Informujemy o premierze nowego odcinka podcastu, który jest obowiązkową pozycją dla każdego nowoczesnego sprzedawcy.

Tym razem na tapet bierzemy Omnichannel – strategię kluczową dla przewagi konkurencyjnej, zwłaszcza po intensywnym okresie wyprzedaży.

Jak Połączyć E-commerce ze Sklepem Stacjonarnym i Zwiększyć Sprzedaż?

Michał Bzowy (VP i CIO w Przelewy24) rozmawia z Tomaszem Zagrajkiem (Director, Business Development, Digital & Acceptance w Mastercard) o tym, jak skutecznie zunifikować doświadczenia klienta między światem online i sklepami fizycznymi. Pytanie nie brzmi, czy handlować online, czy stacjonarnie, ale jak skutecznie połączyć te światy.

Czego dowiesz się z podcastu?

  • Dowiesz się, dlaczego spójność cen, stanów magazynowych i doświadczenia klienta jest kluczowa dla przewagi rynkowej.
  • Eksperci wyjaśniają, jak wykorzystać dane z obu kanałów (offline i online) do personalizacji oferty i dosprzedaży.
  • Zobaczysz, jak zapewnić klientom możliwość płacenia tak, jak lubią, oraz jak przygotować się technologicznie na przyszłe piki sprzedażowe.
  • Poznasz trendy, w tym rolę Sztucznej Inteligencji (Agent e-commerce), które zostaną z nami na stałe w świecie handlu.
  • Dowiesz się, dlaczego sprzedaż nie kończy się 24 grudnia i jak przekształcić wyzwania logistyczne (jak np. sezon zwrotów w styczniu/lutym) w nowe szanse sprzedażowe.

Spis Treści

  1. [00:00] Czy Black Friday to zawsze koszmar, czy jednak szansa na przetestowanie strategii Omnichannel?
  2. [02:35] Jak uniknąć najczęstszego błędu, czyli różnych cen i stanów magazynowych w kanale online i offline?
  3. [05:17] Dlaczego klient nie może odebrać w aptece towaru, który widzi na półce, mimo że złożył zamówienie online?
  4. [07:27] Jak pogodzić cele sprzedażowe działu e-commerce i sklepów stacjonarnych, by się nie kanibalizowały?
  5. [11:10] W jaki sposób dane z płatności fizycznych pomagają przewidzieć zachowania klientów online?
  6. [15:14] Jakie są największe wyzwania technologiczne przed pikami sprzedażowymi (poza samymi metodami płatności)?
  7. [19:36] Co należy zrobić, gdy już po piku sprzedażowym myślisz o przygotowaniach do następnego?
  8. [20:42] Jakie trendy, w tym Sztuczna Inteligencja (agent e-commerce), zostaną z nami na stałe w świecie handlu?
  9. [22:32] Dlaczego sprzedaż nie kończy się 24 grudnia i jak zamienić sezon zwrotów (styczeń/luty) w szansę?
  10. [25:52] Czy za kilka lat Omnichannel przestanie istnieć, bo świat handlu będzie już w pełni zunifikowany (Unified Commerce)?

Obejrzyj podcast na naszym kanale YouTube.

Jeśli chcesz sprzedawać mądrzej, lepiej i z przewagą nad konkurencją, subskrybuj kanał Przelewy24_Official. Zostaw w komentarzu swoje wyzwania związane z Omnichannelem i tematy, o których powinniśmy porozmawiać w kolejnych odcinkach.