Skorzystaj z finansowania dla Twojej firmy. Do 300 000 zł na dowolny cel.

Sprawdź w panelu

Czego szukasz?

Centrum pomocy


Wasz serwis (Przelewy24) podał mi numer referencyjny zwrotu BLIK, ale nie mam zwrotu na rachunku. Co mam zrobić?

W przypadku braku zwrotu środków skontaktuj się z bankiem. Podczas kontaktu powołaj się na otrzymany od nas numer referencyjny zwrotu BLIK. Bank powinien podjąć odpowiednie kroki, aby pomóc Ci odnaleźć zwrot.

Czy ta odpowiedź okazała się pomocna?

Cześć!O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

07:02

0/1000

Cześć!O co chcesz dziś zapytać?

Załóż konto online już teraz

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.

Włącz płatności