Specjalista Helpdesk (2020/07)

Opis stanowiska:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie i wstępną analizę zgłoszeń obejmujących wsparcie IT - mailowo / telefonicznie
  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów w infrastrukturze IT
  • Komunikację dotyczącą awarii i nieprawidłowości w systemie

Praca w formie umowy o pracę w siedzibie firmy również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy.

Wymagania:

Wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wykształcenia min. średniego (informatyka lub pokrewne)
  • Znajomość popularnych platform e-commerce typu Magento, PrestaShop, Wordpress itp.
  • Umiejętności pomocy w rozwiązywaniu problemów IT na odległość
  • Znajomość podstaw PHP, HTML, dodatkowym atutem będzie znajomość: RDBS, SQL oraz JS, REACT
  • Znajomości protokołów HTTP, SOAP, REST
  • Znajomości języka angielskiego

Oraz:

  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz komunikatywności
  • Szybkiego przyswajania nowych technologii
  • Zaangażowania
  • Kreatywności
  • Umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • Pracę w branży finansów i nowoczesnych technologii
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • Premie uznaniowe
  • Zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy
  • Specjalistyczne szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy
  • Możliwość udziału w zajęciach sportowych po pracy - siatkówka, piłka nożna
  • Kartę Multisport
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznania
  • Wyjazdy i imprezy integracyjne
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Świeże owoce i warzywa dostępne w biurze
  • Chillout room
  • Masaże relaksacyjne
  • Miejsce parkingowe na samochód lub rower (dostępny prysznic)

Aplikuj

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Zarejestruj się