What are you looking for?

Help center


How do I know if the request for the submission of documents has been sent by Przelewy24?

In order to verify the credibility of the email message received, you may write to us on the following address: merchant.service@przelewy24.pl

It is possible to attach filled-out forms as well as the scan of the ID directly in the client’s panel, i.e. there is no need to use electronic mail. You will find detailed instructions in the answer to the following question: How can I attach documents in Przelewy24 panel?

Was this answer helpful?

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

14:12

0/1000

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Create an online account now

Discover comprehensive solutions for your business.

Start cooperation