Zbliża się kolejna, ósma z kolei edycja największego zakupowego święta - Singles Day Shopping Festival. W ubiegłym roku, dnia 11 listopada, w ciągu 24h dokonano zakupów na zawrotną kwotę 14.3 miliardów dolarów, ustanawiając niepodważalny rekord świata w eCommerce.
Obroty podczas pierwszej edycji Singles Day Shopping Festival w 2009 roku wyniosły około 100 mln dolarów. Od tamtej pory, popularność akcji stale rośnie i przyciąga coraz więcej osób z całego świata. 11 listopada ubiegłego roku, Grupa Alibaba już w ciągu pierwszych kilku godzin odnotowała sprzedaż na poziomie 5,7mld dolarów wyprzedzając wszystkie inne największe portale e-commerce na świecie. W ciągu 24h dokonano zakupów na zawrotną kwotę 14.3 miliardów dolarów, ustanawiając niepodważalny rekord świata w eCommerce. Z dużym prawdopodobieństwem rekord ten zostanie pobity również w tym roku, przy czynnym udziale polskich konsumentów. Rodzimi kupujący mogą bowiem dokonać płatności za zakupy w najdogodniejszy możliwy sposób – automatycznym przelewem w złotówkach, bez żadnych kosztów dodatkowych. Dzięki operatorowi Przelewy24, polscy konsumenci dokonują natychmiastowej płatności ze swojego konta bez narażania się na niekorzystne przewalutowania czy opóźnienia w księgowaniu, a schemat płatności jest identyczny, ze znanym im z polskich e-sklepów.