Co klient musi wiedzieć zanim dokona zakupu?

Na mocy ustawy z dnia 25 grudnia 2014 roku, sprzedawca zobligowany jest do udostępnienia jasnych i czytelnych informacji, określających proces zakupowy w swoim sklepie. W myśl obowiązujących przepisów, jest to szereg komunikatów niezbędnych klientowi do przeprowadzenia świadomych i bezpiecznych zakupów. Pod groźbą unieważnienia transakcji, informacje muszą zostać opublikowane najpóźniej w chwili wyrażenia przez klienta woli do jej przeprowadzenia. Konsekwencje niespełnienia wymogów ustawy mogą być bardzo dotkliwe dla przedsiębiorcy – od uznania umowy za niezawartą, przez wydłużenie terminu na odstąpienie od umowy, po konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów.

Lista obowiązków informacyjnych sprzedawcy. Zachęcamy do lektury!



Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

2   XII
2019

Rozmowa z Jackiem Kineckim

Zapraszamy na rozmowę z Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu Przelewy24, Jackiem Kineckim.
8   XI
2019

Bank Millennium i eurobank łączą siły

Planowane prace nad połączeniem systemów obu banków od 8 listopada (piątek) od godz. 18:00 do późnych godzin wieczornych 11 listopada 2019 r.
21   X
2019

Nowa formatka płatności

Zachęcamy do zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami formatki.