Formularz kontaktowy

Opcjonalnie

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Gdzie znajdę klucz do API dla środowiska produkcyjnego / sandbox?

Klucz API (określany także jako „klucz do raportów”) można znaleźć logując się na odpowiednie konto (produkcja/sandbox).

Następnie należy przejść do zakładki “Moje dane”“Ustawienia” → sekcja “Dane API i konfiguracja”“Klucz do raportów, klucz API”.

info

Co to jest merchant Id / p24_merchant_id i skąd je wziąć?

Oba parametry oznaczają Id konta w Przelewy24. Jest to identyfikator Państwa konta w systemie Przelewy24.

info

Gdzie znajdę wtyczki do Presta Shop / WooCommerce / Magento / innych platform?

Wtyczki do modułów płatności można pobrać bezpłatne z naszej strony internetowej.

Z podanej strony można również pobrać instrukcję instalacji wtyczek, krok po kroku.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Czy jest możliwość pobierania raportów po API?

Istnieje możliwość zbudowania po swojej stronie mechanizmu do tworzenia własnych raportów.

W tym celu prosimy o kontakt na adres integracja@przelewy24.pl – nasi pracownicy przekażą odpowiednie informacje i wskazówki.

info

Dlaczego dane w raporcie wypłat nie zgadzają się z danymi z listy transakcji / faktury / wyciągów?

O tym, czy dana transakcja zostanie zaliczona do konkretnej wypłaty, decyduje data weryfikacji transakcji przez Partnera.

W ekstremalnych sytuacjach zdarza się, że transakcja generowana jest na przełomie miesiąca (np. na koniec marca), a weryfikowana jest przez Partnera już w miesiącu kolejnym (kwiecień). W takim wypadku transakcja zostanie uwzględniona w wypłacie w kwietniu, pomimo że była ona rozpoczynana w marcu.

info

Po doładowaniu salda nie wpływają do mnie wypłaty od Państwa. Co się stało?

Po zaksięgowaniu wpłaty na doładowanie salda zostają zablokowane wypłaty.

Jeśli dokonali Państwo zwrotów koniecznie prosimy o przesłanie maila z prośbą o odblokowanie na adres: partner@przelewy24.pl

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Dlaczego na niektórych platformach nie mogę uruchomić wszystkich opcji płatności?

Wynika to z indywidualnych ustawień i możliwości danej platformy.

Prosimy o kontakt z naszym działem technicznym w celu weryfikacji czy są możliwości wdrożenia konkretnej funkcjonalności, na adres: serwis@przelewy24.pl

info

Dlaczego bank mojego klienta jest niedostępny i wyświetla się na waszej formatce na szaro?

Możliwość dokonania płatności zależy nie tylko od sprawności systemu Przelewy24, ale także od dostępności usługi po stronie banku Państwa Klienta.

Mamy indywidualne i regularnie aktualizowane API z każdym bankiem, dzięki czemu usługi są dostępne prawie zawsze. Czasem w wyniku prac serwisowych po stronie banku dana metoda płatności staje się niestabilna przez krótki czas - wówczas dla Państwa bezpieczeństwa zostaje wyłączona i wyświetla się na szaro.

Sytuacje takie zazwyczaj nie trwają dłużej niż kilka minut, poza wyjątkami poważniejszych prac serwisowych, o których informujemy zawsze z wyprzedzeniem.

info

Dlaczego transakcje kartowe moich klientów są odrzucane?

Powodów odrzucenia transakcji kartowej może być wiele. Większość z nich stanowią błędy popełnione przez klienta (błędnie wpisane dane karty, błąd autoryzacji). Zdarzają się też próby zapłacenia kartą przy braku odpowiednich środków na koncie. Transakcja zostanie też odrzucona jeśli klient przekroczy maksymalny czas na wpisanie danych i zatwierdzenie transakcji.

Osobną częścią odrzuconych transakcji są transakcje odrzucone przez system anti-fraud, który odrzuca transakcje, w przypadku których zachodzi zwiększone prawdopodobieństwo, że są to transakcje oszukańcze (np. próba zapłacenia kartą przez osobę do tego nieuprawioną).

Opcjonalnie
Opcjonalnie
Opcjonalnie
Opcjonalnie
Opcjonalnie
Opcjonalnie

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Czy mogę podpiąć płatności Przelewy24 w kilku sklepach, mając jedno konto (jeden nr ID)?

Nie jest to możliwe.

Abyś mógł móc podpiąć przyjmowanie płatności przez Przelewy24 na w kilku różnych sklepach, utworzymy dla Ciebie subkonta dla poszczególnych adresów www.

Dostęp do wszystkich subkont będzie możliwy z poziomu konta głównego. Nie ma potrzeby logowania się osobno na każde konto.

info

Czy mogę uruchomić przelewy w walucie obcej?

Dzięki współpracy z Klarna oraz GoPay, możemy zaproponować przelewy z rynku niemieckiego, czeskiego i słowackiego.

Jeśli planują Państwo wyjście na inne rynki zagraniczne, możemy zaproponować przyjmowanie płatności tylko za pośrednictwem kart płatniczych.

info

Czy w Przelewy24 można płacić Bitcoinem albo inną kryptowalutą?

