Kongres od 3 lat jednoczy czołowych praktyków rynku e-commerce i retail w Polsce i Europie Środkowej, tworząc sprzyjającą atmosferę i profesjonalną przestrzeń biznesową do networkingu, wymiany wiedzy, rozmów i analiz rynku. Temat przewodni IV Kongresu Dyrektorów E-commerce to STRATEGIE ROZWOJU E-COMMERCE. Organizatorzy skupili się na ukazaniu głównych strategii wzrostu sprzedaży i efektywności eCommerce, które są na co dzień wykorzystywane przez liderów rynku oraz stanowią inspirację dla nowych biznesów, takich jak: procesy wewnętrzne i logistyka, performance marketing i marketing automation, architektura i elastyczność systemów IT oraz cross border i nowe rynki.
Temat tegorocznego wydarzenia:
Strategie rozwoju e-commerce
- 30 wystąpień i warsztatów
- 1h konsultacji z wybranym prowadzącym
- networkingowe imprezy towarzyszące
- 150 dyrektorów z całej Polski i CEE
- 5 zagranicznych prelegentów
- tłumaczenie symultaniczne wszystkich prezentacji
Organizator: Grupa Unity
Zapraszamy na prelekcję Dyrektora Sprzedaży E-commerce Przelewy24, Jacka Kineckiego, który w wystąpieniu pt. „SPRZEDAŻ BEZ GRANIC – ROLA PŁATNOŚCI ON-LINE WE WSPÓŁCZESNYM E-COMMERCE.” Odpowie na pytania: Czy prowadzenie międzynarodowego e-commerce jest trudniejsze od działalności lokalnej?; Z jakich narzędzi powinien skorzystać e-sprzedawca planujący sprzedaż produktów i usług klientom zagranicznym?; Jakie metody płatności są najczęściej wybierane przez klientów zagranicznych a jakie przez e-sprzedawców i dlaczego są różne?
Zapraszamy!
Zespół Przelewy24