Przelewy24 partnerem kampanii edukacyjnej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”.

Kampania edukacyjna "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej, a jej celem jest popularyzacja profilaktyki raka piersi.

Intencją organizatorów kampanii jest inspirowanie do podejmowania tematu systematycznych badań piersi oraz dostarczenie w szczególności mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia bliskich kobiet dotkniętych chorobą nowotworową oraz umiejętności w zakresie badania piersi partnerek.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie kolejnej edycji kalendarza "Power of Community 2018" z udziałem crossfitowców wspierających kampanię, którzy zadeklarowali, że będą systematycznie szerzyć zdobytą w ramach kampanii wiedzę. Kalendarz jest dostępny na stronie fundacji, a cena jednego egzemplarza to 69 zł. Operator Przelewy24 przekaże całość środków bezpośrednio na konto fundacji OnkoCafe, która przeznaczy je na pomoc kobietom z zaawansowanym rakiem piersi.

bf.png

kt.png

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

19   IX
2019

Konferencja w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie

11 września pracownicy Przelewy24, specjaliści w zakresie cyfrowego bezpieczeństwa, wzięli udział w konferencji dotyczącej bezpieczeństwa sektora finansowego.
13   IX
2019

Ostrzeżenie KNF w związku z PSD II

Biuro prasowe Komisji Nadzoru Finansowego opublikowało komunikat, w którym ostrzega przed ewentualnymi atakami phishingowymi związanymi z PSD II.
12   IX
2019

PSD II - podstawowe informacje

14 września 2019 r. wejdą w życie postanowienia unijnej dyrektywy PSDII o usługach płatniczych.