Skorzystaj z finansowania dla Twojej firmy. Do 1 200 000 zł na dowolny cel.

Sprawdź w panelu

Czego szukasz?

Oświadczenie o dostępności

Oświadczenie o dostępności

PayPro S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej oraz innych narzędzi cyfrowych zgodnie z zasadami dostępności cyfrowej, wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze pomimo braku formalnego obowiązku wynikającego z tej ustawy. PayPro S.A. świadczy usługi płatnicze na rzecz akceptantów, którzy w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r o usługach płatniczych nie są konsumentami. 

Niniejsza deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://www.przelewy24.pl oraz dostępnych w jej ramach funkcjonalności i treści.

Data publikacji i aktualizacji

Strona internetowa została opublikowana: 23 stycznia 2022

Ostatnia istotna aktualizacja: 27 czerwca 2025

Oświadczenie sporządzono: czerwiec 2025 r.

Status dostępności

Strona internetowa https://www.przelewy24.pl w dużym stopniu spełnia wymagania dostępności cyfrowej określone w standardzie WCAG 2.2 na poziomie AA, m.in. w zakresie:

  • możliwości poruszania się po stronie przy użyciu klawiatury,
  • stosowania odpowiedniego kontrastu tekstu do tła,
  • dodawania tekstów alternatywnych do grafik i multimediów,
  • czytelnej struktury nagłówków i treści,
  • responsywności na urządzeniach mobilnych.

Mimo naszych starań mogą występować pewne niedoskonałości w zakresie pełnej zgodności z WCAG. Pracujemy nad ich sukcesywnym eliminowaniem.

Metoda oceny

Dostępność strony została oceniona na podstawie audytu zewnętrznego przeprowadzonego w czerwcu 2025 roku. Trwają dalsze działania usprawniające zgodność z wymaganiami WCAG 2.2 na poziomie AA.

Zaangażowanie w dostępność

W PayPro S.A. nieustannie pracujemy nad tym, aby nasze usługi cyfrowe – w tym serwis internetowy – były dostępne dla jak najszerszego grona użytkowników, niezależnie od ich indywidualnych potrzeb czy ograniczeń.

Nasze działania opierają się na zasadach projektowania dostępnego od podstaw (accessibility by design), zgodnych z wytycznymi WCAG 2.2 i wymaganiami Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA).

Prowadzimy regularne analizy, testy i usprawnienia, których celem jest eliminacja barier cyfrowych i zapewnienie równego dostępu do informacji oraz funkcji serwisu. Proces ten traktujemy jako stały element rozwoju platformy cyfrowej.

Kontakt w sprawie dostępności

W przypadku trudności z dostępem do treści strony lub chęci zgłoszenia problemu z dostępnością, prosimy o kontakt:

E-mail: dostepnosc@przelewy24.pl


Informacja o możliwości złożenia skargi na brak dostępności

W PayPro S.A. dobrowolnie podjęliśmy działania zmierzające do zapewnienia możliwie szerokiego dostępu do naszych serwisów cyfrowych dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami. Pomimo tego, że nasze usługi świadczymy akceptantom, którzy nie są konsumentami w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r o usługach płatniczych zależy nam na zapewnieniu wysokiej jakości obsługi oraz na ciągłym doskonaleniu dostępności.   

W związku z powyższym udostępniliśmy Państwu możliwość złożenia skargi w przypadku problemów z dostępnością cyfrową naszych serwisów. 

Jak złożyć skargę?

Skargę można złożyć w następujący sposób:

  • Na piśmie – przesyłką pocztową na adres Spółki: PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań;
  • Ustnie – osobiście podczas wizyty w siedzibie Spółki, gdzie zostanie sporządzony protokół przyjęcia skargi;
  • Elektronicznie – za pośrednictwem adresu mailowego: dostepnosc@przelewy24.pl.

Co powinna zawierać skarga?

Aby skarga została rozpatrzona, powinna zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego 
  • Dane kontaktowe (do wyboru przez zgłaszającego, może to być: adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu) wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu;
  • Wskazanie produktu lub usługi PayPro S.A., której dotyczy skarga;
  • Wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt lub usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez PayPro S.A.

Ważne: Skargi, które nie zawierają wymaganych danych, pozostaną bez rozpatrzenia.

Termin rozpatrzenia skargi

PayPro S.A. zobowiązuje się do rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin ten może zostać przedłużony do 60 dni, o czym konsument zostanie poinformowany.

Ważne

Postępowanie skargowe ogranicza się jedynie do weryfikacji, czy zostały zachowane warunki ustawowe. PayPro S.A. jako podmiot gospodarczy każdorazowo będzie decydował, czy skarga zgłaszającego jest zasadna.

Dostępność architektoniczna

Firma nie prowadzi bezpośredniej obsługi klientów w siedzibie.

 


Załóż konto online już teraz

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.

Włącz płatności