Zapraszamy do lektury nowego raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie 2022”, którego Partnerem został serwis Przelewy24. Publikacja przygotowana przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Mobile Institute zawiera aktualne informacje na temat preferencji klientów w kontekście zakupów wielokanałowych.

To już siódma edycja raportu. Tegoroczną nowością jest rozdział dotyczący płatności odroczonych. Świadomość istnienia takiego rozwiązania jest wśród internautów całkiem znaczna. Wiedzę, czym są płatności odroczone, deklaruje ponad połowa badanych internautów oraz 71% kupujących w sieci. Co istotne, największa znajomość tego rozwiązania jest wśród konsumentów w grupie wiekowej 25-44, a więc w najbardziej aktywnej grupie klientów e-commerce.

Najciekawsze dane:

  • 87% badanych konsumentów kupuje online;
  • najczęściej wybieranymi metodami w omnicommerce pozostają szybki przelew (33%) oraz BLIK (21%);
  • dla 2/3 konsumentów ważne jest to, aby marka była dostępna online i offline;
  • 38% kupujących online wypróbowało już płatności odroczone.

W najnowszej publikacji e-Izby znalazł się także komentarz ekspercki Jacka Kineckiego, CEO Przelewy24.

Raport można pobrać tutaj.