Klucz API (określany także jako „klucz do raportów”) można znaleźć logując się na odpowiednie konto (produkcja/sandbox).
Następnie należy przejść do zakładki “Moje dane” → “Ustawienia” → sekcja “Dane API i konfiguracja” → “Klucz do raportów, klucz API”.
Oba parametry oznaczają Id konta w Przelewy24. Jest to identyfikator Państwa konta w systemie Przelewy24.
Wtyczki do modułów płatności można pobrać bezpłatne z naszej strony internetowej.
Z podanej strony można również pobrać instrukcję instalacji wtyczek, krok po kroku.
Istnieje możliwość zbudowania po swojej stronie mechanizmu do tworzenia własnych raportów.
W tym celu prosimy o kontakt na adres integracja@przelewy24.pl – nasi pracownicy przekażą odpowiednie informacje i wskazówki.
O tym, czy dana transakcja zostanie zaliczona do konkretnej wypłaty, decyduje data weryfikacji transakcji przez Partnera.
W ekstremalnych sytuacjach zdarza się, że transakcja generowana jest na przełomie miesiąca (np. na koniec marca), a weryfikowana jest przez Partnera już w miesiącu kolejnym (kwiecień). W takim wypadku transakcja zostanie uwzględniona w wypłacie w kwietniu, pomimo że była ona rozpoczynana w marcu.
Po zaksięgowaniu wpłaty na doładowanie salda zostają zablokowane wypłaty.
Jeśli dokonali Państwo zwrotów koniecznie prosimy o przesłanie maila z prośbą o odblokowanie na adres: partner@przelewy24.pl
Wynika to z indywidualnych ustawień i możliwości danej platformy.
Prosimy o kontakt z naszym działem technicznym w celu weryfikacji czy są możliwości wdrożenia konkretnej funkcjonalności, na adres: serwis@przelewy24.pl
Możliwość dokonania płatności zależy nie tylko od sprawności systemu Przelewy24, ale także od dostępności usługi po stronie banku Państwa Klienta.
Mamy indywidualne i regularnie aktualizowane API z każdym bankiem, dzięki czemu usługi są dostępne prawie zawsze. Czasem w wyniku prac serwisowych po stronie banku dana metoda płatności staje się niestabilna przez krótki czas - wówczas dla Państwa bezpieczeństwa zostaje wyłączona i wyświetla się na szaro.
Sytuacje takie zazwyczaj nie trwają dłużej niż kilka minut, poza wyjątkami poważniejszych prac serwisowych, o których informujemy zawsze z wyprzedzeniem.
Powodów odrzucenia transakcji kartowej może być wiele. Większość z nich stanowią błędy popełnione przez klienta (błędnie wpisane dane karty, błąd autoryzacji). Zdarzają się też próby zapłacenia kartą przy braku odpowiednich środków na koncie. Transakcja zostanie też odrzucona jeśli klient przekroczy maksymalny czas na wpisanie danych i zatwierdzenie transakcji.
Osobną częścią odrzuconych transakcji są transakcje odrzucone przez system anti-fraud, który odrzuca transakcje, w przypadku których zachodzi zwiększone prawdopodobieństwo, że są to transakcje oszukańcze (np. próba zapłacenia kartą przez osobę do tego nieuprawioną).
Nie jest to możliwe.
Abyś mógł móc podpiąć przyjmowanie płatności przez Przelewy24 na w kilku różnych sklepach, utworzymy dla Ciebie subkonta dla poszczególnych adresów www.
Dostęp do wszystkich subkont będzie możliwy z poziomu konta głównego. Nie ma potrzeby logowania się osobno na każde konto.
Dzięki współpracy z Klarna oraz GoPay, możemy zaproponować przelewy z rynku niemieckiego, czeskiego i słowackiego.
Jeśli planują Państwo wyjście na inne rynki zagraniczne, możemy zaproponować przyjmowanie płatności tylko za pośrednictwem kart płatniczych.
Aktualnie nie możemy zaproponować obsługi kryptowalut.
W tym celu należy zarejestrować się w Panelu Transakcyjnym Przelewy24
Nie, nie ma takiej możliwości.
Aktywacja konta jest możliwa nawet w 1 dzień. Wszystko jest zależne od tego jak szybko uzupełnią Państwo wymagane dokumenty.
Login otrzymali Państwo w mailu "Ważne informacje" wysyłanym po rejestracji konta w serwisie Przelewy24. Jest to też Państwa ID sklepu oraz ID sprzedawcy.
Na stronie logowania do Panelu Transakcyjnego Przelewy24 należy wybrać opcję "Odzyskaj hasło", podać nr ID i przepisać kod z obrazka. Link do nadania nowego hasła zostanie przesłany na adres email podany podczas rejestracji konta w serwisie Przelewy24.
Tak. W tym celu należy zalogować się do Panelu Transakcyjnego Przelewy24, przejść do zakładki "Moje dane", z menu po lewej stronie wybrać "Użytkownicy" i następnie kliknąć w przycisk "dodaj użytkownika".
Można dla takiego nowego użytkownika ustawić jeden z 3 poziomów dostępu.
Nie. Tylko sprzedawca może wystawić klientowi fakturę za sprzedany towar. Serwis Przelewy24 jest jedynie pośrednikiem płatności.
Według następujących wariantów:
Jest taka możliwość, natomiast nie ma wówczas możliwości uruchomienia kart płatniczych.
Wysokość prowizji jest widoczna po zalogowaniu do Panelu P24 w zakładce: Moje dane → Formy płatności.
Na wygenerowanej umowie jest stawka standardowa z tabeli opłat i prowizji. Stawki promocyjne i ustalane indywidualnie będą widoczne w panelu Przelewy24 po zalogowaniu.
