Przelewy24 partnerem kampanii edukacyjnej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”.

Kampania edukacyjna "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej, a jej celem jest popularyzacja profilaktyki raka piersi.

Intencją organizatorów kampanii jest inspirowanie do podejmowania tematu systematycznych badań piersi oraz dostarczenie w szczególności mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia bliskich kobiet dotkniętych chorobą nowotworową oraz umiejętności w zakresie badania piersi partnerek.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie kolejnej edycji kalendarza "Power of Community 2018" z udziałem crossfitowców wspierających kampanię, którzy zadeklarowali, że będą systematycznie szerzyć zdobytą w ramach kampanii wiedzę. Kalendarz jest dostępny na stronie fundacji, a cena jednego egzemplarza to 69 zł. Operator Przelewy24 przekaże całość środków bezpośrednio na konto fundacji OnkoCafe, która przeznaczy je na pomoc kobietom z zaawansowanym rakiem piersi.

bf.png

kt.png

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

30   VI
2020
25   VI
2020

E-Izba Friday z CCO Przelewy24

W piątek, 3 lipca o 9:00 zapraszamy na e-Izba Friday z udziałem CCO Przelewy24, Jackiem Kineckiego.
23   VI
2020

Przelewy24 partnerem nowego raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie."

Przelewy24 to główny partner piątej edycja raportu, wzbogaconej w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków.