ZenCard dostępny we wtyczkach Przelewy24

Platforma ma za zadanie rozszerzyć funkcjonalność sklepów internetowych i ułatwić prowadzenie programów lojalnościowych dla klientów.

Istotą ZenCard jest nagradzanie klienta za zakupy, jakie wykonuje, jednocześnie maksymalnie upraszczając proces tak, aby nie musiał dbać o odbiór promocji we własnym zakresie ani posiadać kuponów, bonów i kodów rabatowych. ZenCard to technologia stworzona z myślą̨ o każdym sklepie, chcącym prowadzić́ swój własny, unikalny program lojalnościowy.



Jest to nowe na polskim rynku rozwiązanie, które pozwala bez wysiłku zdobywać nowych Klientów oraz lojalizować istniejących. Kupujący nie musi dbać o odbiór nagrody we własnym zakresie, pamiętać o należnych mu zniżkach czy poszukiwać kodów promocyjnych w sieci. Dzięki ZenCard proces rejestracji, redempcji nagród I lojalizacji klientów zostaje maksymalnie uproszczony, co powoduje, że użytkownicy chętniej przystępują do programu i korzystają z promocji. Technologia pozwala na przygotowanie spersonalizowanej oferty i komunikacji z Klientem, uwzględniającej jego zachowania zakupowe i zainteresowania.

Obecnie większość sklepów przyznaje rabaty z pominięciem segmentacji swoich Klientów. Dzięki technologii ZenCard, kampanie promocyjne będą sprofilowane i spersonalizowane, a tym samym znacznie skuteczniejsze. Pozytywne emocje związane z zakupami w danym sklepie pogłębiają lojalność Klienta do marki i zwiększają prawdopodobieństwo powrotu do sklepu. Wyeliminowanie plastikowych kart i tradycyjnych kuponów to wygoda dla kupujących, a dla sprzedawców nowe możliwości dotarcia do wielomilionowej rzeszy posiadaczy kart płatniczych.

W celu korzystania z technologii w sklepach internetowych, opracowana została wtyczka Przelewy24 z wbudowaną funkcjonalnością ZenCard. Integracja sklepu jest dzięki temu prosta i szybka – nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. Integracja na poziomie koszyka gwarantuje w pełni automatyczną obsługę. Wdrożenie modułu w sklepie internetowym zajmuje tyle, ile sama instalacja wtyczki. To oznacza, że klient w e-commerce może zapłacić w dowolny sposób (karta płatnicza, pay-by-link, tradycyjny przelew, etc.), mając pewność poprawnego naliczenia rabatu.

Pierwsze kroki z systemem pomogą pokonać konsultanci ZenCard, którzy zarówno na początku jak też na dalszych etapach będą wspierać sprzedawców swoją wiedzą I doświadczeniem.

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

14   VIII
2019

CD PROJEKT RED partnerem Przelewy24

Powstałe w 2002 roku studio CD PROJEKT RED tworzy i wydaje gry wideo na komputery osobiste oraz konsole najnowszej generacji.
12   VIII
2019

Deichmann partnerem Przelewy24

Deichmann to jedna z większych firm branży obuwniczej na polskim rynku.
2   VIII
2019

Alians strategiczy Nets i Przelewy24

Alians tworzy jednego z największych graczy na polskim rynku dostawców usług płatniczych – P24 DotCard.