What are you looking for?

Help center


How can I attach documents in Przelewy24 panel?

In the email received from Przelewy24 (sent from mailservice@przelewy24.pl) you’ll find a link redirecting to the location where you will be able to supplement the required information and documents (individual link with authorisation token in domain verify.przelewy24.pl).

In Przelewy24 panel, elements to be filled in (text data, e.g. identity document number and/or files, e.g. scan of ID, company documents) are marked with an orange frame.

In the Documents section, each document required will have its dedicated location in the file.

Once all the fields are filled in and saved, click the "Submit the changes for verification” button placed in the top-right corner.

The button will remain inactive until ALL the required fields are filled in.

Was this answer helpful?

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

14:12

0/1000

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Create an online account now

Discover comprehensive solutions for your business.

Start cooperation