What are you looking for?
Nie znaleziono wyników
Nie znaleziono wyników
If the transaction status is other than COMPLETE, proceed in accordance with the information displayed below the transaction status.
The email address is provided to us from the web service which receives payment for products / services. You receive a message on the transaction because this email address was used to set up an account with the service/product provider.
In the first place, check the payment recipient name provided in the email you received and verify if the funds from your bank account were indeed collected. If your account was debited, ask the account co-owner/authorised user if they made the payment.
In case neither you nor any other authorised account users ordered the payment, the case must immediately be reported to the bank, law enforcement agencies and us (use the contact form).
If, on the other hand, the funds were not collected from your account, there is no need to worry. The person making the transaction must have made a mistake in their email address, which is why you received the notification. In this case, ignore the message.
Still need help?
Contact usJestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).
Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości
Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych
14:12
0/1000
Regulamin korzystania z Usługi Chatbot.
§1.
Postanowienia ogólne
§2.
Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:§3.
Zakres Usługi Chatbot
§4.
Warunki świadczenia Usługi Chatbot
§5.
Zakres odpowiedzialności Usługodawcy
§6.
Tryb postępowania reklamacyjnego
§7.
Dane osobowe
§8.
Postanowienia końcowe
Historia zmian:
§1.
General Provisions
§2
Definitions
The terms used in the Terms and Conditions hereto shall have the following meaning, respectively:§3.
Scope of Chatbot Service
§4
Terms and conditions of provision of Chatbot Service
§5.
Scope of liability of Service Provider
§6
Complaint handling procedure
§7.
Personal data
§8.
Final provisions
History of changes:
©PayPro SA 2025