Aktualnie nie możemy zaproponować obsługi kryptowalut.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Chcę założyć konto w Przelewy24.

W tym celu należy zarejestrować się w Panelu Transakcyjnym Przelewy24

info

Nie prowadzę działalności gospodarczej, czy mogę korzystać z Przelewy24?

Nie, nie ma takiej możliwości.

info

Jak długo będę czekać na aktywację konta?

Aktywacja konta jest możliwa nawet w 1 dzień. Wszystko jest zależne od tego jak szybko uzupełnią Państwo wymagane dokumenty.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Gdzie znajdę login do panelu Przelewy24?

Login otrzymali Państwo w mailu "Ważne informacje" wysyłanym po rejestracji konta w serwisie Przelewy24. Jest to też Państwa ID sklepu oraz ID sprzedawcy.

info

Zapomniałem hasła do logowania do panelu Przelewy24. Jak nadać nowe?

Na stronie logowania do Panelu Transakcyjnego Przelewy24 należy wybrać opcję "Odzyskaj hasło", podać nr ID i przepisać kod z obrazka. Link do nadania nowego hasła zostanie przesłany na adres email podany podczas rejestracji konta w serwisie Przelewy24.

info

Czy mogę utworzyć dostępy dla pracowników z odpowiednimi uprawnieniami / ograniczeniami, np. dla księgowej, informatyka itp.?

Tak. W tym celu należy zalogować się do Panelu Transakcyjnego Przelewy24, przejść do zakładki "Moje dane", z menu po lewej stronie wybrać "Użytkownicy" i następnie kliknąć w przycisk "dodaj użytkownika".

Można dla takiego nowego użytkownika ustawić jeden z 3 poziomów dostępu.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Czy Przelewy24 wystawią mojemu klientowi fakturę za zakup?

Nie. Tylko sprzedawca może wystawić klientowi fakturę za sprzedany towar. Serwis Przelewy24 jest jedynie pośrednikiem płatności.

info

Jak często mogę wypłacać środki?

Według następujących wariantów:

  1. Zdefiniowanej kwoty (np. po uzbieraniu 1000 zł)
  2. Ustalonego harmonogramu ( np. raz w tygodniu);
  3. Możliwość wygenerowania wypłaty przez panel administracyjny w dowolnym żądanym momencie.
  4. Codziennie
info

Czy mogę przerzucić prowizję za transakcję na płacącego?

Jest taka możliwość, natomiast nie ma wówczas możliwości uruchomienia kart płatniczych.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Gdzie sprawdzę wysokość prowizji?

Wysokość prowizji jest widoczna po zalogowaniu do Panelu P24 w zakładce: Moje daneFormy płatności.

info

Dlaczego na umowie generuje się inna stawka niż ta z oferty?

Na wygenerowanej umowie jest stawka standardowa z tabeli opłat i prowizji. Stawki promocyjne i ustalane indywidualnie będą widoczne w panelu Przelewy24 po zalogowaniu.

info

Czy są jakieś widełki odnośnie wysokości prowizji?

Oferta standardowa widoczna jest w tabeli prowizji i opłat. W celu ustalenia indywidualnej oferty zapraszamy do kontaktu z działem handlowym na adres: oferty@przelewy24.pl.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Jak mam zwrócić klientowi środki?

Zwrotów można dokonać samodzielnie poprzez Panel Transakcyjny P24. W tym celu należy zalogować się na swoje kontowybrać zakładkę transakcjeodnaleźć transakcję do zwrotu.

Aby było to możliwe na koncie P24 muszą być dostępne środki co najmniej w wysokości kwoty należnej do zwrotu.

info

Czy w przypadku zwrotu prowizja za transakcje jest zwracana?

Zwroty są bezpłatne jednak nie zwracamy pobranej wcześniej prowizji z tytułu realizacji transakcji.

info

Jak mogę wykonać zwroty jeśli moje saldo zostało wypłacone?

Należy doładować saldo poprzez wykonanie zasilenia konta na wskazany rachunek:

Odbiorca: PayPro SA
Adres: Poznań 60-327, ul. Kanclerska 15
Rachunek: 65 1140 2004 0000 3702 7630 3059
Kwota: X zł
Tytuł: Doładowanie salda ID XXXXX

Opcjonalnie
Opcjonalnie
Obsługiwane formaty plików: .pdf, .jpg, .gif, .png


Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Chcę zapłacić przez Przelewy24, czy w tym celu muszę założyć konto?

Nie ma takiej konieczności, konta w serwisie Przelewy24 zakładają sprzedawcy.

info

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Niestety, jako pośrednik płatności nie jesteśmy stanie odpowiedzieć na to pytanie. Naszym zadaniem jest przekazanie wpłaty do odbiorcy. Kwestie realizacji zamówienia prosimy wyjaśniać bezpośrednio ze sprzedawcą.

info

Co to jest numer p24 transakcji i gdzie go znajdę?

Każda płatność inicjowana w serwisie Przelewy24 otrzymuje niepowtarzalny numer p24 transakcji w formacie p24-yxx-yxx-yxx, gdzie „y” to litery a „x” to cyfry.

