Czasowa niedostępność bankowości elektronicznej w Deutsche Bank Polska S.A. oraz Santander Bank Polska S.A.

W związku z zaplanowanym na 9 listopada 2018 r. przeniesieniem wydzielonej części Deutsche Bank Polska S.A. do Santander Bank Polska S.A. przekazujemy ważne informacje:



9 listopada 2018 r.

Przelewy zewnętrzne wprowadzone i zautoryzowane w db easyNET lub db powerNET w tym dniu po godzinie 15:00 będą zarejestrowane w kolejnym dniu roboczym i zostaną automatycznie przeniesione do Santander Bank Polska S.A

10-11 listopada 2018 r.

Systemy bankowości elektronicznej Deutsche Bank Polska S.A. (db easyNET oraz db powerNET) oraz Santander Bank Polska S.A. (Santander online, Mini Firma, Moja Firma Plus, iBiznes24) będą niedostępne. Aplikacja Santander mobile nie będzie działać do niedzieli do godziny 20.00.

12 listopada 2018 r.

Funkcjonalności db easyNET oraz db powerNET zostaną wyłączone, a serwisy będą służyły jedynie do procesu przeniesienia do usług bankowości elektronicznej Santander Bank Polska S.A. Po aktywacji usług w nowym serwisie i pierwszym zalogowaniu od razu będzie można złożyć dyspozycje (np. polecenia przelewu).


WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

26   III
2020

Przelewy24 partnerem raportu „E-Commerce w czasie kryzysu 2020”

W nowej publikacji przeczytasz m.in. o wpływie koronawirusa na e-handel.
24   III
2020

Przelewy24 z nagrodą eDukat

Dziękujemy za wyróżnienie!
20   III
2020

100 000 zł dla szpitala zakaźnego

Serwis Przelewy24 wspiera poznański szpital w walce z koronawirusem