Co klient musi wiedzieć zanim dokona zakupu?

Na mocy ustawy z dnia 25 grudnia 2014 roku, sprzedawca zobligowany jest do udostępnienia jasnych i czytelnych informacji, określających proces zakupowy w swoim sklepie. W myśl obowiązujących przepisów, jest to szereg komunikatów niezbędnych klientowi do przeprowadzenia świadomych i bezpiecznych zakupów. Pod groźbą unieważnienia transakcji, informacje muszą zostać opublikowane najpóźniej w chwili wyrażenia przez klienta woli do jej przeprowadzenia. Konsekwencje niespełnienia wymogów ustawy mogą być bardzo dotkliwe dla przedsiębiorcy – od uznania umowy za niezawartą, przez wydłużenie terminu na odstąpienie od umowy, po konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów.

Lista obowiązków informacyjnych sprzedawcy. Zachęcamy do lektury!



Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

18   IV
2019
17   IV
2019

Partnerstwo Planet Plus i Przelewy24

Pozyskanie przez spółkę Karta Plus, właściciela i operatora Planet Plus, silnego branżowego partnera jakim jest serwis Przelewy24, przyczyni się do rozbudowy funkcjonalności i zakresu usług świadczonych przez spółkę.
15   IV
2019

Przelewy24 na XVI Targach E-Handlu

Już 17 kwietnia porozmawiamy o handlu w internecie i poczęstujemy tajskimi lodami. Do zobaczenia na stoisku G4!
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA