What are you looking for?
Nie znaleziono wyników
Nie znaleziono wyników
Traditional transfers are dedicated to buyers who are not able to pay online. If you have an Internet account, we encourage you to select fast online transfer, BLIK or credit/debit card payment. In order to make a fast transfer select the logo of your bank while proceeding to payment.
If you’re unable to pay online, select traditional transfer from the list of payment methods at the stage of order finalisation. Once this option is selected, the transfer details and our bank account numbers will be displayed.
It is possible to download a filled-in payment template. If you want to pay at the bank or the post office, the template should be printed.
Very important! While making a payment at the bank or post office counter ,make sure the clerk has entered the correct p24 transaction number in the transfer title field. Unless the transfer title is correct, we may not be able to transfer it further to the recipient.
The payments are usually credited on our account on the next working day.
Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).
Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości
Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych
14:12
0/1000
Regulamin korzystania z Usługi Chatbot.
§1.
Postanowienia ogólne
§2.
Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:§3.
Zakres Usługi Chatbot
§4.
Warunki świadczenia Usługi Chatbot
§5.
Zakres odpowiedzialności Usługodawcy
§6.
Tryb postępowania reklamacyjnego
§7.
Dane osobowe
§8.
Postanowienia końcowe
Historia zmian:
§1.
General Provisions
§2
Definitions
The terms used in the Terms and Conditions hereto shall have the following meaning, respectively:§3.
Scope of Chatbot Service
§4
Terms and conditions of provision of Chatbot Service
§5.
Scope of liability of Service Provider
§6
Complaint handling procedure
§7.
Personal data
§8.
Final provisions
History of changes:
©PayPro SA 2025