Numer p24 transakcji jest prezentowany podczas wyboru banku na liście dostępnych metod płatności oraz wysyłany na adres email użyty podczas składania zamówienia. W większości przypadków numer p24 jest zawarty również w tytule wykonanego przelew.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Jaki jest status mojej transakcji?

Status transakcji można sprawdzić samodzielnie korzystając z linku otrzymanego w wiadomości zatytułowanej: Nowa transakcja płatnicza.

Statusy transakcji:

NIEDOSTĘPNA / NIEOPŁACONA – oznacza, że nie otrzymaliśmy jeszcze informacji o wpłacie

W TRAKCIE REALIZACJI – wpłata do nas dotarła i oczekują na zaksięgowanie przez odbiorcę

ZREALIZOWANA – wpłata została zaksięgowana przez odbiorcę

info

Odbiorca nie widzi mojej wpłaty. Dlaczego?

Przed kontaktem z naszym serwisem prosimy o weryfikacje, jaki jest status transakcji płatniczej. Status transakcji ZREALIZOWANA oznacza, że środki zostały zaksięgowane przez odbiorcę.

Jeżeli status transakcji jest inny, prosimy o weryfikacje na swojej skrzynce mailowe czy nie nastąpił już kontakt mailowy z naszej strony.

info

Moja transakcja nie powiodła się. Dlaczego nie otrzymałem powiadomienia mailowego?

Powiadomienie zostaje wysłane tylko i wyłącznie dla poprawnej wpłaty. System nie wysyła informacji o wpłatach, które nie zostały wykonane, bądź zostały wykonane niepoprawnie.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

Otrzymałam/em wiadomość o tytule „Przelewy24: Transakcja do wykorzystania” z informacją, że Proces płatności przeprowadzany przy pomocy systemu Przelewy24 zakończył się niepowodzeniem i zamówienie może nie zostać zrealizowane. O co chodzi?

Wiadomość oznacza, że środki do nas dotarły, ale obiorca wpłaty ich nie zaksięgował. Z tego powodu w naszym systemie została utworzona przedpłata, którą można wykorzystać na opłacenie nowego zamówienia. Jeżeli przedpłata nie zostanie wykorzystana, środki zostaną przekazane do zwrotu zgodnie z terminem przewidzianym dla odbiorcy wpłaty.

Aby wykorzystać przedpłatę należy ponowić zamówienie na stronie sprzedawcy, a po przejściu do płatności zamiast swojego banku należy wybrać opcję użyj przedpłaty. Po wybraniu tej opcji system poprosi o podanie numeru p24 transakcji oraz hasła.

Hasło potrzebne do wykorzystania przedpłaty jest prezentowane obok numeru p24 podczas wyboru banku na liście dostępnych metod płatności oraz w mailu o tytule „Przelewy24: Transakcja do wykorzystania”.

info

Mam przedpłatę (transakcję o statusie do wykorzystania), kiedy otrzymam jej zwrot?

Zwrot utworzonej przedpłaty następuje zazwyczaj po upływie 30 dni od jej utworzenia, jest on jednak zależny od odbiorcy, do którego kierowane są środki.

Środki z tytułu utworzonej przedpłaty można przekazać do zwrotu szybciej. Wystarczy nas o tym poinformować mailowo lub telefonicznie.

info

Jak mogę wykorzystać przedpłatę?

Aby wykorzystać przedpłatę należy ponowić zamówienie na stronie sprzedawcy, a po przejściu do płatności zamiast swojego banku należy wybrać opcje użyj przedpłaty. Po wybraniu tej opcji system poprosi o podanie numeru p24 transakcji oraz hasło.

Hasło potrzebne do wykorzystania przedpłaty jest prezentowane obok numeru p24 podczas wyboru banku na liście dostępnych metod płatności oraz w mailu o tytule „Przelewy24: Transakcja do wykorzystania”.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:
info

W jakim czasie otrzymam zwrot środków?

Zwrot jest realizowany tą drogą którą była opłacana transakcja.

Jeżeli transakcja była opłacana przelewem bankowym lub Blikiem, środki pojawią się na rachunku w terminie do 3 dni roboczych. Zwrot na rachunek zagraniczny może być realizowany do 5 dni roboczych.

Zwrot na kartę płatniczą jest realizowany w terminie ustalonym przez operatora kart płatniczych i może on trwać od 7 dni roboczych nawet do 30 dni kalendarzowych.

Zwrot przekazem pocztowym na adres zamieszkania realizowany jest przez Pocztę Polską w terminie do 14 dni.

info

Wpłaciłam/em za niską kwotę. Jak zrobić dopłatę?

Prosimy dopłacić brakującą kwotę na ten sam rachunek bankowy, podając w tytule przelewu ten sam numer transakcji p24.

info

Nie opłaciłam/em transakcji, jak mogę ją anulować?

Nieopłacone transakcje w naszym systemie nie są realizowane, zatem nie ma konieczności ich anulowania. W przypadku konieczności anulowania zamówienia w serwisie sprzedawcy zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sprzedawcą.

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Zarejestruj się