FAQ

Czy obsługiwane są zagraniczne karty płatnicze?

Karty zagraniczne obsługiwane są tak samo, jak karty krajowe. Ważny jest typ karty a nie kraj, w którym została wystawiona. 

Podczas próby zapłaty kartą kredytową pojawia się błąd (err56).

​Niestety PolCard nie akceptuje wszystkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie z jednej z akceptowanych kart:
VISA 
EuroCard/MasterCard
Diners Club
PolCard
PBK
JCB

Jak zapłacić, nie mając karty płatniczej i konta bankowego dostępnego internetowo?

Celem dokonania zapłaty gotówkowej, należy po złożeniu zamówienia na stronie sklepu i przejściu do listy banków, wybrać opcję „przekaz/przelew tradycyjny”. Po wybraniu numeru rachunku bankowego, na który chce się dokonać wpłaty, wygenerowany zostanie, automatycznie uzupełniony przekaz, z którym po wydrukowaniu, należy udać się do placówki bankowej lub urzędu pocztowego.

Co dzieje się z płatnościami wykonanymi po czasie oczekiwania serwisu lub błędnie opisanymi?

​W przypadku błędnie opisanej transakcji lub opóźnienia w wykonaniu transakcji prosimy o kontakt naszym Biurem Obsługi Klienta. Można to zrobić telefonicznie lub wysyłając maila na adres: partner@przelewy24.pl, załączając potwierdzenie przelewu.

Różne informacje o wyniku płatności kartą kredytową.

​Jeżeli przy przechodzeniu przez procedurę płatności pojawi się ekran o błędzie oznacza to, iż próba dokonania przelewu nie zakończyła się poprawnie. Co za tym idzie pieniądze nie zostały wysłane z Pana/Pani konta. Może zaistnieć sytuacja, w której sprawdzając saldo na Państwa koncie zauważycie, iż kwota przelewu została już zablokowana przez PolCard. Jest to jednak blokada tymczasowa i pieniądze zostaną odblokowane pod koniec dnia, gdy PolCard weryfikuje płatności z danego dnia.

Jak podzielić kwotę przedpłaty?

​Jeżeli chcesz zapłacić przy pomocy Przelewy24.pl, ale kwota Twojej przedpłaty jest wyższa od niezbędnej do przeprowadzenia danej transakcji możesz przedpłatę podzielić na dwie o mniejszych wartościach. W tym celu wybierz z dolnego menu ​"Dla Klientów - status transakcji", a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Podziel kwotę transakcji krok 1/3". W polu formularza wprowadź kwotę, jaką chcesz uzyskać w wyniku. Po zakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty zostaną utworzone dwie nowe przedpłaty jedna o wartości, którą wprowadziłeś w formularzu oraz druga z różnicą między wartością orygilaną i nową. Dla obu tych transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status oryginalnej transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z niej skorzystać.

Jak połączyć kwoty z dwóch przedpłat?

​Jeżeli dla danej transakcji potrzebujesz kwoty większej niż kwota utworzonej przez Ciebie transakcji możesz połączyć kwotę danej transakcji z inną. W tym celu wybierz z dolnego menu ​"Dla Klientów - status transakcji", a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Połącz tę przedpłatę z inną krok 1/3". W polach formularza wprowadź atrybuty drugiej przedpłaty. Po zakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty utworzona zostanie nowa przedpłata o wartości będącej sumą obu przedpłat. Dla nowej transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status obu oryginalnych transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z nich skorzystać.

W jakich godzinach można korzystać z przelewów on-line?

Terminarz dostępu do banków:

Bank Poniedziałek- Piątek Sobota Niedziela
mBank całą dobę
całą dobę
całą dobę
Konto Inteligo
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Bank PKO BP
całą dobę całą dobę całą dobę
IKO całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Zachodni WBK
całą dobę całą dobę całą dobę
ING Bank Śląski
całą dobę* całą dobę* całą dobę*
Credit Agricole
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Bank PEKAO S.A.
całą dobę
całą dobę
całą dobę
BGŻ BNP Paribas
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Noble Bank
całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Millennium
całą dobę**
całą dobę**
całą dobę**
Bank Ochrony Środowiska
całą dobę całą dobę całą dobę
Citi Handlowy
całą dobę
całą dobę
całą dobę
EuroBank
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Raiffeisen Polbank
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Alior Bank
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Volkswagen Bank
08:00-20:00 8:00-20:00 8:00-20:00
GetIn Bank 08:00-19:00
08:00-19:00 08:00-19:00
GetIn Online 08:00-19:00 08:00-19:00 08:00-19:00
SKOK całą dobę niedostępny niedostępny
Biz Bank całą dobę całą dobę całą dobę
T-Mobile Usługi Bankowe całą dobę całą dobę całą dobę
Bank BPH
08:00-20:00 niedostępny niedostępny
PlusBank
09:00-19:00 niedostępny niedostępny
Deutsche Bank
08:00-19:00
niedostępny
niedostępny
Open Finance
całą dobę
całą dobę
całą dobę
SGB
całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Pocztowy
całą dobę całą dobę całą dobę
IdeaBank
całą dobę
całą dobę całą dobę
GetBank 08:00 - 19:00 niedostępny niedostępny
DnB Nord 07:00 - 17:30 niedostępny niedostępny
Toyota Bank całą dobę całą dobę całą dobę
Grupa Banków Spółdzielczych całą dobę całą dobę całą dobę


*) Dotyczy usługi Płać z ING

**) Dotyczy usługi Millennium – Płatności Internetowe


© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA