Zapraszamy do lektury nowego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej ‘Mr & Mrs E-commerce”, dotyczącego zachowań konsumenckich w internecie, z uwzględnieniem płci i wieku. Serwis Przelewy24 jest jego partnerem merytorycznym.

- Wyniki badania przeprowadzonego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej pokazują, że znaczące różnice pomiędzy przedstawicielami płci pod względem ich zachowań zakupowych w e-commerce istnieją już tylko w stereotypach. W rzeczywistości, kobiety i mężczyźni podczas zakupów online mają bardzo podobne preferencje oraz podejmują zbliżone decyzje – mówi Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24.

W raporcie znajdziemy interesujące dane dotyczące m.in. częstotliwości zakupów online, wykorzystywanych urządzeń czy ulubionych metod płatności kobiet i mężczyzn. Jednym z ciekawych wniosków jest to, że przedstawiciele obu płci równie chętnie wypróbowują nowe metody opłacenia zamówienia, takie jak płatności odroczone.

Więcej interesujących danych w raporcie ‘Mr & Mrs E-commerce.