6 pytań do... Agata Dublasiewicz


Zapraszamy na cykl rozmów z ciekawymi osobowościami świata e-commerce. Dzisiejszym gościem jest Agata Dublasiewicz - E- commerce Manager w Bakalland.

Agata Dublasiewicz – absolwentka Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej. Pracowała dla takich marek jak Orbis, IKEA, Cyfrowy Polsat, gdzie odpowiedzialna była za działania marketingowe, trade-marketingowe oraz e-commerce.

Następnie dla francuskiego oddziału firmy Legallais tworzyła i zarządzała internetowymi kanałami sprzedaży (branża narzędziowo-budowlana). Aktualnie pracuje dla Bakalland S.A., gdzie jako E-commerce Manager zaprojektowała i wdrożyła z sukcesem platformę e-commerce, skierowaną do sektora B2B.

1. Pierwszą rzeczą, którą robię po przyjściu do pracy jest:

Sprawdzam, ilu nowych klientów zarejestrowało się w sklepie internetowym.

2. Sposób na sukces w e-commerce to:

Ciągły rozwój swoich kompetencji i jasno postawione cele działania ecommerce.

3. Opisz swoją firmę w kilku słowach:

Bakalland to kwintesencja bardzo ciekawych i ambitnych ludzi, dzięki którym jesteśmy liderem na rynku produkcji batonów zbożowych, bakalii, zdrowych przekąsek oraz deserów.

4. Gdybyś mógła zmienić jedną rzecz na swojej ścieżce kariery, to co by to było?

Nic nie chciałabym zmieniać. Na wszystko jest odpowiedni czas i miejsce.

5. Jak będzie Twoim zdaniem wyglądał e-commerce w przyszłości?

Sztuczna inteligencja w poszukiwaniu odpowiedzi na potrzeby konsumentów oraz innowacyjne rozwiązania dla logistyki.

6. Rady dla rozpoczynających karierę w e-commerce:

E-commerce, w porównaniu do tradycyjnych kanałów sprzedaży, ma tendencję do powolnego wzrostu i potrzeba cierpliwości oraz wiary w sukces.


WRÓĆ DO BLOGA

19   VIII
2019

Zapraszamy na Retail Challenge Poland

Zapraszamy na Retail Challenge Poland
19   VIII
2019

Forum Retail Channels 360

Zapraszamy na Forum Retail Channels 360.
19   VIII
2019

Commerce Transformation Days

Zapraszamy na Commerce Transformation Days.