6 pytań do... Tomasz Szagdaj


Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Tomasz Szagdaj - Dyrektor e-Commerce w Itaka.

Tomasz Szagdaj - Z branżą turystyczną związany od zawsze. W Itace od 10 lat rozwija swoją pasję, jaką są nowe technologie i wykorzystanie ich w biznesie. Od 2013 roku od podstaw tworzył dział e-Commerce i nadal go rozwija. Doświadczenie zdobywał, wdrażając systemy pozwalające na skuteczną sprzedaż w Internecie oraz prowadząc niestandardowe kampanie reklamowe.

1. Pierwszą rzeczą, którą robię po przyjściu do pracy jest:

Witam się w osobami z mojego działu i wpinam komputer do stacji dokującej. Zaraz po tym doprowadzam swoją skrzynkę mailową do stanu Inbox-Zero oraz przystępuję do realizacji zadań z folderu „action”.

Są również takie dni, kiedy pierwszą rzeczą, jaką robię jest sprawdzenie wczorajszej sprzedaży online i wszystkich współczynników z nią związanych.

2. Sposób na sukces w e-commerce to:

Najważniejsi są ludzie. Odpowiednio dobrany team jest w stanie zdziałać cuda. Każdy z moich pracowników jest w swojej dziedzinie lepszy ode mnie. Moim zadaniem jest przekonanie ich, aby swoją dobrą pracę wykonywali dla Itaki. Ważne jest też, aby zachować spokój i ufać sobie. Aktualnie na rynku powstaje bardzo dużo rozwiązań dla e-commerce, jedno lepsze od drugiego. Sukces osiągniemy gdy mądrze dobierzemy je do potrzeb naszego biznesu.

3. Opisz swoją firmę w kilku słowach:

Itaka spełnia marzenia. Taka jest misja naszej firmy. Podróże to wspaniała rzecz – przynoszą relaks i edukują. Pomagamy naszym klientom odkrywać najpiękniejsze zakątki świata wykorzystując do tego naszą wiedzę zebraną podczas 30 lat istnienia. Głównym naszym produktem są wczasy samolotem, inwestujemy również w bardziej kompleksową obsługę turysty. Można u nas wykupić sam przelot, nocleg w hotelu, wycieczkę lokalną czy wypożyczyć samochód. Wszystko, aby klient był w pełni zadowolony.

4. Gdybyś mógł zmienić jedną rzecz na swojej ścieżce kariery, to co by to było?

Nic, nie żałuję niczego. Wszystko toczy się dokładnie tak, jak ma się toczyć.

5. Jak będzie Twoim zdaniem wyglądał e-commerce w przyszłości?

W przyszłości e-Commerce będzie jeszcze bardziej mobilny i spersonalizowany. Laptopy odejdą do lamusa, a ludzie zakupy będą robić na telefonach lub innych personalnych urządzeniach. Będą kupowali więcej przez internet, ponieważ w tym kanale będą mieli najbardziej dopasowaną do swoich oczekiwań ofertę. Jakość obsługi klient i User Experience wejdzie na taki poziom, że nawet zakupy spożywcze przez internet będą szybkie i przyjemne, a my będziemy mogli więcej czasu poświęcić rodzinie i bliskim.

6. Rady dla rozpoczynających karierę w e-commerce:

Nie zrażajcie się, gdy popełniacie błędy – to najlepsza nauka. Miejcie otwarte umysły i zadawajcie sobie pytania – „co to wniesie?”, „jaką z tego odniosę korzyść”. Do tego mierzcie wszystkie swoje działania – im więcej danych do podjęcia decyzji tym lepiej.


WRÓĆ DO BLOGA

19   VIII
2019

Zapraszamy na Retail Challenge Poland

Zapraszamy na Retail Challenge Poland
19   VIII
2019

Forum Retail Channels 360

Zapraszamy na Forum Retail Channels 360.
19   VIII
2019

Commerce Transformation Days

Zapraszamy na Commerce Transformation Days.