Czego szukasz?
Nie znaleziono wyników
Nie znaleziono wyników
Jeżeli status transakcji jest inny niż DOKONANA, postępuj zgodnie z informacjami widocznymi poniżej statusu transakcji.
Adres mailowy jest nam przekazywany z serwisu, który otrzymuje zapłatę za usługę/produkty. Otrzymujesz wiadomość o transakcji, ponieważ prawdopodobnie na ten adres mailowy założone jest konto u dostawcy usług/sprzedawcy.
W pierwszej kolejności sprawdź nazwę odbiorcy wpłaty w otrzymanym mailu oraz zweryfikuj czy środki z Twojego rachunku bankowego zostały pobrane.
Jeżeli widzisz obciążenie na rachunku bankowym, ustal ze współposiadaczem/pełnomocnikiem rachunku czy wykonywał taką płatność.
Jeżeli Ty ani inni właściciele rachunku nie zlecali tej płatności, należy zgłosić się do banku, do organów ścigania oraz przesłać do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.
Jeżeli natomiast środki nie zostały pobrane z Twojego konta, nie powinieneś się martwić.
Prawdopodobnie osoba wykonująca transakcję, popełniła błąd w swoim adresie mailowym, dlatego otrzymałeś powiadomienie.
Należy wówczas zignorować wiadomość.
W dalszym ciągu potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z namiJestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).
Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości
Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych
14:12
0/1000
Regulamin korzystania z Usługi Chatbot.
§1.
Postanowienia ogólne
§2.
Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:§3.
Zakres Usługi Chatbot
§4.
Warunki świadczenia Usługi Chatbot
§5.
Zakres odpowiedzialności Usługodawcy
§6.
Tryb postępowania reklamacyjnego
§7.
Dane osobowe
§8.
Postanowienia końcowe
Historia zmian:
§1.
General Provisions
§2
Definitions
The terms used in the Terms and Conditions hereto shall have the following meaning, respectively:§3.
Scope of Chatbot Service
§4
Terms and conditions of provision of Chatbot Service
§5.
Scope of liability of Service Provider
§6
Complaint handling procedure
§7.
Personal data
§8.
Final provisions
History of changes:
Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Włącz płatnościod
©PayPro SA 2025