Czasowa niedostępność bankowości elektronicznej w Deutsche Bank Polska S.A. oraz Santander Bank Polska S.A.

W związku z zaplanowanym na 9 listopada 2018 r. przeniesieniem wydzielonej części Deutsche Bank Polska S.A. do Santander Bank Polska S.A. przekazujemy ważne informacje:



9 listopada 2018 r.

Przelewy zewnętrzne wprowadzone i zautoryzowane w db easyNET lub db powerNET w tym dniu po godzinie 15:00 będą zarejestrowane w kolejnym dniu roboczym i zostaną automatycznie przeniesione do Santander Bank Polska S.A

10-11 listopada 2018 r.

Systemy bankowości elektronicznej Deutsche Bank Polska S.A. (db easyNET oraz db powerNET) oraz Santander Bank Polska S.A. (Santander online, Mini Firma, Moja Firma Plus, iBiznes24) będą niedostępne. Aplikacja Santander mobile nie będzie działać do niedzieli do godziny 20.00.

12 listopada 2018 r.

Funkcjonalności db easyNET oraz db powerNET zostaną wyłączone, a serwisy będą służyły jedynie do procesu przeniesienia do usług bankowości elektronicznej Santander Bank Polska S.A. Po aktywacji usług w nowym serwisie i pierwszym zalogowaniu od razu będzie można złożyć dyspozycje (np. polecenia przelewu).


WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

20   III
2019

Przelewy24 firmą roku świata bezgotówkowego

Dnia 19 marca na gali VII Cashless Congress zostały wręczone eDukaty 2019, przyznawane czołowym firmom i ekspertom z rynku płatności bezgotówkowych.
18   III
2019

Big Brother Polska z płatnościami Przelewy24

Widzowie Big Brother Polska głosują na uczestników za pośrednictwem Przelewy24.
13   III
2019

Kampania phishingowa

UWAGA! Trwa kampania phishingowa, w której nadawca posługuje się spreparowanym potwierdzeniem transakcji z systemu Przelewy24. Kampania ma na celu zainfekowanie komputera lub telefonu ofiary złośliwym oprogramowaniem.
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA