Płatności BLIK

BLIK
System płatności mobilnych BLIK to idealny sposób na proste i bezpieczne zakupy
w Internecie. Pozwala użytkownikom telefonów na dokonywanie płatności nie tylko online,
ale także w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i punktach usługowych. Umożliwia również szybkie wypłacanie telefonem gotówki w bankomatach.

BLIK

Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. BLIK umożliwia użytkownikom telefonów dokonywanie płatności w sklepach, kawiarniach
i punktach usługowych, wypłacanie telefonem gotówki w bankomatach, dokonywanie płatności w Internecie. Wystarczy tylko telefon, aby prosto i bezpiecznie zapłacić za zakupy online. Nie trzeba podawać danych karty kredytowej, czy pamiętać o danych dostępowych do bankowości internetowej.

Jest to metoda przede wszystkim wyjątkowo wygodna, wszechstronna i bezpieczna, ponieważ tylko i wyłącznie smartfon umożliwia Klientowi dokonanie płatności w sklepach oraz wypłaty z bankomatów. Dodatkowo, funkcjonalności typu generowanie czeków czy natychmiastowe przelewy na numer telefonu komórkowego pomiędzy klientami różnych banków są unikalne dla systemu mobilnego PSP.

Co wyróżnia BLIK?

  • Wygoda – wystarczy telefon aby szybko zapłacić za zakupy on-line (nie trzeba posiadać karty kredytowej ani dostępu do konta internetowego).
  • Bezpieczeństwo - dla każdej transakcji generowany jest jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który można wykorzystać tylko przez dwie minuty.

Dzięki Przelewy24 możliwe jest płacenie BLIKiem we wszystkich sklepach zintegrowanych z serwisem.

Usługa mPOS BLIK

Przelewy24, przy współpracy z PSP, udostępniają innowacyjne rozwiązania mPos - mobilną aplikację do obsługi płatności. Rozwiązanie jest przełomowe, bo w pełni software’owe.
Z punktu widzenia sklepu lub punktu usługowego jest też bardzo funkcjonalne - nie ma bowiem potrzeby zamawiania urządzenia/terminala za kilkaset złotych, oczekiwania na jego dostawę, a następnie na certyfikację przez odpowiednie firmy.

Sprzedawca musi jedynie zainstalować aplikację mPOS BLIK w telefonie z AppStore, Google Play lub Windows Store oraz zgłosić się do swojego agenta rozliczeniowego
z prośbą o aktywowanie aplikacji do przyjmowania płatności. Każdy nowy akceptant BLIKA, który ma smartfon z zainstalowaną aplikacją mPOS BLIK będzie mógł przyjmować płatności od dowolnego użytkownika BLIK na rynku.

BLIK
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA