Rozpoczyna się II edycja konkursu Kobieta e-commerce, organizowanego przez Fundację Kobiety e-Biznesu wraz z Partnerami. Jego celem jest wyróżnienie przedsiębiorczych pań, które realizują innowacyjne projekty w branży e-handlu.

Kandydatki mogą zgłaszać się same lub być nominowane przez osoby trzecie. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię oraz uzupełnić formularz zgłoszeniowy. Oceny dokona Jury konkursu złożone z ekspertów branży e-commerce.

Nagrody zostaną przyznane w 8 kategoriach:

  • Najlepszy start-up e-commerce, której Partnerem jest serwis Przelewy24;
  • Najlepszy sklep internetowy,
  • Najlepszy e-marketing,
  • Innowacja w e-commerce,
  • Technologia dla e-commerce,
  • Odpowiedzialny e-commerce,
  • Przedsiębiorcza mama w e-commerce,
  • The best influencer for e-commerce.

Ponadto, w drodze ogólnopolskiego głosowania internetowego, spośród wszystkich nominowanych nagrodzona zostanie Kobieta e-Commerce – w kategorii Wybór Internautów.

Kandydatki można zgłaszać do 19 marca 2023 r. za pośrednictwem strony: www.kobietaecommerce.pl