Przypomnienie o płatności

Jeśli z jakiegoś powodu klient złoży zamówienie w sklepie internetowym, ale go nie opłaci, to przypomnimy mu o tym bez ponownego przechodzenia ścieżki zakupowej. Wygodna usługa pomoże dokończyć zakupy i pozytywnie wpłynie wzrost konwersji oraz przychodów.

Jak działa przypomnienie o płatnościach?

Mechanizm przypomnienia wysyła maila z linkiem do płatności, w sytuacji gdy klient nie zrealizuje płatności od razu po wyborze produktu. Funkcjonalność pozwala zamknąć proces zakupowy bez ponownego przechodzenia ścieżki zakupowejw sklepie.

Konfiguracja przypomnienia jest możliwa do ustawienia według:

  • czasu po dodaniu produktu do koszyka i braku realizacji płatności, po którym następuje wysyłka maila do klienta,
  • czasu ważności przesłanego linku do płatności w minutach (dostępne: 30, 60, 120, 240, 480)

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Zarejestruj się