Co klient musi wiedzieć zanim dokona zakupu?

Na mocy ustawy z dnia 25 grudnia 2014 roku, sprzedawca zobligowany jest do udostępnienia jasnych i czytelnych informacji, określających proces zakupowy w swoim sklepie. W myśl obowiązujących przepisów, jest to szereg komunikatów niezbędnych klientowi do przeprowadzenia świadomych i bezpiecznych zakupów. Pod groźbą unieważnienia transakcji, informacje muszą zostać opublikowane najpóźniej w chwili wyrażenia przez klienta woli do jej przeprowadzenia. Konsekwencje niespełnienia wymogów ustawy mogą być bardzo dotkliwe dla przedsiębiorcy – od uznania umowy za niezawartą, przez wydłużenie terminu na odstąpienie od umowy, po konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów.

Lista obowiązków informacyjnych sprzedawcy. Zachęcamy do lektury!



Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

22   I
2019

Kampania phishingowa

UWAGA! Trwa kampania phishingowa, w której nadawca posługuje się spreparowanym potwierdzeniem transakcji z systemu Przelewy24. Kampania ma na celu zainfekowanie komputera lub telefonu ofiary złośliwym oprogramowaniem.
10   I
2019

Zapłać przez Przelewy24 i odbierz 20% Cashback

Składając zamówienie na Planet Plus i płacąc za pomocą Przelewy24 otrzymają Państwo 20% Cashback.
31   XII
2018
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA