Jak powstała najnowsza kampania “P24NOW - Historie rodzinne”?

Blog
27.04.2021

Jesteśmy już po oficjalnym starcie kampanii „P24NOW – Historie rodzinne”. To największa do tej pory kampania serwisu Przelewy24, dlatego nie mogliśmy się doczekać, aby zaprezentować jej kulisy. Zapraszamy na plan filmowy!

“P24NOW – Historie rodzinne” to seria pięciu 30-sekundowych spotów, których bohaterami jest para: Ola i Tomek oraz ich najbliżsi. W prezentowanych filmach korzystają z nowej metody płatności od Przelewy24. P24NOW to „trzy w jednym” – limit odnawialny aż do 10 000 zł, płatność odroczona do 54 dni oraz korzystne raty. Dzięki tej metodzie płatności bohaterowie bezproblemowo korzystają z pojawiających się okazji zakupowych, spełniają swoje marzenia oraz realizują nieprzewidziane wcześniej wydatki.

Odwiedź stronę P24NOW.

Skąd inspiracja dla kampanii?

Celem kampanii było wprowadzenie na rynek nowej, ogólnodostępnej metody płatności P24NOW. W zespole Przelewy24 kochamy dobre kino i to do niego postanowiliśmy się odwołać przygotowując brief kreatywny. W potrzeby kampanii najlepiej wpisywała się rozbudowana, wielowątkowa fabuła (jak w „Love Actually”), dlatego od razu podjęliśmy decyzję, że nie ograniczymy się do 30 sekund i filmików będzie więcej. Sztampa w nowej kampanii nie wchodziła w grę, dlatego zwróciliśmy naszą uwagę na produkcje Wesa Andersona.

Inspiracją dla całej kampanii była estetyka filmów Wesa Andersona, czyli twórcy wielokrotnie nagradzanego “Grand Budapest Hotel”: odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. My przenieśliśmy tę koncepcję do czasów współczesnych i znanych nam realiów – mówi Magdalena Grablewska, Marketing Manager w Przelewy24.

Aby wpisać się w tę konwencję, na planie filmowym zadbano o każdy szczegół scenografii zaaranżowanej w stylu eklektycznym, łączącym nowoczesność z nutą nostalgii. Równie dopracowane są kwestie lektora, w przystępny sposób przedstawiające funkcjonalność P24NOW.

Uwagę przykuwa sposób komunikacji – wpadające w ucho rymowanki, których stałe elementy wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie – łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty – dodaje Magdalena Grablewska.

Rymowane teksty przygotowano także dla angielskojęzycznych widzów – są łatwo dostępne w formie napisów na YouTube.

Cisza, kamera, akcja! Kręcimy w Krakowie

Na plan nagrań „P24NOW – Historie rodzinne” udaliśmy się do Krakowa. Spoty kręcono w butikowym hotelu Indigo (który na pewno spodobałby się również ekipie Wesa Andersona), położonym zaledwie kilka kroków od Starego Rynku. Każde z trzech pięter hotelu ma inny wystrój, nawiązujący do dzieł znanych artystów: Matejki, Wyspiańskiego i Nowosielskiego – tyle że w nowoczesnej aranżacji.

Filmowym mieszkaniem Oli i Tomka stała się piękna krakowska willa – utrzymana w tym samym klimacie.

Gdzie zobaczymy reklamy P24NOW?

Spot “Urodziny” można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat oraz ich kanałach tematycznych) od 19 kwietnia do 9 maja.

Pozostałe filmy udostępniane są na kanale P24NOW na YouTube, w tygodniowych odstępach. Harmonogram ich publikacji prezentuje się następująco:

W każdym z filmów pojawiają się produkty z różnych kategorii: elektronika, kosmetyki, ubrania, biżuteria, artykuły AGD, a nawet kursy językowe. A to oznacza, że nowa metoda płatności P24NOW doskonale sprawdzi się w wielu branżach.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii „P24NOW – Historie rodzinne” odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk.

Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE.

Produkcją spotów zajął się Dom Produkcyjny Muchas Gracias.

Nad całokształtem kampanii czuwa Dział Marketingu serwisu Przelewy24. 😊

Udostępnij:
Podobne artykuły

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Zarejestruj się