negocjacje i opiniowanie umów z Akceptantami oraz partnerami zewnętrznymi serwisu;
bieżącą obsługę kluczowych klientów serwisu;
weryfikację Akceptantów zgodnie z wewnętrznymi procedurami;
wsparcie Działu Handlowego w zakresie formalno-prawnym dla wdrażanych usług i zawierania umów z Akceptantami;
udział w nowych projektach wdrażanych w Spółce – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych;
opracowanie procedur aktywacji nowych usług;
Wymagania:
Wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:
doświadczenia na podobnym stanowisku;
wykształcenia wyższego;
komunikatywności - umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z partnerami serwisu na wysokim poziomie;
umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim;
znajomości języka angielskiego - min. poziom B2.
Oraz:
zaangażowania;
umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane:
doświadczenie na rynku IT/finansowym;
znajomość prawa gospodarczego oraz prawa spółek handlowych;
znajomość procedur AML.
Oferujemy:
Możliwość pracy dla czołowego systemu płatności, marki rozpoznawanej zarówno w Polsce, jak i za granicą
Stałą pracę, w nowoczesnym biurowcu, w centrum miasta
Pracę stacjonarną – komunikacja z Partnerami w formie maili, telefonów, telekonferencji (wyjazdy zredukowane do absolutnego minimum, jedynie w wyjątkowych sytuacjach, jako wsparcie merytoryczno-techniczne dla handlowca)
Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych/zewnętrznych
Premie uznaniowe
Pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach, umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia z zakresu nowych technologii oraz topowych rozwiązań na rynku
Możliwość bezpłatnego uczestnictwa w konferencjach branżowych
Zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy (w zróżnicowanym stopniu zaawansowania)
Możliwość udziału w zajęciach sportowych po pracy - siatkówka, piłka nożna