Czego szukasz?
Nie znaleziono wyników
Nie znaleziono wyników
Reklamację możesz zgłosić, jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące usług płatniczych, związanych z nieautoryzowaną, niewykonaną, lub nienależycie wykonaną transakcją lub usługą płatniczą.
Kwestie związane z realizacją zamówień należy reklamować bezpośrednio u sprzedawcy. Wszystkie informacje na temat reklamacji znajdziesz również na naszej stronie https://www.przelewy24.pl/reklamacje
Prosimy pamiętać, że reklamacja dotycząca stwierdzonych nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych Płatności powinna zawierać co najmniej:
numer Płatności, kwotę Płatności, tytuł Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Płatności a także, o ile są znane reklamującemu -
nazwę banku i konto, z którego skierowana została Płatność Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą - nazwa karty lub dane innego dostawcy Płatnika;
w przypadku płatności SMS-em – numer telefonu, lub dane innego dostawcy Płatnika), adres email, który został podany w zleceniu płatniczym, a także powód reklamacji, określenie podmiotów uczestniczących w transakcji oraz szczegółowy opis zdarzenia reklamacyjnego.
Reklamacja dotycząca innych nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Serwisu powinna zawierać co najmniej: dane Użytkownika lub Akceptanta oraz opis nieprawidłowości.
W dalszym ciągu potrzebujesz pomocy?
Formularz reklamacjiJestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).
Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości
Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych
14:12
0/1000
Regulamin korzystania z Usługi Chatbot.
§1.
Postanowienia ogólne
§2.
Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:§3.
Zakres Usługi Chatbot
§4.
Warunki świadczenia Usługi Chatbot
§5.
Zakres odpowiedzialności Usługodawcy
§6.
Tryb postępowania reklamacyjnego
§7.
Dane osobowe
§8.
Postanowienia końcowe
Historia zmian:
§1.
General Provisions
§2
Definitions
The terms used in the Terms and Conditions hereto shall have the following meaning, respectively:§3.
Scope of Chatbot Service
§4
Terms and conditions of provision of Chatbot Service
§5.
Scope of liability of Service Provider
§6
Complaint handling procedure
§7.
Personal data
§8.
Final provisions
History of changes:
Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Włącz płatnościod
©PayPro SA 2025