Przelewy24 partnerem nowego raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie."

Przelewy24 to główny partner piątej edycji raportu, wzbogaconej w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków.



Zmiany na plus

Raport pokazuje, że kupujemy online jeszcze chętniej niż rok temu - odsetek kupujących w sieci wzrósł o +15p.p. Oznacza to, że obecnie już 72% polskich internautów to e-klienci. Dodatkowo, kupujący zwiększyli częstotliwość zakupów online, także ze względu na ostatnie obostrzenia dotyczące sklepów stacjonarnych. Kolejnym optymistycznym faktem jest zwiększenie wartości e-koszyka. Od 67% do 78% kupujących w sieci konsumentów (w zależności od kategorii) deklaruje, że wartość ich koszyka zakupowego jest taka sama lub wyższa niż offline. Oznacza to, że Polacy przestali bać się droższych e-zakupów, a ich chęć do spędzania czasu w świecie online rośnie.

Bezpieczeństwo ma znaczenie

Warte obserwacji były także preferencje klientów dotyczące metod dostawy i płatności. Polscy konsumenci coraz częściej zamawiają towary do dedykowanych punktów odbioru - paczkomatów, coolomatów, lodówkomatów. Ta tendencja jest szczególnie dostrzegalna obecnie, podczas pandemii. Natomiast w kwestii metod płatności, w stosunku do 2019. roku, najbardziej popularne okazały się bezpieczne, wygodne i szybkie metody płatności - BLIK oraz szybkie przelewy.

Całokształt wygody

Inne aspekty związane z zakupami i preferencjami konsumentów, dotyczące także zakupów zagranicznych zostały zawarte w pełnym raporcie "Omni Commerce. Kupuję wygodnie." dostępnym tutaj. Dane w publikacji pochodzą z badania zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez Mobile Institute.

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

30   VI
2020
25   VI
2020

E-Izba Friday z CCO Przelewy24

W piątek, 3 lipca o 9:00 zapraszamy na e-Izba Friday z udziałem CCO Przelewy24, Jackiem Kineckiego.
15   VI
2020

Summer Sale w Aliexpress

Cashback do 9% i dedykowany kod rabatowy!