Przelewy24 partnerem kampanii edukacyjnej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”.

Kampania edukacyjna "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej, a jej celem jest popularyzacja profilaktyki raka piersi.

Intencją organizatorów kampanii jest inspirowanie do podejmowania tematu systematycznych badań piersi oraz dostarczenie w szczególności mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia bliskich kobiet dotkniętych chorobą nowotworową oraz umiejętności w zakresie badania piersi partnerek.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie kolejnej edycji kalendarza "Power of Community 2018" z udziałem crossfitowców wspierających kampanię, którzy zadeklarowali, że będą systematycznie szerzyć zdobytą w ramach kampanii wiedzę. Kalendarz jest dostępny na stronie fundacji, a cena jednego egzemplarza to 69 zł. Operator Przelewy24 przekaże całość środków bezpośrednio na konto fundacji OnkoCafe, która przeznaczy je na pomoc kobietom z zaawansowanym rakiem piersi.

bf.png

kt.png

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

14   VIII
2019

CD PROJEKT RED partnerem Przelewy24

Powstałe w 2002 roku studio CD PROJEKT RED tworzy i wydaje gry wideo na komputery osobiste oraz konsole najnowszej generacji.
12   VIII
2019

Deichmann partnerem Przelewy24

Deichmann to jedna z większych firm branży obuwniczej na polskim rynku.
2   VIII
2019

Alians strategiczy Nets i Przelewy24

Alians tworzy jednego z największych graczy na polskim rynku dostawców usług płatniczych – P24 DotCard.