Specjalista ds. Obsługi Klienta (2018/09)

Opis stanowiska:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Bieżącą obsługę przychodzących zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów
  • Bieżącą obsługę pracy serwisów internetowych prowadzonych przez firmę

Praca w formie umowy o pracę w siedzibie firmy. Praca w trybie zmianowym również w weekendy i święta.

Wymagania:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku min 1 rok (wymagane)
  • Znajomości standardów obsługi klienta przez telefon
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Komunikatywności
  • Dokładności i skrupulatności
  • Znajomości języka angielskiego

Oraz:

  • Zaangażowania
  • Kreatywności
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Odporności na stres

Oferujemy:

  • Stałą pracę i możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Premie uznaniowe
  • Pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia
  • Zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Możliwość udziału w zajęciach sportowych po pracy - siatkówka, piłka nożna
  • Kartę Multisport


© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA