6 pytań do... Agata Dublasiewicz


Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Agata Dublasiewicz - E- commerce Manager w Bakalland.

Agata Dublasiewicz – absolwentka Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej. Pracowała dla takich marek jak Orbis, IKEA, Cyfrowy Polsat, gdzie odpowiedzialna była za działania marketingowe, trade-marketingowe oraz e-commerce.

Następnie dla francuskiego oddziału firmy Legallais tworzyła i zarządzała internetowymi kanałami sprzedaży (branża narzędziowo-budowlana). Aktualnie pracuje dla Bakalland S.A., gdzie jako E-commerce Manager zaprojektowała i wdrożyła z sukcesem platformę e-commerce, skierowaną do sektora B2B.

1. Pierwszą rzeczą, którą robię po przyjściu do pracy jest:

Sprawdzam, ilu nowych klientów zarejestrowało się w sklepie internetowym.

2. Sposób na sukces w e-commerce to:

Ciągły rozwój swoich kompetencji i jasno postawione cele działania ecommerce.

3. Opisz swoją firmę w kilku słowach:

Bakalland to kwintesencja bardzo ciekawych i ambitnych ludzi, dzięki którym jesteśmy liderem na rynku produkcji batonów zbożowych, bakalii, zdrowych przekąsek oraz deserów.

4. Gdybyś mógła zmienić jedną rzecz na swojej ścieżce kariery, to co by to było?

Nic nie chciałabym zmieniać. Na wszystko jest odpowiedni czas i miejsce.

5. Jak będzie Twoim zdaniem wyglądał e-commerce w przyszłości?

Sztuczna inteligencja w poszukiwaniu odpowiedzi na potrzeby konsumentów oraz innowacyjne rozwiązania dla logistyki.

6. Rady dla rozpoczynających karierę w e-commerce:

E-commerce, w porównaniu do tradycyjnych kanałów sprzedaży, ma tendencję do powolnego wzrostu i potrzeba cierpliwości oraz wiary w sukces.


WRÓĆ DO BLOGA

5   VI
2019

Jak wpływać na lojalizację klientów i sprzedawać więcej?

Lojalni klienci to prawdziwy skarb dla sprzedawcy. Istnieją pewne sposoby na zbudowanie grupy takich klientów.
5   VI
2019

Powracalność klientów – jak ją poprawić?

Stały klient jest bardzo cenny dla sprzedawcy dóbr lub usług. Tłumaczymy, jak zwiększyć liczbę takich klientów poprzez poprawę powracalności.
5   VI
2019

Planowane prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24

W dniu 18 czerwca 2019 r. planowane są prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24.