Koniec “cookies”, modelowanie danych, content z AI, a może coś innego? Co będzie miało największy wpływ na e-commerce w 2024? Pytamy o to eksperów Bluerank w najnowszym odcinku podcastu Prze-commerce.
Jak zapowiada się nowy rok dla e-commerce? Które narzędzia analityczne oraz sztucznej inteligencji wprowadzone w 2023 będą miały największy wpływ na kształtowanie strategii digital? W rozmowie z Bluerank przeanalizowaliśmy pojawiające się trendy pod kątem ich użyteczności dla tych, którzy działają w e-commerce. Anna Miller-Wielgus i Piotra Matusiak podpowiadają, jak poprawiać konwersję i kształtować customer journey klientów, bazując na najnowszych osiągnięciach digital marketingu.
Naszymi gośćmi są:
Anna Miller-Wielgus, Head of Performance Marketing Bluerank
Head of Performance Marketing w agencji interaktywnej Bluerank, z branżą SEM związana od 2013 roku. Certyfikowana specjalistka Digital Marketingu na poziomie DIMAQ Professional.
Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla czołowych klientów z branży e-commerce i lead-gen. W codziennej pracy odpowiada za budowanie strategii performance marketingowych oraz pozyskiwanie nowych klientów agencji. Prelegentka na wielu wydarzeniach branżowych, takich jak IAB How to SEM czy Blueffect. Członkini grupy merytorycznej "Performance Marketing" Izby Gospodarki Elektronicznej. Prowadzona przez nią kampania Google Ads zdobyła nagrodę w konkursie European Search Awards w kategorii Best PPC Campaign.
Piotr Matusiak, SEO Strategy Process Supervisor Bluerank
Od 2008 r. w branży digital na stanowiskach specjalisty SEM w największych łódzkich agencjach. Specjalizuje się w SEO, ale posiada również doświadczenia zawodowe wykraczające poza kanał organic. Sprawdzał się m.in. w roli menedżera projektów rozwijając e-commerce po stronie marki. Podczas 15-letniej kariery wykonał setki audytów SEO, szkoleń i strategii. Prowadził/współprowadził dziesiątki projektów m.in dla telekomów, marketplaceów, banków czy drogerii. Koordynował projekty wygrywające w takich konkursach jak: Golden Arrow, European Search Awards, Performance Marketing Diamonds CEE, Power of Content Marketing Awards czy SemKRK Awards. Prelegent m.in. na IAB HowTo, SemKRK, SEMBoat, Blueffect, SEO Poland On Tour. Aktualnie jako Supervisor koordynuje wątki strategiczne i new businnesowe w dziale SEO Bluerank.
Bluerank to agencja specjalizująca się w marketingu interaktywnym, czyli #SEO #SEM i #performance.