6 pytań do... Małgorzata Iwuć



Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Małgorzata Iwuć, COO w SkarpetkoweLove.

Prekursorem firmy był jej mąż, który założył firmę z kolegą ze studiów. Jednak ich drogi rozeszły się i wtedy małżonkowie postanowili razem otworzyć nową spółkę. Trochę na próbę, bo nie wiedzieli, czy wyjdzie im połączenie życia osobistego i biznesowego. Jednak jak widać po kilku latach – wyszło.

1. Pierwszą rzeczą, którą robię po przyjściu do pracy jest:

Zaczynam dzień od podstawowych czynności – sprawdzenia kalendarza i listy zadań, którą zawsze przygotowuję poprzedniego dnia.

2. Sposób na sukces w e-commerce to:

Gotowego przepisu nie podam, bo nie znam, ale jak to robię w kuchni – eksperymentuję próbuję, nie zrażam się, gdy coś mi nie wyjdzie. Bo wiem, że w końcu nadejdzie ten dzień, że ugotuję obiad idealny.

3. Opisz swoją firmę w kilku słowach:

Naszą firmę tworzy zaledwie kilka osób, to oddani młodzi ludzie z pasją, którzy po pracy podobno wciąż opowiadają o skarpetkach! Bez nich snulibyśmy tylko wizje o fajnej firmie, a tak mamy to szczęście, że ją mamy.

Jesteśmy żywym przykładem, że będąc małym teamem można osiągnąć bardzo dużo. Od samego początku nasza firma była skoncentrowana na ekspansji zagranicznej – rozpoczęliśmy trochę przewrotnie, podczas gdy znajomi otwierali firmy w Polsce i skupiali się na lokalnym rynku, a w odległych wizjach zostawiali zagranicę, my rozpoczęliśmy od Amazona EU, a potem powstało skarpetkowelove.pl.

Ponadto, od zawsze ważna była dla nas jakość i myślę, że tym zdobywamy serca klientów, bo poza wyjątkowymi skarpetkami otrzymują także (albo przede wszystkim) produkt najwyższej jakości, wyprodukowany w Polsce. To jest dla nas bardzo ważny aspekt, z którego jesteśmy dumni.

4.Gdybyś mógła zmienić jedną rzecz na swojej ścieżce kariery, to co by to było?

Nic bym nie zmieniła, to dzięki doświadczeniom, które zebrałam z różnych miejsc, jestem tu gdzie jestem. I nie mam na myśli tylko firm, ale przede wszystkim ludzi.

5. Jak będzie Twoim zdaniem wyglądał e-commerce w przyszłości?

Będziemy mogli dosłownie wszystko kupić przez internet i będziemy to robić.

6. Rady dla rozpoczynających karierę w e-commerce:

Skoncentrowanie się na jednej „rzeczy”. Dzisiejsze czasy i technologia dają nam wiele możliwości, jest wiele dziedzin, w których możemy się rozwijać i to powoduje chaos w głowie. Często spotykamy z mężem młodych ludzi, którzy chcą działać w ecommersie, tylko mają tyle pomysłów i zainteresowań, że nie wiedzą, w którą stronę pójść.

WRÓĆ DO BLOGA

5   VI
2019

Jak wpływać na lojalizację klientów i sprzedawać więcej?

Lojalni klienci to prawdziwy skarb dla sprzedawcy. Istnieją pewne sposoby na zbudowanie grupy takich klientów.
5   VI
2019

Powracalność klientów – jak ją poprawić?

Stały klient jest bardzo cenny dla sprzedawcy dóbr lub usług. Tłumaczymy, jak zwiększyć liczbę takich klientów poprzez poprawę powracalności.
5   VI
2019

Planowane prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24

W dniu 18 czerwca 2019 r. planowane są prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24.