Co klient musi wiedzieć zanim dokona zakupu?

Na mocy ustawy z dnia 25 grudnia 2014 roku, sprzedawca zobligowany jest do udostępnienia jasnych i czytelnych informacji, określających proces zakupowy w swoim sklepie. W myśl obowiązujących przepisów, jest to szereg komunikatów niezbędnych klientowi do przeprowadzenia świadomych i bezpiecznych zakupów. Pod groźbą unieważnienia transakcji, informacje muszą zostać opublikowane najpóźniej w chwili wyrażenia przez klienta woli do jej przeprowadzenia. Konsekwencje niespełnienia wymogów ustawy mogą być bardzo dotkliwe dla przedsiębiorcy – od uznania umowy za niezawartą, przez wydłużenie terminu na odstąpienie od umowy, po konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów.

Lista obowiązków informacyjnych sprzedawcy. Zachęcamy do lektury!



Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

5   VI
2019

Planowane prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24

W dniu 18 czerwca 2019 r. planowane są prace modernizacyjne w DataCenter Przelewy24.
3   VI
2019

Przelewy24 na Money20/20 w Amsterdamie

Już w poniedziałek 03.06. spotkajmy się w hali V, przy stoisku H116 podczas Money20/20.
17   V
2019

15. urodziny Przelewy24

W tym szczególnym dla nas dniu chcemy podziękować za wszystkie przyznane serwisowi Przelewy24 w ciągu tych 15 lat nagrody, z których największą jest zaufanie 90 000 partnerów oraz milionów osób korzystających z naszych usług każdego dnia.