Co klient musi wiedzieć zanim dokona zakupu?

Na mocy ustawy z dnia 25 grudnia 2014 roku, sprzedawca zobligowany jest do udostępnienia jasnych i czytelnych informacji, określających proces zakupowy w swoim sklepie. W myśl obowiązujących przepisów, jest to szereg komunikatów niezbędnych klientowi do przeprowadzenia świadomych i bezpiecznych zakupów. Pod groźbą unieważnienia transakcji, informacje muszą zostać opublikowane najpóźniej w chwili wyrażenia przez klienta woli do jej przeprowadzenia. Konsekwencje niespełnienia wymogów ustawy mogą być bardzo dotkliwe dla przedsiębiorcy – od uznania umowy za niezawartą, przez wydłużenie terminu na odstąpienie od umowy, po konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów.

Lista obowiązków informacyjnych sprzedawcy. Zachęcamy do lektury!



Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

10   XII
2018

Finał XVIII Szlachetnej Paczki

Kolejny raz z wielką przyjemnością włączyliśmy się do akcji Szlachetna Paczka.
22   XI
2018

Kampania phishingowa

UWAGA! Trwa kampania phishingowa, w której nadawca posługuje się spreparowanym potwierdzeniem transakcji z systemu Przelewy24. Kampania ma na celu zainfekowanie komputera lub telefonu ofiary złośliwym oprogramowaniem.
9   XI
2018

11.11 - ZBLIŻA SIĘ KOLEJNE WIELKIE ŚWIĘTO ZAKUPÓW INTERNETOWYCH

Zbliża się kolejna edycja największego zakupowego święta - Singles Day Shopping Festival. W ubiegłym roku, dnia 11 listopada, pierwszy miliard odnotowano już... w dwie minuty.
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA