Czasowa niedostępność bankowości elektronicznej w Deutsche Bank Polska S.A. oraz Santander Bank Polska S.A.

W związku z zaplanowanym na 9 listopada 2018 r. przeniesieniem wydzielonej części Deutsche Bank Polska S.A. do Santander Bank Polska S.A. przekazujemy ważne informacje:



9 listopada 2018 r.

Przelewy zewnętrzne wprowadzone i zautoryzowane w db easyNET lub db powerNET w tym dniu po godzinie 15:00 będą zarejestrowane w kolejnym dniu roboczym i zostaną automatycznie przeniesione do Santander Bank Polska S.A

10-11 listopada 2018 r.

Systemy bankowości elektronicznej Deutsche Bank Polska S.A. (db easyNET oraz db powerNET) oraz Santander Bank Polska S.A. (Santander online, Mini Firma, Moja Firma Plus, iBiznes24) będą niedostępne. Aplikacja Santander mobile nie będzie działać do niedzieli do godziny 20.00.

12 listopada 2018 r.

Funkcjonalności db easyNET oraz db powerNET zostaną wyłączone, a serwisy będą służyły jedynie do procesu przeniesienia do usług bankowości elektronicznej Santander Bank Polska S.A. Po aktywacji usług w nowym serwisie i pierwszym zalogowaniu od razu będzie można złożyć dyspozycje (np. polecenia przelewu).


WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

9   XI
2018

11.11 - ZBLIŻA SIĘ KOLEJNE WIELKIE ŚWIĘTO ZAKUPÓW INTERNETOWYCH

Zbliża się kolejna edycja największego zakupowego święta - Singles Day Shopping Festival. W ubiegłym roku, dnia 11 listopada, pierwszy miliard odnotowano już... w dwie minuty.
30   X
2018

Kampania phishingowa

UWAGA! Trwa kampania phishingowa, w której nadawca posługuje się spreparowanym potwierdzeniem transakcji z systemu Przelewy24. Kampania ma na celu zainfekowanie komputera lub telefonu ofiary złośliwym oprogramowaniem.
17   X
2018

Przelewy24 na VII Forum Retail Channels 360°

Przelewy24, Złoty Partner wydarzenia VII Forum Retail Channels 360°, zaprasza na prelekcję Katarzyny Sikorskiej i Natalii Wieczorek zatytułowaną „Marketplace – e-commerce przyszłości.”
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA