Skorzystaj z finansowania dla Twojej firmy. Do 1 200 000 zł na dowolny cel.

Sprawdź w panelu

Czego szukasz?

Centrum pomocy


Na skrzynce mailowej/koncie bankowym, widzę informację o transakcji, która nie została przeze mnie wykonana.

Jeżeli status transakcji jest inny niż DOKONANA, postępuj zgodnie z informacjami widocznymi poniżej statusu transakcji.

Adres mailowy jest nam przekazywany z serwisu, który otrzymuje zapłatę za usługę/produkty. Otrzymujesz wiadomość o transakcji, ponieważ prawdopodobnie na ten adres mailowy założone jest konto u dostawcy usług/sprzedawcy.

W pierwszej kolejności sprawdź nazwę odbiorcy wpłaty w otrzymanym mailu oraz zweryfikuj czy środki z Twojego rachunku bankowego zostały pobrane. Jeżeli widzisz obciążenie na rachunku bankowym, ustal ze współposiadaczem/pełnomocnikiem rachunku czy wykonywał taką płatność. Jeżeli Ty ani inni właściciele rachunku nie zlecali tej płatności, należy zgłosić się do banku, do organów ścigania oraz przesłać do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

Jeżeli natomiast środki nie zostały pobrane z Twojego konta, nie powinieneś się martwić. Prawdopodobnie osoba wykonująca transakcję, popełniła błąd w swoim adresie mailowym, dlatego otrzymałeś powiadomienie. Należy wówczas zignorować wiadomość.

Czy ta odpowiedź okazała się pomocna?

W dalszym ciągu potrzebujesz pomocy?

To pole jest wymagane. Podaj pełne imię i nazwisko, zaczynając od wielkiej litery. Możesz użyć myślnika w nazwisku dwuczłonowym. Poprawny format: Jan Kowalski, Anna Nowak-Kowalska.
To pole jest wymagane.Poprawny format: np. jan.kowalski@firma.com.
To pole jest wymagane, jeśli została wyrażona zgoda na kontakt telefoniczny lub SMSowy. Niepoprawny format numeru telefonu. Poprawny format: 987654321, albo +48987654321.

Opcjonalnie

To pole jest wymagane.

Opcjonalnie

To pole jest wymagane. Wymagana liczba znaków od 10 do 1000. Dozwolone znaki specjalne: - .!?,:;)(.

Pozostało znaków: 1000

lub przeciągnij i upuść plik tutaj

Obsługiwane formaty: jpg, jpeg, png, pdf, gif, bmp
Maksymalna waga wszystkich plików: 5mb
Maksymalna liczba plików: 10


Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

14:12

0/1000

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Załóż konto online już teraz

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.

Włącz płatności