Przelewy24 partnerem kampanii edukacyjnej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”.

Kampania edukacyjna "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej, a jej celem jest popularyzacja profilaktyki raka piersi.

Intencją organizatorów kampanii jest inspirowanie do podejmowania tematu systematycznych badań piersi oraz dostarczenie w szczególności mężczyznom wiedzy o sposobach wsparcia bliskich kobiet dotkniętych chorobą nowotworową oraz umiejętności w zakresie badania piersi partnerek.

Zwieńczeniem projektu będzie wydanie kolejnej edycji kalendarza "Power of Community 2018" z udziałem crossfitowców wspierających kampanię, którzy zadeklarowali, że będą systematycznie szerzyć zdobytą w ramach kampanii wiedzę. Kalendarz jest dostępny na stronie fundacji, a cena jednego egzemplarza to 69 zł. Operator Przelewy24 przekaże całość środków bezpośrednio na konto fundacji OnkoCafe, która przeznaczy je na pomoc kobietom z zaawansowanym rakiem piersi.

bf.png

kt.png

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

22   I
2020

Podsumowanie roku 2019 – Przelewy24 w liczbach

Przypominamy najważniejsze fakty z działalności Przelewy24 w formie infografiki.
10   I
2020

Przelewy24 partnerem Plebiscytu Komputronik Gaming

Odpowiedz na jedno pytanie i zdobądź nagrodę ufundowaną przez Przelewy24.
31   XII
2019

Szczęśliwego Nowego Roku

Życzymy samych sukcesów w 2020 roku.