Skorzystaj z finansowania dla Twojej firmy. Do 1 200 000 zł na dowolny cel.

Sprawdź w panelu

Czego szukasz?

Centrum pomocy


Zleciliśmy zwrot do klienta, status zwrotu to Oczekuje/Zawieszony i nie możemy pobrać potwierdzenia. Jaki jest czas realizacji zwrotu po wydaniu dyspozycji?

Zwrot może mieć jeden z czterech statusów:

  • Oczekuje - dla nowego zwrotu, który nie został jeszcze zlecony do realizacji;
  • Zawieszony - zwrot został przekazany do realizacji i czekamy na potwierdzenie o prawidłowym zrealizowaniu zwrotu (zmiana statusu na zrealizowany może trwać ok. 2h);
  • Zatwierdzony (zrealizowany) - potwierdzenie prawidłowej realizacji zwrotu;
  • Odrzucony - wykonanie zwrotu nie było możliwe i środki zostały zwrócone na saldo.

Czy ta odpowiedź okazała się pomocna?

W dalszym ciągu potrzebujesz pomocy?

To pole jest wymagane. Podaj pełne imię i nazwisko, zaczynając od wielkiej litery. Możesz użyć myślnika w nazwisku dwuczłonowym. Poprawny format: Jan Kowalski, Anna Nowak-Kowalska.
To pole jest wymagane.Poprawny format: np. jan.kowalski@firma.com.
To pole jest wymagane, jeśli została wyrażona zgoda na kontakt telefoniczny lub SMSowy.Niepoprawny format numeru telefonu. Poprawny format: 987654321, albo +48987654321.

Opcjonalnie

Wymagana liczba znaków od 1 do 200. Dozwolone znaki specjalne: - .!?,:;)(.

Opcjonalnie

Nieprawidłowy format NIPu. Poprawny format: 895-899-65-88

Opcjonalnie

To pole jest wymagane. Wymagana liczba znaków od 10 do 1000. Dozwolone znaki specjalne: - .!?,:;)(.

Pozostało znaków: 1000

lub przeciągnij i upuść plik tutaj

Obsługiwane formaty: jpg, jpeg, png, pdf, gif, bmp
Maksymalna waga wszystkich plików: 5mb
Maksymalna liczba plików: 10


Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

14:12

0/1000

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Załóż konto online już teraz

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań dla Twojego biznesu.

Włącz płatności