„P24NOW – historie rodzinne” kampania serwisu Przelewy24

Aktualności e-commerce
07.04.2021

Serwis Przelewy24 przedstawia: P24NOW – historie rodzinne kampanię dedykowaną nowej metodzie płatności.

W marcu 2021 serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW. Dziś zaprasza nas do poznania Oli i Tomka oraz ich rodzin w kampanii poświęconej P24NOW.

Kampania od 06.04 dostępna jest w Internecie, a od 19.04 w wybranych stacjach telewizyjnych.

Bohaterami jest para - Ola i Tomek oraz ich rodziny. W pięciu spotach zobaczymy krótkie historyjki opowiadające o zakupach – tych spontanicznych i planowanych – i o tym jak nasi bohaterowie łatwo, bezstresowo i bezpiecznie korzystają z metody płatności P24NOW.

„P24NOW to ogólnodostępna metoda płatności „trzy w jednym” – limit odnawialny aż do 10 000 zł, płatność odroczona do 54 dni oraz korzystne raty. Chcieliśmy, aby spoty pokazywały jak łatwe i bezpieczne jest korzystanie z tej metody płatności i podkreślały, że to klient decyduje i wybiera dogodny dla siebie sposób spłaty, co jest jednym z benefitów tego produktu – mówi Jacek Kinecki CCO Przelewy24.

Oprócz Oli i Tomka w kampanii widzimy również ich rodziców, co pokazuje, że P24NOW to metoda płatności przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej. Zakupy, na jakie decydują się bohaterowie to ubrania, elektronika, kosmetyki, biżuteria, agd, a nawet kursy językowe. To pokazuje, że P24NOW sprawdza się w wielu branżach.

„Inspiracją dla spotów była estetyka filmów Wesa Andersona – odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Warto zwrócić też uwagę na sposób komunikacji – zdecydowaliśmy się na wpadającą w ucho rymowankę, której stałe elementy, w przystępny sposób opisujące produkt, wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty. – mówi Magdalena Grablewska Marketing Manager serwisu Przelewy24.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk, która, pozyskała projekt w drodze konkursu.

Agencja odpowiada także za planowanie i zakup kampanii internetowej P24NOW.

Cieszymy się, że pomimo funkcjonowania w wymagających czasach, udało nam się dzięki zaufaniu naszego Klienta i modelowej współpracy z nim, stworzyć nieszablonowy projekt, który ma szansę stać się zapamiętywalnym i wyróżniającym w przestrzeni reklamowej – dodaje Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający OldBoys&FreshMilk.

Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE.

Za produkcje spotów odpowiada Dom Produkcyjny Muchas Gracias.

Link do strony tutaj

Link do spotu tutaj

Udostępnij:
Podobne artykuły

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Zarejestruj się