Alians strategiczy Nets i Przelewy24

Alians strategiczy pomiędzy Nets a Przelewy24 tworzy jednego z największych graczy na polskim rynku dostawców usług płatniczych – P24 DotCard.

Alians strategiczny pomiędzy Nets, liderem rynku usług płatniczych w krajach nordyckich i regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), a serwisem Przelewy24, wiodącym dostawcą usług płatniczych w Polsce stał się faktem. Zarówno Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta jak i Komisja Nadzoru Finansowego wydały zgody na jego zawarcie. Nowa polska grupa pod nazwą „P24 DotCard” zawiera w sobie serwisy: Przelewy24, Dotpay oraz eCard. Dwa ostatnie zostały nabyte przez Nets na początku bieżącego roku. P24 DotCard jest dzięki temu połączeniu jednym z największych dostawców usług płatniczych w Polsce. Większościowym, 51% udziałowcem w P24 DotCard jest Nets. Wszystkie serwisy zachowają swoje marki własne.

Bo Nilsson, Prezes Zarządu Nets Group, komentuje:

„Wraz z uformowaniem nowej grupy spółek, rozwijamy i wzmacniamy naszą pozycję w Europie, a w szczególności w rejonie Polski. Połączenie sił i intensyfikacja współpracy pomiędzy markami Dotpay, eCard i Przelewy24 przyniesie im korzyści w postaci zwiększonej skali działania i lepszych możliwości szybkiego docierania do ciągle rozwijającego się rynku e-commerce. Z optymizmem myślę o rozwoju naszego biznesu oraz o umacnianiu naszej obecności w Polsce.”

Piotr Kurczewski, Prezes Zarządu PayPro S.A. właściciela serwisu Przelewy24, dodaje:

”Dzięki wspólnej ofercie będziemy w stanie wzmocnić portfolio usług, a jako część grupy Nets, we współpracy ze wszystkimi jej członkami, dostaniemy możliwość usprawnienia prac nad innowacyjnym podejściem do rynku, na którym działamy.”

Zespół Przelewy24

WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI

30   VI
2020
25   VI
2020

E-Izba Friday z CCO Przelewy24

W piątek, 3 lipca o 9:00 zapraszamy na e-Izba Friday z udziałem CCO Przelewy24, Jackiem Kineckiego.
23   VI
2020

Przelewy24 partnerem nowego raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie."

Przelewy24 to główny partner piątej edycja raportu, wzbogaconej w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków.