Przelewy24 partnerem kampanii edukacyjnej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”.

Kampania edukacyjna "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej, a jej celem jest popularyzacja profilaktyki raka piersi.

Intencją organizatorów kampanii jest inspirowanie do podejmowania tematu systematycznych badań piersi oraz dostarczenie w szczególności mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia bliskich kobiet dotkniętych chorobą nowotworową oraz umiejętności w zakresie badania piersi partnerek.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie kolejnej edycji kalendarza "Power of Community 2018" z udziałem crossfitowców wspierających kampanię, którzy zadeklarowali, że będą systematycznie szerzyć zdobytą w ramach kampanii wiedzę. Kalendarz jest dostępny na stronie fundacji, a cena jednego egzemplarza to 69 zł. Operator Przelewy24 przekaże całość środków bezpośrednio na konto fundacji OnkoCafe, która przeznaczy je na pomoc kobietom z zaawansowanym rakiem piersi.

bf.png

kt.png

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

17   XII
2018

Zmiana formatu numeru transakcji

Nastąpi zmiana formatu numeru transakcji Przelewy24.
10   XII
2018

Finał XVIII Szlachetnej Paczki

Kolejny raz z wielką przyjemnością włączyliśmy się do akcji Szlachetna Paczka.
22   XI
2018

Kampania phishingowa

UWAGA! Trwa kampania phishingowa, w której nadawca posługuje się spreparowanym potwierdzeniem transakcji z systemu Przelewy24. Kampania ma na celu zainfekowanie komputera lub telefonu ofiary złośliwym oprogramowaniem.
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA