Czasowa niedostępność bankowości elektronicznej w Deutsche Bank Polska S.A. oraz Santander Bank Polska S.A.

W związku z zaplanowanym na 9 listopada 2018 r. przeniesieniem wydzielonej części Deutsche Bank Polska S.A. do Santander Bank Polska S.A. przekazujemy ważne informacje:



9 listopada 2018 r.

Przelewy zewnętrzne wprowadzone i zautoryzowane w db easyNET lub db powerNET w tym dniu po godzinie 15:00 będą zarejestrowane w kolejnym dniu roboczym i zostaną automatycznie przeniesione do Santander Bank Polska S.A

10-11 listopada 2018 r.

Systemy bankowości elektronicznej Deutsche Bank Polska S.A. (db easyNET oraz db powerNET) oraz Santander Bank Polska S.A. (Santander online, Mini Firma, Moja Firma Plus, iBiznes24) będą niedostępne. Aplikacja Santander mobile nie będzie działać do niedzieli do godziny 20.00.

12 listopada 2018 r.

Funkcjonalności db easyNET oraz db powerNET zostaną wyłączone, a serwisy będą służyły jedynie do procesu przeniesienia do usług bankowości elektronicznej Santander Bank Polska S.A. Po aktywacji usług w nowym serwisie i pierwszym zalogowaniu od razu będzie można złożyć dyspozycje (np. polecenia przelewu).


WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

17   V
2019

15. urodziny Przelewy24

W tym szczególnym dla nas dniu chcemy podziękować za wszystkie przyznane serwisowi Przelewy24 w ciągu tych 15 lat nagrody, z których największą jest zaufanie 90 000 partnerów oraz milionów osób korzystających z naszych usług każdego dnia.
16   V
2019

Akcja informacyjna Związku Banków Polskich

Związek Banków Polskich rozpoczyna akcję informacyjną dotyczącą fałszywych stron udających pośredników szybkich płatności.
7   V
2019

Konferencja I LOVE COMMERCE

Przelewy24 partnerem konferencji I ♥️ Commerce