy otrzymywać oferty dopasowane do naszych potrzeb, również tych chwilowych, które możemy nazwać zachciankami. Dzięki dostawie tego samego dnia od razu będziemy mogli cieszyć się nowym nabytkiem.

6. Rady dla rozpoczynających karierę w e-commerce:

Nie bój się swoich klientów i ich opinii. Bądź otwarty i ciekawy świata, w szczególności nowinek technicznych. Nie spoczywaj na laurach, bo zawsze możesz być lepszy.


WRÓĆ DO BLOGA

5   VI
2019

Jak wpływać na lojalizację klientów i sprzedawać więcej?

Lojalni klienci to prawdziwy skarb dla sprzedawcy. Istnieją pewne sposoby na zbudowanie grupy takich klientów.
5   VI
2019

Powracalność klientów – jak ją poprawić?

Stały klient jest bardzo cenny dla sprzedawcy dóbr lub usług. Tłumaczymy, jak zwiększyć liczbę takich klientów poprzez poprawę powracalności.
5   VI
2019

Planowane prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24

W dniu 18 czerwca 2019 r. planowane są prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24.