Serwis Przelewy24 po raz kolejny został partnerem kampanii organizowanej przez Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej. Kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” powstała w 2015 roku, a jej celem jest zachęcanie kobiet do wykonywania regularnych badań oraz edukacja na temat znaczenia diagnostyki choroby nowotworowej piersi.
Kampania obejmuje szereg działań promujących profilaktykę raka piersi, m.in. cykl warsztatów edukacyjnych, spotkania z lokalnymi społecznościami oraz wydanie specjalnego kalendarza ze zdjęciami mężczyzn-sportowców.
Premiera kalendarza „Power of Community 2023” odbędzie się w październiku. Wzorem lat ubiegłych w sesji zdjęciowej udział wzięli, m.in. trener i motywator Daniel Qczaj, kulturysta Michał Karmowski, crossfitowiec Bartek Lipka oraz wielu innych znanych sportowców. Dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi.