Skorzystaj z finansowania dla Twojej firmy. Do 1 200 000 zł na dowolny cel.

Sprawdź w panelu

Czego szukasz?

Centrum pomocy


Reklamacje

Reklamację możesz zgłosić, jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące usług płatniczych, związanych z nieautoryzowaną, niewykonaną, lub nienależycie wykonaną transakcją lub usługą płatniczą.

Kwestie związane z realizacją zamówień należy reklamować bezpośrednio u sprzedawcy. Wszystkie informacje na temat reklamacji znajdziesz również na naszej stronie https://www.przelewy24.pl/reklamacje

Prosimy pamiętać, że reklamacja dotycząca stwierdzonych nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych Płatności powinna zawierać co najmniej: numer Płatności, kwotę Płatności, tytuł Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Płatności a także, o ile są znane reklamującemu - nazwę banku i konto, z którego skierowana została Płatność Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą - nazwa karty lub dane innego dostawcy Płatnika; w przypadku płatności SMS-em – numer telefonu, lub dane innego dostawcy Płatnika), adres email, który został podany w zleceniu płatniczym, a także powód reklamacji, określenie podmiotów uczestniczących w transakcji oraz szczegółowy opis zdarzenia reklamacyjnego. Reklamacja dotycząca innych nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Serwisu powinna zawierać co najmniej: dane Użytkownika lub Akceptanta oraz opis nieprawidłowości.

Czy ta odpowiedź okazała się pomocna?

W dalszym ciągu potrzebujesz pomocy?

To pole jest wymagane. Podaj pełne imię i nazwisko, zaczynając od wielkiej litery. Możesz użyć myślnika w nazwisku dwuczłonowym. Poprawny format: Jan Kowalski, Anna Nowak-Kowalska.
To pole jest wymagane.Poprawny format: np. jan.kowalski@firma.com.
To pole jest wymagane, jeśli została wyrażona zgoda na kontakt telefoniczny lub SMSowy. Niepoprawny format numeru telefonu. Poprawny format: 987654321, albo +48987654321.

Opcjonalnie

To pole jest wymagane.

Opcjonalnie

To pole jest wymagane. Wymagana liczba znaków od 10 do 1000. Dozwolone znaki specjalne: - .!?,:;)(.

Pozostało znaków: 1000

lub przeciągnij i upuść plik tutaj

Obsługiwane formaty: jpg, jpeg, png, pdf, gif, bmp
Maksymalna waga wszystkich plików: 5mb
Maksymalna liczba plików: 10


Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

14:12

0/1000

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Załóż konto online już teraz

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.

Włącz płatności