Rozpoczyna się II edycja konkursu Kobieta e-commerce, organizowanego przez Fundację Kobiety e-Biznesu wraz z Partnerami. Jego celem jest wyróżnienie przedsiębiorczych pań, które realizują innowacyjne projekty w branży e-handlu.
Kandydatki mogą zgłaszać się same lub być nominowane przez osoby trzecie. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię oraz uzupełnić formularz zgłoszeniowy. Oceny dokona Jury konkursu złożone z ekspertów branży e-commerce.
Nagrody zostaną przyznane w 8 kategoriach:
- Najlepszy start-up e-commerce, której Partnerem jest serwis Przelewy24;
- Najlepszy sklep internetowy,
- Najlepszy e-marketing,
- Innowacja w e-commerce,
- Technologia dla e-commerce,
- Odpowiedzialny e-commerce,
- Przedsiębiorcza mama w e-commerce,
- The best influencer for e-commerce.
Ponadto, w drodze ogólnopolskiego głosowania internetowego, spośród wszystkich nominowanych nagrodzona zostanie Kobieta e-Commerce – w kategorii Wybór Internautów.
Kandydatki można zgłaszać do 19 marca 2023 r. za pośrednictwem strony: www.kobietaecommerce.pl