Zachęcamy do lektury najnowszego opracowania na temat branży handlu elektronicznego w Polsce, przygotowanego przez firmę badawczą Gemius.

Raport „E-commerce w Polsce 2021” zawiera najbardziej aktualne dane na temat klientów sklepów internetowych – zebrane w maju i czerwcu 2021 r., czyli już po zmianach wywołanych pandemią Covid-19. Ankietowali odpowiadali na pytania o najczęściej wybierane kategorie produktowe, ulubione sposoby dostawy czy preferowane metody płatności online.

Autorzy raportu przyjrzeli się także najnowszym trendom w branży e-commerce, takim jak odwrócone ROPO, czy dalszy wzrost zainteresowania zakupami z urządzeń mobilnych.

Co wynika z raportu Gemius?

  • Już 77% polskich internautów kupuje online.
  • Prawie 1/3 ankietowanych zamawia w sieci więcej produktów niż przed pandemią.
  • 76% badanych e-kupujących dokonuje zakupów za pośrednictwem smartfona.
  • Najczęściej wybieraną formą płatności pozostają szybkie przelewy przez serwis płatności.

Więcej interesujących informacji znajduje się w raporcie, który można pobrać na stronie internetowej Gemius Polska.