Oferta standardowa widoczna jest w tabeli prowizji i opłat. W celu ustalenia indywidualnej oferty zapraszamy do kontaktu z działem handlowym na adres: oferty@przelewy24.pl.
Zwrotów można dokonać samodzielnie poprzez Panel Transakcyjny P24. W tym celu należy zalogować się na swoje konto → wybrać zakładkę transakcje → odnaleźć transakcję do zwrotu.
Aby było to możliwe na koncie P24 muszą być dostępne środki co najmniej w wysokości kwoty należnej do zwrotu.
Zwroty są bezpłatne jednak nie zwracamy pobranej wcześniej prowizji z tytułu realizacji transakcji.
Należy doładować saldo poprzez wykonanie zasilenia konta na wskazany rachunek:
Odbiorca: PayPro SA
Adres: Poznań 60-327, ul. Kanclerska 15
Rachunek: 65 1140 2004 0000 3702 7630 3059
Kwota: X zł
Tytuł: Doładowanie salda ID XXXXX
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Nie ma takiej konieczności, konta w serwisie Przelewy24 zakładają sprzedawcy.
Niestety, jako pośrednik płatności nie jesteśmy stanie odpowiedzieć na to pytanie. Naszym zadaniem jest przekazanie wpłaty do odbiorcy. Kwestie realizacji zamówienia prosimy wyjaśniać bezpośrednio ze sprzedawcą.
Każda płatność inicjowana w serwisie Przelewy24 otrzymuje niepowtarzalny numer p24 transakcji w formacie p24-yxx-yxx-yxx, gdzie „y” to litery a „x” to cyfry.
Numer p24 transakcji jest prezentowany podczas wyboru banku na liście dostępnych metod płatności oraz wysyłany na adres email użyty podczas składania zamówienia. W większości przypadków numer p24 jest zawarty również w tytule wykonanego przelew.
Status transakcji można sprawdzić samodzielnie korzystając z linku otrzymanego w wiadomości zatytułowanej: Nowa transakcja płatnicza.
Statusy transakcji:
NIEDOSTĘPNA / NIEOPŁACONA – oznacza, że nie otrzymaliśmy jeszcze informacji o wpłacie
W TRAKCIE REALIZACJI – wpłata do nas dotarła i oczekują na zaksięgowanie przez odbiorcę
ZREALIZOWANA – wpłata została zaksięgowana przez odbiorcę
Przed kontaktem z naszym serwisem prosimy o weryfikacje, jaki jest status transakcji płatniczej. Status transakcji ZREALIZOWANA oznacza, że środki zostały zaksięgowane przez odbiorcę.
Jeżeli status transakcji jest inny, prosimy o weryfikacje na swojej skrzynce mailowe czy nie nastąpił już kontakt mailowy z naszej strony.
Powiadomienie zostaje wysłane tylko i wyłącznie dla poprawnej wpłaty. System nie wysyła informacji o wpłatach, które nie zostały wykonane, bądź zostały wykonane niepoprawnie.
Wiadomość oznacza, że środki do nas dotarły, ale obiorca wpłaty ich nie zaksięgował. Z tego powodu w naszym systemie została utworzona przedpłata, którą można wykorzystać na opłacenie nowego zamówienia. Jeżeli przedpłata nie zostanie wykorzystana, środki zostaną przekazane do zwrotu zgodnie z terminem przewidzianym dla odbiorcy wpłaty.
Aby wykorzystać przedpłatę należy ponowić zamówienie na stronie sprzedawcy, a po przejściu do płatności zamiast swojego banku należy wybrać opcję użyj przedpłaty. Po wybraniu tej opcji system poprosi o podanie numeru p24 transakcji oraz hasła.
Hasło potrzebne do wykorzystania przedpłaty jest prezentowane obok numeru p24 podczas wyboru banku na liście dostępnych metod płatności oraz w mailu o tytule „Przelewy24: Transakcja do wykorzystania”.
Zwrot utworzonej przedpłaty następuje zazwyczaj po upływie 30 dni od jej utworzenia, jest on jednak zależny od odbiorcy, do którego kierowane są środki.
Środki z tytułu utworzonej przedpłaty można przekazać do zwrotu szybciej. Wystarczy nas o tym poinformować mailowo lub telefonicznie.
Aby wykorzystać przedpłatę należy ponowić zamówienie na stronie sprzedawcy, a po przejściu do płatności zamiast swojego banku należy wybrać opcje użyj przedpłaty. Po wybraniu tej opcji system poprosi o podanie numeru p24 transakcji oraz hasło.
Hasło potrzebne do wykorzystania przedpłaty jest prezentowane obok numeru p24 podczas wyboru banku na liście dostępnych metod płatności oraz w mailu o tytule „Przelewy24: Transakcja do wykorzystania”.
Zwrot jest realizowany tą drogą którą była opłacana transakcja.
Jeżeli transakcja była opłacana przelewem bankowym lub Blikiem, środki pojawią się na rachunku w terminie do 3 dni roboczych. Zwrot na rachunek zagraniczny może być realizowany do 5 dni roboczych.
Zwrot na kartę płatniczą jest realizowany w terminie ustalonym przez operatora kart płatniczych i może on trwać od 7 dni roboczych nawet do 30 dni kalendarzowych.
Zwrot przekazem pocztowym na adres zamieszkania realizowany jest przez Pocztę Polską w terminie do 14 dni.
Prosimy dopłacić brakującą kwotę na ten sam rachunek bankowy, podając w tytule przelewu ten sam numer transakcji p24.
Nieopłacone transakcje w naszym systemie nie są realizowane, zatem nie ma konieczności ich anulowania. W przypadku konieczności anulowania zamówienia w serwisie sprzedawcy zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sprzedawcą.
©PayPro SA 2021