What are you looking for?

Help center


How can I finish the payment?

The email message on the commencement of the transaction includes a link to check its status. Once you click the link, in case the status is “pending” and the seller makes it possible to complete it, a payment finalization option will be provided. If you’re unable to complete the payment through the email, you should start the order anew. In case of questions, contact the seller.

Was this answer helpful?

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Jestem PrzeLew i bardzo chętnie pomogę w zakresie rozwiązań technicznych i usług oferowanych przez PayPro (Przelewy24).

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania nie potrzebuję Twoich danych osobowych, więc proszę nie podawaj ich. Jeśli jednak tak się stanie, to będą one przetwarzane jedynie na potrzeby udzielania odpowiedzi przez okres nieprzekraczający 1 roku, liczony od dnia przesłania wiadomości

Poprzez rozpoczęcie korzystania z Chatbota akceptujesz Regulamin. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych

14:12

0/1000

Cześć! O co chcesz dziś zapytać?

Create an online account now

Discover comprehensive solutions for your business.

Start cooperation